Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 3.0 132 kw! Veale viitava vihje eest autasu !!!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks siis eeltoodud MB W124 3.0 132kw Bensiin!

Veaks see et käivitub ainult külmast peast, soojalt käima ei lähe jahtub maha ja siis läheb.

Nagu öeldud kes veale viitab saab premeeritud!
Kas soojana töötab ilusti ja peale seisma jätmist lihtsalt ei käivitu?
Esimese asjana pakuks temperatuurianduritest mõni, õhulugeja, kütusepump või äärmisel juhul aju.
Kahjuks ise ei tea autodest eriti suurt!

Ainult seda, et mul üx korralik must mb hakkas hooaja alguses streikima.
Kui ise ei jaga, siis vii töökotta.
Kui töökoda käib üle jõu, siis googelda, loe ja vaata videoid, kuidas asjad käivad. See link mis ma eelmises postituses panin on hea algus kust asja laiali arutama hakata.
Auto on töökojas püüan lihtsalt protsessi kiirendada.
(20-04-2016, 09:25 AM)kets66 Kirjutas: [ -> ]Auto on töökojas püüan lihtsalt protsessi kiirendada.

Kui töökoda mersut ei tunne, siis pole nõuannetel vahet: enamuses töökodades on remont kliendi juhiste järgi neljakordse tunnihinnaga...

KE-Jeti remont ei ole igaühele kontimööda, kuna arvutiga pole seal suurt midagi teha. Vana kooli tehnika nõuab vana kooli meetodeid.Eusa_angel

Neid tundvaid töökodasid (ja pritse remonti kinni maksta suutvaid omanikke) jääb aga järjest vähemaks.Crybaby
Kommutaator võiks ju ka vigane olla. Enda kupee m104 oli sama probleem, jahtudes läks taas tööle. Kuigi teades, m013 siis põhi probleemid ikka kE-jetis.
Mis asi on täpsemalt ke-jet
Jagaja on kuiv, korras? Enda autol oli sama jama kunagi. Külmalt oli poole pöörde pill, soojalt võis lõpmatuseni käiata.
Jagajad on ka põhi probleemiks, seda kogesin ka enda m119 mootoril kui kupeel vahel. Kontaktid on oksiidi täis, soojaks käies tõmbab kondentsi peale ja sellest piisab. Vigu võib olla mitmeid, oleks sa Tallinnast vaataksin ise üle. Interneti teel probleemid lahkamine on sama, kui hambaid läbi pers. remontida.