Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 voolik lahti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, leidsin kapoti alt ühendamata voolik. Mille eest ta vastutab ja kuhu seda pean ühendama?

MB 260E 118kw 1990a. automaat.

[Pilt: 76632-IMG_4389.JPG]

[Pilt: 43444-IMG_4390.JPG]

[Pilt: 28673-IMG_4393.JPG]

[Pilt: 35352-IMG_4394.JPG]

Ja veel, mis jupp see on? :

[Pilt: 35393-IMG_4391.JPG]

[Pilt: 94375-IMG_4392.JPG]
Käigukasti vaakum voolik see oli, nüüd kinnitatud.
(02-04-2016, 11:48 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Käigukasti vaakum voolik see oli, nüüd kinnitatud.

Kuidas see lahtine voolik mõjutas käikude vahetust? Kas käike vahetab peale kinni panemist paremini ka?
Suurt vahet ei ole tunda, natuke pehmem on vahetusSmile
(29-03-2016, 08:45 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Ja veel, mis jupp see on? :

[Pilt: 35393-IMG_4391.JPG]

[Pilt: 94375-IMG_4392.JPG]

Sellest on võimalik süüdet paar kraadi varasemax või hilisemax sättida. Meil 95-st kehvemat kütust tanklast ei saa, nii et meil peab see üldiselt S asendi peal olema, aga riikides kus kütuse kvaliteet ja oktaan arv on kehvem, tulex see N asendi peale sättida, et detoneerimist vältida.

http://mercedes-190.co.uk/topic/218309/1/

http://s74.photobucket.com/user/DropOut_...1.jpg.html
(03-04-2016, 01:18 AM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]
(29-03-2016, 08:45 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Ja veel, mis jupp see on? :

[Pilt: 35393-IMG_4391.JPG]

[Pilt: 94375-IMG_4392.JPG]

Sellest on võimalik süüdet paar kraadi varasemax või hilisemax sättida. Meil 95-st kehvemat kütust tanklast ei saa, nii et meil peab see üldiselt S asendi peal olema, aga riikides kus kütuse kvaliteet ja oktaan arv on kehvem, tulex see N asendi peale sättida, et detoneerimist vältida.

http://mercedes-190.co.uk/topic/218309/1/

http://s74.photobucket.com/user/DropOut_...1.jpg.html

tänud!