Esimesel korral oli kaks ohtliku viga, lekkiv väljalaskesüsteem ning heitgaasid. Leke sai korda tehtud, sai ka paigaldatud uued küünlad. Kui eelmine kord oli ppm ~160, siis see kord oli 197. Pakutud variandid ülevaatusele meeste poolt - katalüsaator on läbi, süütenurk on vale, saab kütust liiga palju peale, ning jagajakaan. Õhufiltri vaatasin üle, see on tutikas. Põlemata kütuse hulk tühikäigul meeste sõnul on suur. Maksimaalne lubatud ppm on selle auto puhul 109.
Maximaalne lubatud ppm peaks katiga autol olema 100, ilma katita 300.
Aga see selleks.
Põhjuseid võib olla mitmeid, reeglina kõik seotud toite ja süütesüsteemiga.
Sul on kaks valikut-külastad pädevat diagnostikut või hakkad oma rahakoti peal katse eksituse meetodil juppe vahetama (aeg ajalt küsid foorumist nõu). Eks ise otsusta, kumb odavam.
Kuna autol on peal Bosch KE-Jetronic pritse, siis ajaviiteks võid lugeda foorumist neid teemasid, mis on seotud selle toreda pritsesüsteemi reguleerimisega. Tihtipeale ei õnnestugi kulunud pritsesüsteemi ilma juppe vahetamata paika reguleerida.
(31-05-2016, 12:06 AM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Maximaalne lubatud ppm peaks katiga autol olema 100, ilma katita 300.
Aga see selleks.
Põhjuseid võib olla mitmeid, reeglina kõik seotud toite ja süütesüsteemiga.
Sul on kaks valikut-külastad pädevat diagnostikut või hakkad oma rahakoti peal katse eksituse meetodil juppe vahetama (aeg ajalt küsid foorumist nõu). Eks ise otsusta, kumb odavam.
Kuna autol on peal Bosch KE-Jetronic pritse, siis ajaviiteks võid lugeda foorumist neid teemasid, mis on seotud selle toreda pritsesüsteemi reguleerimisega. Tihtipeale ei õnnestugi kulunud pritsesüsteemi ilma juppe vahetamata paika reguleerida.
Oskaksite Tallinna piires soovitada mõnda pädevat diagnostika kohta? Tahaksin väga oma autot korda saada mitte vigu varjama hakata.
Miks Speedsteri Hannes ei sobi? Või on ta lõpetanud KE-Jeti omanikega suhtlemise?
Ah vabandust, minu viga. Otsin ta kontakti ja uurin kas tal aega on. Kui ei, siis küsiksin veel mõned nimed.
Võid proovida veel Truumu Diagnostikat Pärnu maanteel.
www.truumu.ee
Vahetan vist katalüsaatori ära universaalse vastu. Kust ma selle mõõdud leian.
Puusalt tulistades on neil autodel peamiselt kaks võimalust, kui muus osas kõik originaal ja näppimata.
1. Lambda andur ei toimi.
2. Kat tühi.
Lambda on ka mõõdetav kui hästi mõõta. Mõnikord hakkab korraliku 3500 pöörde juures küpsetamise peale veel töölegi. Üldfilosoofiliselt rääkides ei tasuks pigem niisama sissepritsega möllama hakata - saab vigu võibolla juurde ja pärast ei suuda keegi aru saada, mis toimub.
Igal juhul edu ja loodan, et saad gaasid korda.
Tauno
Kahjuks ei oska öelda kas on näppimatta ja originaal. Auto minu käes olnud alla nädala ja sõitnud ainult kuskil 300km.
(01-06-2016, 02:11 PM)stenverv Kirjutas: [ -> ]Vahetan vist katalüsaatori ära universaalse vastu. Kust ma selle mõõdud leian.
Uus katt toimib loetud päevad enne, kui paigast pritse selle ää tapab.
Kui tahad ise teha, tudeeri KE-Jeti kohta käivaid materjale. Kui tahad teenuse sisse osta, siis vihjeid oli piisavalt.
2 minutit ~4000rpm tõi näidud rahuldavale tasemele. Ülevaatust anti kahjuks ainult pooleks aastaks. Kas see on siis piiripeal ülevaatuse läbimise pärast või auto vanusest? Auto on 91'.
Speedsteri Hannesele ka tänud
Sinu auto numbrimärgi pärast
kui numbrimärk on näiteks 221ABC siis viimasele numbrile liidad 2, ehk siis sinu autol saab ülevaatus läbi kolmandal kuul. Ja kui teha üv alles 9-ndal kuul siis saadki ülevatuse ainult pooleks aastaks, järgmise aasta kolmanda kuuni.