Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 500/560sec ostuideid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(30-06-2016, 09:15 PM)Brut Kirjutas: [ -> ]...
Eile tulin mõttele, et selliste autode asjatundjaid enam ei olegi - kui asi puudutab mingied anomaaliaid. Et kui arvutit külge ühendada ei saa ja mehaanilist osa 1:1 vahetada ei saa, siis kehitatatakse reeglina õlgu...
...
nagu keskelt, pritsungipumbast.
...

KE-Jeti tundjaid on vähe, teadaolevad on diagnostikateemas ka üles loetud. Arvesta, et mehhaanilise pritse diagnostimine on ajamahukas tegevus ka asjatundjale. Aeg aga maksab...

Pritse pumbad on auto põhja all paremal, paagi ees. Mootori haarade vahel on kütusejaotur ja regulaatorid, kes ei tohiks töötavast mootorist üle küll häälitseda...
Kui tõsine huvi asja ise korda tegemise vastu on, siis internetist leiab W126 ja Bosch KE-Jetronicu manuaale, kus kogu diagnoosimis protsess koos kõigi mõõteväärtustega kirjas, tuleb lihtsalt järgemööda kõik komponendid üle kontrollida (tõsi, mõned kontrollimismeetodid eeldavad spetstööriistade olemasolu).

Näitex siin:

http://www.startekinfo.com/StarTek/outsi...ocId=12253

Tegu USA turu manuaaliga, seega kõiki mudelivariante ja tootmisaastaid ei pruugi siit leida, aga vali kõige sarnasem sinu variandile ja aastale ja peaxid piisavalt infot leidma.
[Pilt: 33346-560sec-93.jpg]
[Pilt: 77567-560sec-112.jpg]
[Pilt: 75766-560sec-78.jpg]
[Pilt: 47338-20160609_090601.jpg]
[Pilt: 43858-560sec-100.jpg]
Mmm, Reiserechner ehk reisurehkendaja Big Grin
Ilus.
Lehti: 1 2