Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190E ei hoia pöördeid ja puterdab (video)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist ostsin mersule uue õhulugeja anduri arvasin, ei pea enam seda teemat reostama, kuid muredel ei ole vist selle autoga lõppu.
Ühesõnaga alguses kõik ilus tore aga umbes 5 min sõidetud hakkab auto ise pöördeid lisama ja tühikäiku ei hoia kord tõstab pöördeid ja siis vastupidi.
Vahepeal hakkab puterdama summutist käivad löögid ja vahest on väljasuremise äärel pöörded 250 kanti Milles võib jama olla
Autoks 92 aasta 1.8
Video ka https://youtu.be/YR5xviOD55U videos on näha kuidas võtab kinni ja puterdab. Linnas foorilt minnes kaob jõud ära ja hakkab puterdama, samas kui võtsin akult juhtme mõneks ajaks ära, siis töötas nagu peab.
(22-04-2016, 10:03 PM)t2rn Kirjutas: [ -> ]Tervist ostsin mersule uue õhulugeja anduri arvasin, ei pea enam seda teemat reostama, kuid muredel ei ole vist selle autoga lõppu.
Ühesõnaga alguses kõik ilus tore aga umbes 5 min sõidetud hakkab auto ise pöördeid lisama ja tühikäiku ei hoia kord tõstab pöördeid ja siis vastupidi.
Vahepeal hakkab puterdama summutist käivad löögid ja vahest on väljasuremise äärel pöörded 250 kanti Milles võib jama olla
Autoks 92 aasta 1.8
Video ka https://youtu.be/YR5xviOD55U videos on näha kuidas võtab kinni ja puterdab. Linnas foorilt minnes kaob jõud ära ja hakkab puterdama, samas kui võtsin akult juhtme mõneks ajaks ära, siis töötas nagu peab.

Kui mootor töötab tühikäigul, reguleerida andurit õrnalt keerates seda kuni 0.70 V (plus/miinus 0.10 V) on olemas. See on väga tundlik töö, sest isegi väike liikumine saab teha suure erinevuse.
Mootori tem. peaks olema 80c.
(23-04-2016, 05:51 PM)rayaju Kirjutas: [ -> ]
(22-04-2016, 10:03 PM)t2rn Kirjutas: [ -> ]Tervist ostsin mersule uue õhulugeja anduri arvasin, ei pea enam seda teemat reostama, kuid muredel ei ole vist selle autoga lõppu.
Ühesõnaga alguses kõik ilus tore aga umbes 5 min sõidetud hakkab auto ise pöördeid lisama ja tühikäiku ei hoia kord tõstab pöördeid ja siis vastupidi.
Vahepeal hakkab puterdama summutist käivad löögid ja vahest on väljasuremise äärel pöörded 250 kanti Milles võib jama olla
Autoks 92 aasta 1.8
Video ka https://youtu.be/YR5xviOD55U videos on näha kuidas võtab kinni ja puterdab. Linnas foorilt minnes kaob jõud ära ja hakkab puterdama, samas kui võtsin akult juhtme mõneks ajaks ära, siis töötas nagu peab.

Kui mootor töötab tühikäigul, reguleerida andurit õrnalt keerates seda kuni 0.70 V (plus/miinus 0.10 V) on olemas. See on väga tundlik töö, sest isegi väike liikumine saab teha suure erinevuse.
Mootori tem. peaks olema 80c.

Täpselt nii tegingi, aga vahepeal auto otsustab isetegevust teha


Kas sisselaskekollektorisse klapivedru on terve?
Kas kõik õhu ja vaakumvoolikud on korras ja omal kohal, kaasa arvatud õhulugeja ja gaasiklapi vaheline kummimuhv? Kas ülepingerelee on korras? Suurem enamik KE-Jetronicu hädasi on seotud nende kahe probleemiga.
(25-04-2016, 06:41 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Kas kõik õhu ja vaakumvoolikud on korras ja omal kohal, kaasa arvatud õhulugeja ja gaasiklapi vaheline kummimuhv? Kas ülepingerelee on korras? Suurem enamik KE-Jetronicu hädasi on seotud nende kahe probleemiga.
Sügisel said kõik võimalikud lekked korda tehtud ja eetriga üle kontrollitud. Täna seadsin veel igaks juhuks õhulugeja potekat paika. sõitsin u 5km maanteed ja 5km linna ja siis hakkas auto ise pöördeid üles kruttima.
Pöörded lähevad 4000 kanti üles ilma, et gaasi vajutaks ja kui gaasi vajutada siis hakkab puterdama ja jõud kaob ära. Muidu sinna maani sõitis auto sujuvalt.

