Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 kütusepaagikork
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist
Ostsin auto mingi enda aretatud kütusepaagikorgiga, kuna autos oli pidevalt bensiini hais siis vahetasin ära, nüüd mure et paagis vaakum ja mootor jäi sellepärast seisma. Milline peaks olema õige kork.
Korgis ei saa viga olla, vaata paagi tuulutus üle. Ja raske uskuda, et auto jääb seisma, kuna paagis vaakum, kuna siis olex pump su paagi juba kokku imenud, neil pumpadel on sellex piisavalt jõudlust.
Lasin suruõhuga paagi tuulutusvoolikus läbi ja ka tuulutusklapi. See pool kust peaks suruma välja paaki tekkinud rõhu on raskem läpi puhuda aga teiselt poolt kust peaks rõhk välja minema saab kergemalt läbi puhuda. Kas see on normaalne või ongi viga. Peale puhastamist on ikka korgi avamisel rõhk sees
Tõenäoliselt on kõik õige, kuna paagi tuulutus on vältimax vaakumi mitte rõhu teket paagis. Teatav rõhk peabki tekkima, kuna kütus soojenedes paisub ja aurustub. See toimub, kuna mootorile antaxe kogu aeg rohkem kütust ette kui see ära tarbib, mis tähendab, et mitte tarbitav kütus voolab tagasivoolu kaudu paaki tagasi olles eelnevalt torustikus soojenenud ja paisunud. Kuna pump pidevalt imeb kütust paagist ära, ei ole ohtu, et see rõhk paagis liiga suurex lähex. Kui aga paagi tuulutus on umbes ja paaki ei tule tühjenedes kütuse asemele õhku juurde, võib pump paagi vaakumisse imeda.

Mootori mitte töötamise põhjus on ilmselt kusagil mujal, näitex kütusefilter või paagisõel umbes või mõni muu probleem.
(13-03-2016, 05:10 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Tõenäoliselt on kõik õige, kuna paagi tuulutus on vältimax vaakumi mitte rõhu teket paagis. Teatav rõhk peabki tekkima, kuna kütus soojenedes paisub ja aurustub. See toimub, kuna mootorile antaxe kogu aeg rohkem kütust ette kui see ära tarbib, mis tähendab, et mitte tarbitav kütus voolab tagasivoolu kaudu paaki tagasi olles eelnevalt torustikus soojenenud ja paisunud. Kuna pump pidevalt imeb kütust paagist ära, ei ole ohtu, et see rõhk paagis liiga suurex lähex. Kui aga paagi tuulutus on umbes ja paaki ei tule tühjenedes kütuse asemele õhku juurde, võib pump paagi vaakumisse imeda.

Mootori mitte töötamise põhjus on ilmselt kusagil mujal, näitex kütusefilter või paagisõel umbes või mõni muu probleem.
Tundub et natuke paremaks läks, kadus ära jõnks mis peale käiguvahetust oli. Samas ta mingi aeg ikka "poos kinni". Tegin paagi korgi lahti, lasin rõhu välja ja töötas normaalselt. Panin paagi täis, eks näeb mis teeb.
Kütuse filter on paar kuud tagasi vahetatud. Eks mingi aeg vaatan sõela üle. Samas õhulugeja rada mingi kohapealt rohkem kulunud ja vahest tühikäigul sureb välja. Samas jällegi kinnipoomist varem ei olnud.
Aitäh asjaliku vastuse eest.
Huvitav, mis siis juhtub kui imuvooliku ühendus sulgeda. Mootori küljes on kahesarveline klapp mis on kütusepaagiga seotud. must 40c / punane 50c / ja valge 70c.
On kellegi kogemus olemas kui klapp ei tööta?