Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Originaal või mitte.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tekkisid sellised lapsikud küsimused et osadel autodel on taga kapoti serval numbrid ja tähed . näit. 560 sel. Osadel aga mitte .Kas tehasest tulid masinad välja nii numbritega kui ka ilma? Või kui on kapoti serv puhas siis võib järeldada et on üle värvitud ja pole viitsitud numbreid tagasi panna jne.
Teine sarnane küsimus käib salongi kohta. Osadel on roolil ja kaassõitja ees armatuuril sõnad näit . airbag. Kui aga pole ühtegi sõna ,kas siis pean järeldama et sel autol pole airbagi?
Mudelikoodi sai uuena tellides lasta tehases mitte panna. Kuigi miks peaks lipulaeva 560SEL häbenema aga inimesed on erinevad.
(23-04-2016, 04:11 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Mudelikoodi sai uuena tellides lasta tehases mitte panna. Kuigi miks peaks lipulaeva 560SEL häbenema aga inimesed on erinevad.
Jah üllatavalt palju on liikvel mudelitähiseta masinaid. ja mitte ainult 560 sel.
Lisaks on olemas termin sleeper, mis tähendab, et nt täisvereline amg näeb välja, nagu tavaseeria masin. Samamoodi on olemas võimalus lisada amg bodykit suvalise mootoriga isendile. Maitseasi, nagu eelnevalt öeldud.
Tere,

Esimese küsimuse vastas nostromo ära. Teise osas on ju lihtne - kui autol on turvapadjaga rool, on tal turvapadi ja kui mitte, siis pole. Turvapadja olemasolul on armatuurlauas süüte sissekeeramisel ka punane SRS indikaatorlamp. Märgid SRS või AIRBAG olid turvapatjade kohtadel turvalisuse huvides, et autos viibija teaks, kus miski avarii korral plahvatab. Kui selliseid märke pole, siis tõepoolest ka tavaliselt päriselt mingit turvapatja autol ei leidu.

Padjaga rooli tunneb W126 puhul alati ära sellest, et siis puudub roolil nö läikiv MB märk ning selle asemel on logo lihtsalt plastikusse valatud.

Tauno