Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Salongi soendus ei allu kontrollile.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere jälle Smile

Selline mure on ka veel, et salongi soojendus on koguaeg põhjas. Niikui ventilaatori tööle keerad tuleb kuuma õhku, ükskõik millises asendis kettad on. Ketastelt on keegi eelmine tarkur need sinised/punased märgised ka maha kiskund, niiet väga täpselt ei tea, mis asendis külm ja mis asendis kuum tulema peab.
Kas see on lihtsalt lahendatav probleem, või peaks spetsialisti poole pöörduma ?
Kuna see on peres esimene MB, siis ei ole tema hingeeluga veel eriti tuttav.
Tõenäoliselt magnet klapid kinni. Kaeva vanemates teemades kui siit ei leia siis vanas foorumis kindlasti oli juttu sellest
http://foorum.clubmb.ee/index.php?
Kasulik oleks muidugi auto mark ka ära mainida.
Ups, automargi unustasin jah. w124 250D '86
ega sa hiljuti esiklaasi pole vahetanud?

mõõda ära kas nendele magnetklappidele pinge tuleb peale, kui paned min peale siis peaks olema ca 14V kui aga max peale siis 0V.
Esiklaasi pole minuteada vahetatud. Kust ma selle mõõtmiskoha leian ?
Vaata aku juures on kaks umbes 5cm kõrgust ja 3 cm jämedust junni kõrvuti,salongi soojenduse torud ka küljes.Sinna läheb juhe külge ja sealt pistikust mõõdadki.
Mõõtsin testriga seda pistikut ja olenemata rullikute asendist on pidevalt 0v. Mõlemad pooled puhuvad ainult kuuma, kaitsmed on kõik korras. Googlist elektriskeemi ei leia ja foorumist leitud link on ka pime. Keegi oskab äkki öelda kuhu need 3 juhet sealt pistikust lähevad või kuskohast viga otsima hakata?
Äitäh!
Mul sama seis.
Ilmselt rullikute kontaktplaat ?
või hakkad neid samu junne seal aku juures vahetama....omal olid veaks kunagi just need junnid seal
A kui junnile pinge peale ei tule, siis mis mõtet on kohe neid vahetama hakata ?
just, tahaks ainult teada kas rullid juhivad otse klappe või läheb kaabel veel mõnest seadmest läbi. Milline se skeem on klappide juurest rullideni
Laes,salongi tulede lüliti juures, on temp.andur.
Ma ei tea kas 190 ja 124 soendusnuppude ehitus on sama aga mul oli nii,et sai nuppude armatuuti osa lahti võetud,teatud põhjustel ja tagasi pannes ei läinud nuppude taga olevad kandilised pulgad oma pesadesse ja siis oli täpselt sama probleem.Sest need peaks toimima nagu reosdaadid ja kui ta ei ole pesas siis annabki täis võimsuse.Kui sul olid nuppudel värv maha nühitud ,siis võibolla oli ka armatuuri osa lahti katkutud ja lohakalt tagasi pandud,kui muidugi 124-l on sama süsteem
Praegult lahenes asi sedasi, et võtsin konsoolis selle rullikute osa lahti, mõõtsin pistikus klemmide pingeid, kratsisin kukalt, ja panin asja tagasi kokku ja peale seda hakkas külma puhuma.:hump:
Aga rullikute ja nuppude pirnid ikka ei põle, pirnide pesadesse voolu ei tule, kaitsmed on kõik korras, uskumatu!