Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ostsin hiljuti mercedes benz E320 cdi 2004 avantgarde. Peale ca 3000 km läbimist hakkas mootori tuli põlema ja mootor hakkas kergelt vilisema ning lõi mootori tule põlema ning külmast peast autol üldse jõudu vähem ning kiirendades hakkab vibreerima. Ise viibin hetkel Rootsis ja ei tahaks teda siin kontrolli viia, et kas on kellegi mingeid nõuandeid?
Tee kapott lahti ja lase kellegil gaasi anda, ehk suudad aru saada kust see hääl tuleb. Muidu jah arvuti teema, selles on sul õigus.
(16-03-2016, 09:55 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Kuskandis Rootsis? Ilmselt tahmafiltrit pole, seega muresid vähem, kui avariireziimis ringi lased.

Kui teenindusse ei raatsi pöörduda, siis helista nõid-naastjale või uimerda sellises seisus koju tagasi.

Katrineholmis olen.
Ei pea esindusse viima, suvaline Mekanomen, Meca või Speedy on odavam
Aga esindus käib ju üle jõu. Bilia Fordi esinduses on nt töötund 1200SEKi. Mersus ilmselt rohkem Smile
Siiamaani on saanud enamus autosid diagnoositud autocomiga ja ka paljud mersud(mitmed E klassid kaasaarvatud)
(17-03-2016, 08:14 AM)Valgma Kirjutas: [ -> ]Siiamaani on saanud enamus autosid diagnoositud autocomiga ja ka paljud mersud(mitmed E klassid kaasaarvatud)

Sest sa tead, mida otsida. Mitte ei loe ekraanilt remondijuhiseid... Hea Diagnostik saab ka lihtsa multimeetriga päris palju kätte.
Viliseda võib turbo,on olnud geomeetria ja aktuaatori hädasi.