Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 suri sõidu aeg välja.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist
Auto on MB w210 e 290 td 1996a.
Probleem selles et täna linnas sõites viskas armatuuri kirja(ETS) ja suri välja. Ja enam pole käima saanud , isegi ei luba. Siis läks auto treilale ja viljandi autoexperti diagnosti. Sealt sain vastuseks et ksp-ni ei jõua voolu mingi magnetklapi värk. Rohkem nad mind aidata ei saanud. Ja nüüd pöördungi Teie poole .Äkki on kellegil selline probleem olnud või oskab keegi midagi rääkida selle kohta.
Ette Tänades!
Kalvi!
Selle kps-i kohta ei oska midagi öelda, aga ETS peaks olema veojõu/stabiilsuskontroll, mis töötab läbi ABS andurite ja külglibisemise korral hakkab erinevaid rattaid pidurdama.Samuti tõusu pealt startides blokeerib mittevedavad rattad ja auto ei veere tagasi https://www.youtube.com/watch?v=rul-zKr25Hs.Aga omal mingi analoogne kogemus, kui sõidu ajal suvaliselt välja suri.Siis ka armatuuris kõikvõimalikud hoiatustuled läksid põlema.Viga oli süüteluku põhja klemmides(Flip Key), ehk mehh. võtmega variant.Võimalik lahti võtta ja puhastada.Mõni aeg aitab.

tihti juhtus et pump lihtsalt suri ära
(11-03-2016, 12:43 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Milleks viia kuhugi avtoeksperti? Viljandi Silberis oleks ilmselt pill käima saadud või vähemalt pandud diagnoos, mida vahetada vaja.

Autoexpert oli ainuke kuhu ma sain vahele . Silberis oli järjekord ja viljandi silber ei ole mainelt käige kindlam joht
Tänud vastuste eest.
Ma hakkan laupäeval vaatama seda süütelukupõhja .
Ning proovin mõnda asja veel. Kui siis ka käima ei saa ,tuleb tõsisemasse diagnosti viia.
(11-03-2016, 08:44 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Maine või mitte, aga sealne diagnostik on vähemalt väga pädev.

Ma panin särje juurde aja. Kui laupäev ise käima ei saa siis lohistan auto sinna. Viljandimaal Teda kiidetakse.
Pigem vii Kärmase juurde minu E klassi pani käima.Muidugi tal võib ka olla järjekorrad.
Isegi viljandi Silberist soovitati viia Kärmase juurde
Sain auto korda. Viga oli selline naljanumberBig Grin Autoexperdi poisid panid oma diagnoosiga kõvasti mööda.Tegelik probleem oli selles et kütusefiltri tihend oli ära surnud ja sealt sai õhu vahele.
(11-03-2016, 12:43 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Milleks viia kuhugi avtoeksperti? Viljandi Silberis oleks ilmselt pill käima saadud või vähemalt pandud diagnoos, mida vahetada vaja.

Jajah need "esinduse" mehed on ju kõige targemad, pigem ainult sealt negatiivset kuulnud, kuidas sarniiri mutter lahti osaliselt jäeti jpm..
(24-03-2016, 09:17 AM)MelEst Kirjutas: [ -> ]Jajah need "esinduse" mehed on ju kõige targemad, pigem ainult sealt negatiivset kuulnud, kuidas sarniiri mutter lahti osaliselt jäeti jpm..

Ja teistel ei ole apsakaid juhtunud?

Kuigi õige on, et säärase töötunnihinna juures ei tohiks nii tihti juhtuda...Paranoid

Mida tähendab "osaliselt lahti"? Jäi pingutamata või oli suisa lõpuni keeramata?

Hea, et teemaalgataja oma auto käima sai. Korda aga kindlasti mitte, kuna ETS-kiri viitab probleemidele kas pardapinges või pidurisüsteemis... Kuniks ABS ei vingu, siis rohkemat ei oska arvata.

Mida auto ise kurtis?
(24-03-2016, 10:04 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2016, 09:17 AM)MelEst Kirjutas: [ -> ]Jajah need "esinduse" mehed on ju kõige targemad, pigem ainult sealt negatiivset kuulnud, kuidas sarniiri mutter lahti osaliselt jäeti jpm..

Ja teistel ei ole apsakaid juhtunud?

Kuigi õige on, et säärase töötunnihinna juures ei tohiks nii tihti juhtuda...Paranoid

Mida tähendab "osaliselt lahti"? Jäi pingutamata või oli suisa lõpuni keeramata?

Hea, et teemaalgataja oma auto käima sai. Korda aga kindlasti mitte, kuna ETS-kiri viitab probleemidele kas pardapinges või pidurisüsteemis... Kuniks ABS ei vingu, siis rohkemat ei oska arvata.

Mida auto ise kurtis?

Vahetati tugilaagreid, kont keerati lahti ja see osa kus keere on, oli lühemaks lõigatud ja mutter ei pidanud enam vist. Pärast paarsada km oli kobin kosta, tõstsin auto ülesse ja kondi ülemine mutter oli veel paari keermega otsas...
Mul jääti mootori plastik katte lahti Viljandi Silberis. Spetsialistid noo
Naljakas ongi see et auto ei näidanud särje seadmetega mitte ühtegi viga
Ja ma arvan et selle ETS-s kirja lõi sellepärast põlema kuna auto on atm-kastiga ja hoopealt suri välja. See on minu mõte, aga targemad ehk oskavad enda kogemuste ja teadmiste põhjal midagi kindlamat öelda.
Mehaaniline viga, lisaõhk, umbes filter jpm ei näegi arvutiga(vanematel autodel).
(24-03-2016, 08:16 PM)kalvi1991 Kirjutas: [ -> ]Naljakas ongi see et auto ei näidanud särje seadmetega mitte ühtegi viga
...

Kui Särjel ei ole STARdiagnosis, siis ei näegi ta vanast autost muud, kui akuutseid vigu.

ETS ei tohiks mootori koolemisel süttida. Olenevalt tekkimise järjekorrast peaks seal olema kisa kas õlirõhu või laadimispinge puudumise kohta.

Aga kuniks auto kenasti toimetab, pole ju vahetEusa_angel
Seda kindlasti.
Mul kunagi lõi ka w 210 300 d ets tuli põlema ja pãrast genekasse minevaid juhtmeid painutades ja näppides kadus ka probleem.