Huvitav ongi see et muidu nagu töötab kenasti aga siis mingi aeg hakkab lolli mängima.
Paar videot ka. kerge pinge kõikumine tühikäigul ok?
https://www.youtube.com/watch?v=tcVdyKI7EDA
https://www.youtube.com/watch?v=AWfhKw6iDIc
(25-04-2016, 06:41 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Kas kõik õhu ja vaakumvoolikud on korras ja omal kohal, kaasa arvatud õhulugeja ja gaasiklapi vaheline kummimuhv? Kas ülepingerelee on korras? Suurem enamik KE-Jetronicu hädasi on seotud nende kahe probleemiga.

Kas M102 või M111? Nähtav vahe on õhupuhastis ja M111 puudub süütejagur.

Kui on M111, siis sel ei ole enam KE-Jet. Küll on sel biolagunev juhtmestik. Kas mootoripealsed juhtmed on ikka korras ja terved?
(26-04-2016, 09:20 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(25-04-2016, 06:41 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Kas kõik õhu ja vaakumvoolikud on korras ja omal kohal, kaasa arvatud õhulugeja ja gaasiklapi vaheline kummimuhv? Kas ülepingerelee on korras? Suurem enamik KE-Jetronicu hädasi on seotud nende kahe probleemiga.

Kas M102 või M111? Nähtav vahe on õhupuhastis ja M111 puudub süütejagur.

Kui on M111, siis sel ei ole enam KE-Jet. Küll on sel biolagunev juhtmestik. Kas mootoripealsed juhtmed on ikka korras ja terved?
102 suure metallist õhupuhasti kobakaga, juhtmed osaliselt õlised. Palju see mõjutada võib? Aa ja kui rusikaga vastu õhupuhastajat lõin siis läksid pöörded sekundiks paika Big Grin
M111 tuli vist alles C-klassiga, W201-le seda minu meelest tehasest ei paigaldatud.

Kas summuti on korras, kõlab videos veidi imelikult? Kas lambda näitab mõistlike numbreid? Kas jahutusvedeliku temperatuuri andur saadab ajule õiget signaali või on omadega otsas?

Kõige lihtsam on vast kui tõmbad omale netist W201 Workshop Manual-i ja teed läbi selles olevad KE-Jetronicu diagnoosimis protseduurid.
Annan infot kus/mis juhtmestikud lähevad aga ise kipun arvama, et sisselaskekollektoriklapi asendi ühendus võib kehva olla ja alustan ka selle ühenduse jagamisest. Jätku pistik on õhukulu anduri kõrval vasakul pool (S29/2x1) kataloogi tähistatud ühenduse koht sisselaskekollektori klapiasend kaabel. Kontakt 1 (2 juhet sellel), üks läheb mootori ajule kontakt 13 ja teine juhe juhtseadmesse (rattakoopa küljes, juhi poolne ümar) kontakt 2. Kontakt 2 (keskmine) on maandus. Kontakt 3 läheb mootoriaju kontakt 5. See on siis kontroll jätkuühendamise kohapealt. Aga ära unusta ka kontrollida sisselaskekollektori klapiasendi ühendust (tuleb ka klappi liigutada).
Õhukulumõõturi ühendus. Kontakt 1 (keskel) läheb mootori ajule kontakt 7. Kontakt 2 mootoriajule kontakti 17 ja kontakt 3 läheb 18
Loodan et saad hakkama
Suur aitäh, tundub et viga oli jahutusvedeliku temp. anduris.
Kui auto jamas tõmbasin pistikuid lahti.
Ilma temp. anduri pistikuta töötas normaalselt, sai uus andur peale pandud ja siiani pole viga sees onud.
Loodetavasti saab edaspidi sõitu nautida.