Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB w124 mootor lubab, aga ei käivitu.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Probleem selline, et 1991a MB w124 CE 300, benz 162kw, automaat ei käivitu. Anda süüdet, siis algul auto lubab, hakkab mootorit edasi vedama. Mingil ajahetkel käib plõks läbi ja ei mingit heli enam, vaikus. Auto eelnevalt aastaid seisnud. Sai igaksjuhuks vaadatud üle pumbad, küünlad ja poolid. Tundub nagu kõik ok olevat. Peale nende kõigi üle vaatamist jõudsime lõpuks nii kaugele, et saime sädeme mootorisse ja kütus jookseb peale. Nüüd siis probleem, et ei tõmba mootorit lõpuni käima. Oskab keegi nõu anda mis edasi üle vaadat, et lõpuks see autoke ka oma täiskäivituse saaks peale pikki aastaid ja hakata maanteid vallutama.
Proovi käivitamise ajal (kahekesi tehes) õhutaldrikut vedikese alla suruda. Tundub, et kütust jõuab silindrisse liialt vähe. Kui taldriku allavajutamisega käivitub, siis on suure tõenäosusega vaakumileke ehk mootor ei jõua ise seda taldrikut alla tõmmata.
Tänud. Saab see kindlasti proovitud.
(15-04-2016, 12:35 PM)tederjan Kirjutas: [ -> ]...
Mingil ajahetkel käib plõks läbi ja ei mingit heli enam, vaikus.
...

Kas starter kukub ära? Või jääb mootorit tühjalt ringi vedama?
Lihtsalt veab tühjalt ringi. Just see hetk kui on viimane pööre kui peaks käima minema, siis käib klõps ja on vaikus. Kui veab, siis homme saan väikese video teha.
Kas säde jääb "peale klõpsu" jooksma?
Kas küünlad märjaks lähevad, kui ÕKM taldrikut vajutada?
Palju kütusesurve on?
Ka säde kaob peale klõpsu ja jep. Küünlad saavad kõik märjaks. Kütusesurvet pole veel õnnestunud mõõta.
Vabandust. Minu viga oli. Säde jääb alles. Ainult keera süüde välja ja uuesti sisse nibg hakka ketramisega otsast peale.
Tere jälle. Jätkuvalt pole see auto veel käivitunud. Sai nüüd eile üle pika aja uuesti tegutsetud auto kallal. Panen ka videolingi mis häält mootor teeb https://youtu.be/7olrH70HTZ8
Peale selle video tegemist ja veidi pusimist juba hakkas hetkeks paremini lubama ja mootor korraks teist häält tegema. Kuid ikka ei midagi olukiselt paremaks.
Ei süüta see pada...

Kas käivitamise ajal 100 g bensiini sisselaskesse valamine teeb elu sisse? Ärge siis autot põlema pange... Kävitusgaas või Brake Cleaner on muidugi paremad vahendid.
Eile Brake Cleaner veidi aitas kaasa. Tegi paar turtsatust. Sellega ka asi piirdus. Muidugi auto on juba aastaid seisnud. Seisma jäi veel töötava mootoriga ja omal jõul liikus garaazi. Autole on kunagibise aretatud signa süsteem. Aga puldil näitab nagu selle oleksin saanud eemaldatud. Sellega peaks korras olema. Vb mootoris aastatega midagi kinni jäänud? Parima tulemuse sain kui tõmbereleele andsin eraldi akult voolu peale. Kahjuks nagu ikka. Selle katse ajal suri aku ära. Siis ta juba tegi paar kolm turtsu ja aku oli kotis kahjuks. Eks kolmap lähen uuesti katsetama. Kahjuks pole diagnosti endal nii vanale isendile. Selliselnjuhul saaks elektroonilised vead välistada.
Kas kõik õhu ja vaakumvoolikud on korras ja omal kohal, kaasa arvatud õhulugeja ja gaasiklapi vaheline kummimuhv? Kas ülepingerelee on korras? Suurem enamik KE-Jetronicu hädasi on seotud nende kahe probleemiga.

Kui säde on olemas ja tugev ja kui kütus pihustub silindritesse, siis peab järelikult kütuse ja õhu segu nii vale olema, et see ei sütti. KE-Jetronicu juhtimine toimub peamiselt vaakumi pealt, elektroonika tähtsus on seal üsna väike, kuigi osakaal suur. Väidetavalt peax mehhaniliselt korras KE-Jetronic suutma käia ka ilma ajuta, kuna elektroonika pool silub eelkõige külmkäivitust ja tühikäiku ning mehaaniline ja vaakumi pool teevad kõik muu.

Kas jahutusvedeliku temperatuuri andur on toimiv ja saadab ajusse õiget signaali? Kas külmkäivitus pihusti toimib?
Hey. Kolmap proovin relee ära ja tempi anduri. Kusjuures sel autol mingisugune kala tosooliga. Just öeldi, et see hetkel puudulik millegipärast. Kuidas ma saan aru milline on sellel mootoril külmkäivituspigusti, et ka sellega saaks tegeleda. Vaakumid korras. Kuigi tosooli lõdvikut eile katsusin, siis vist oli nagu oleks tühi tuul seal sees ja rohkemat midagi. Selle asja pean ka üle vaatama kindlalt.
Külmkäivitus pihusti on ainus, mis on elektriliselt juhitav.

https://www.youtube.com/watch?v=h4SVp1vPGag
Super. Suured tänud sulle. Ja kolmap kohe tegelen ka sellega.
(25-04-2016, 07:00 PM)tederjan Kirjutas: [ -> ]...
Kuidas ma saan aru milline on sellel mootoril külmkäivituspigusti, et ka sellega saaks tegeleda. Vaakumid korras.
...

Loe läbi siin foorumis KE-Jeti kohta kirjapandu ja hakka harutama. Umbropsu sahmides tuleb vigu juurde.Eusa_angel
Just käisin garaasis korraks peale tööd ja avastasin,et MAS plokil on 13 ja 15 pin mustaks põlenud. Kas see võib mu probleemi mõjutada? Saadaksin sulle pildid detailist ja pinidest, aga siia vist ei saa saata.

Parimatega. Janar
Sai proovitud. Külmkäivitus töötab ilusti. Nüüd tuleb jätkata, sest oma kaua oodatud käivitamist pole me veel saanud.
Tuula siin ringi, leiad komponentide diagnoosimisex vajalikud protseduurid ja baasväärtused:

http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W124/Main.html
(26-04-2016, 10:48 PM)tederjan Kirjutas: [ -> ]Just käisin garaasis korraks peale tööd ja avastasin,et MAS plokil on 13 ja 15 pin mustaks põlenud. Kas see võib mu probleemi mõjutada?
...

Iga kõrbenud klemm on probleem. Kontrolli üle, kuhu peavad jooksma maandused ja kas need ikka olemas on.

Mismoodi külmkäivituse toimimise tuvastasid?
Palju on kütuserõhk?