Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Klubi vajab MB 190 varuosi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere kõik see rahvas.

Suvepäevadeni on veel loetud nädalad ja selleks ajaks on vaja korda saada Klubi Mercedes-Benz, mis sel aastal suvekatel ka osaleb ning rahvale meelelahutust pakub.

Aga et oleks ka silmailu, siis vajaks ta üht teist nokitsemist ja ehk on rahval üle varuosasid, mida saaks selle auto jaoks klubile loovutada.

Mida siis vaja oleks:

1. Esitiivad korralikud ( Värvus pole oluline, kuid eelistaks valget)
2. Küljekarbid
3. Velgi võiks rohkem olla ja hea kui oleks 15" ja ka rehve hakkab kindlasti kuluma ja eks üritusele tuleks paar jooksu ikka kaasa saada.
4. Vedrud võimalikult värsked ja hoiaksid kõrgele
5. Amordid - hetkel veel ok, kuid neid hakkab ka kuluma, hea kui oleks misket ees.
6. Pidurikettad, klotsid


Ja eks pakkuda võib muudki - mootoriõlid, filtrid, õhufiltrid.

Mootor on 2.0 Bens ja vist 85 kw ne.
Üks pilt arengust

[Pilt: 23399-190.JPG]

Nii, varuosadega oleme arenenud. Küljekarpe pole enam vaja, saab ilma hakkama, ehitame vanad uuteks. Esitiivad on tellitud uued ja jõudsid kohale.

Õlidega lubas toetada Gennet ning summutaja ja pidurite eest hoolitsemise võttis enda kanda Lesven. Esiklaas uus tuleb GlassPoint i poolt.

Vana esiklaas on juba eemaldatud, raam puhastatud ning katus värvitud. See nädal saab uus esiklaas ette ja ka kõik vajalikud keevitustööd ära tehtud.

Mida veel siiski vaja on:

Kojamehe mootor - hoovastik ja kõik muu on ok, mootor oli sisse põlenud
Pidurivõimendi - olemasolev susiseb ja jääb kahtlus, et kaua enam ei toimi.
Kiilrihm - ilma kondita versioon.
Ikka veel rehve ja velgi, kui kellegil üle on.

Uuematüübi plastiring oleks ka muidugi kenama välimuse saamiseks hea asi.

Suvekateks peab valmis olema ja seal juba läheb ralliks Smile
Lisan jooksu plekusid koos naelrehvidegaUnibrow Naelu küll palju poleEusa_angel aga mustrit jagub ja varsti toon õlid, filtrid ka lähemaleEusa_hand
(16-05-2016, 11:40 AM)turista Kirjutas: [ -> ]Lisan jooksu plekusid koos naelrehvidegaUnibrow Naelu küll palju poleEusa_angel aga mustrit jagub ja varsti toon õlid, filtrid ka lähemaleEusa_hand

Väga hea Smile

(16-05-2016, 08:33 AM)indrek Kirjutas: [ -> ]...
Pidurivõimendi - olemasolev susiseb ja jääb kahtlus, et kaua enam ei toimi.
Kiilrihm - ilma kondita versioon.
Ikka veel rehve ja velgi, kui kellegil üle on.
...

Kui 124 pidurivõimendi sobiks, siis neid on mul mituWink

Oled kindel, et sel on kiil- ja mitte soonikrihm?

195/65R15 suvekaid marki SileStone (siiski suverehvina täiesti legaalseid, eksoleEusa_snooty) võin üritusele äralõpetamiseks kaasa haarata mõne paari. Aga sellest hiljem.
Vaatan üle selle pidurivõimendi, ehk polegi see veel õhtal, lihtsalt see tulede regull lekib ja susiseb.

Rihm on see lame pikkade soontega jah, mitte tavaline vana kiilrihm.



(16-05-2016, 12:04 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-05-2016, 08:33 AM)indrek Kirjutas: [ -> ]...
Pidurivõimendi - olemasolev susiseb ja jääb kahtlus, et kaua enam ei toimi.
Kiilrihm - ilma kondita versioon.
Ikka veel rehve ja velgi, kui kellegil üle on.
...

