Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: AMG Monoblock jm 90ndate velgedele taastamisel originaalilähedase sügavuse andmine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ca 95% 90ndate velgedest suuremate vöi väiksemate kriimude/täkete/korrosiooniga.

Neid mida olen taastatuna näinud on köik veidi ilmetud ilma läiketa/sügavuseta.

Originaalid aga väga ilusa läikega mis annavad värvile sügavust. Eriti hästi tuleb see vastu kerget päiksevalgust välja.

Kas keegi kursis kuidas neid originaalilähedaseks taastada? Höbedase värvi kood, laki kood, töömeetodid-mitu kihti värvi, mitu kihti lakki jne?

[Pilt: 245935d1245955604-fs-18-amg-monoblock-2-...k-rims.jpg]

[Pilt: 7394d1279675626-fs-ca-18-amg-monoblocks-dscn0506.jpg]
Mulle maaler seletas, et tehase värv pidi mingi unikaalse protsessiga saadud olema ning seda pidi keeruline jäljendada olema. Mul jäi vist 1-2-l veljel pisikene täke poleeritud alale, kuna nende kaotamine oleks keevitamist nõudnud. Mina jäin kvaliteediga igatahes rahule
[Pilt: b8f50b03d594c36329e7fd0a14117d60.jpg]
Kus tegid?
Garage66 Tartus
Pahatihti jääb see sügavus puudu sest , et ei raatsita pulberlakile raha kulutada .
Kui pulbervärvile ka pulberlakk peale kanda siis jääb ilus ja sätendav velg .
Autovärvi ja korraliku lakkiga saab väga korraliku ja sügavläikiva pinna ja laki pind on võimalik klaaasilesaada,mida pulbriga ei saa.
Poll rant tuleb poleerida,halb et kaitselakki pole ja tuleb serv pastaga kuus korra üle käia,talve ei kannata.
Ülelakkides jääb poleeritud pind aga tuhm.