Kui 124 pidurivõimendi sobiks, siis neid on mul mituWink

Oled kindel, et sel on kiil- ja mitte soonikrihm?

195/65R15 suvekaid marki SileStone (siiski suverehvina täiesti legaalseid, eksoleEusa_snooty) võin üritusele äralõpetamiseks kaasa haarata mõne paari. Aga sellest hiljem.

Kas w124 kojamehe mootor sobib ka sinna ?
(17-05-2016, 02:38 AM)124STD Kirjutas: [ -> ]Kas w124 kojamehe mootor sobib ka sinna ?

Ei ole kindel, aga täpsustan, kui täna ei saa, mida lubati.
kojamehe mootorit oleks ikka vaja:

Olemasolev oli selline:

[Pilt: 33886-IMG_1190.JPG]
Nii, kojamehe mootori saime, Imre Lesvenist sebis.

Saime ka uued rehvid, suured tänud nende eest GlassPointile, kes nende osas sponsoreeris.

[Pilt: 92495-IMG_1214.JPG]


Seega saame rajal muretult heade rehvidega lennata.

Kes plaanib oma autol klaasi vahetada, siis palume ikka GlassPointi poole pöörduda, vormistavad ka kasko korras klaase ning vajadusel Karmo tuleb vahetab klaasi Teie kodus või tööl ka ära, siis ei pea te ise kuskile liiklema ja aega kulutama
Saime ka valuveljed, aga kuna laius on 7.5 " ja ET 48, siis millimeetri pealt läheb alla ja oleks flantse vaja. kellel ca 1 cm paksuseid jagada oleks, oleksime tänulikud
Poleks arvanudki, et tegu nii mööda ET-ga, kuna W124 all istusid ideaalselt :/
Vanadest pidurikettastest saab teha flantsid.
(06-07-2016, 08:23 AM)124STD Kirjutas: [ -> ]Vanadest pidurikettastest saab teha flantsid.

Jah, see on viimane võimalus hetkeplaanides
Tere taas,

Kiirelt oleks vaja esimest kundepoolset ukseliistu. Seda keskmist peenikest. Tahan värvima hakata ja avastasin et see on ainuke, mis puudu on ja hea oleks kõik asjad korraga värvida.
Viskasin just oma Mercedes-Benz kogu liisturingi mõni aeg tagasi äraCrybaby
Mul ühed 10mm flantsid on! Kunagi ise tegin. Aga praegu kasutust ei ole. Kui endiselt vaja saaksin ära küll anda!
Flantsid sain, asi ok, aga õnnest puudu veel sihik, mis igal õigel mersul peab küljes olema. Seega, kui kellegil üle, siis võtaks ligi
Nii, sihik lubati posti panna, sellega siis korras. Eile vahetasin ära ka jahutusvedeliku, tänud selle eest Gennetile. Aga peale jahutusvedeliku vahetamist hakkas üle kuumenema. Kui enne üle 80 kraadi kuidagi ei läinud, siis nüüd ikka kohapeal seistes näidiku järgi ca 105 kraadi ja visko taha ei tulnud.

Radikas oli kuum, torud kuumad ja salongi puhus ka kuuma, seega ringlus nagu toimub. Visko ei tohiks probleem olla, kuna seistes ei tohiks üle 80 niikuinii minna. Enne ei läinud.

Mis mõtteid oleks?
(15-07-2016, 09:47 AM)indrek Kirjutas: [ -> ]Nii, sihik lubati posti panna, sellega siis korras. Eile vahetasin ära ka jahutusvedeliku, tänud selle eest Gennetile. Aga peale jahutusvedeliku vahetamist hakkas üle kuumenema. Kui enne üle 80 kraadi kuidagi ei läinud, siis nüüd ikka kohapeal seistes näidiku järgi ca 105 kraadi ja visko taha ei tulnud.

Radikas oli kuum, torud kuumad ja salongi puhus ka kuuma, seega ringlus nagu toimub. Visko ei tohiks probleem olla, kuna seistes ei tohiks üle 80 niikuinii minna. Enne ei läinud.

Mis mõtteid oleks?

halvasti õhutatud süsteem tundub
Lehti: 1 2