Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W203 C200 Koppressor Käivitamis Probleem.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Alustan Siis lihtsamas.
Auto Lubab siis korra käivitud hakkab kohe puterdama ning sureb välja.
On ka juhuseid kus 2 sekundid ilusti käib. Pump töötab.
Ja kui välja sureb siis Drossel klapp jääb pinisema või undama.
Kui käima läheb ei mõju gaasi andmine ka mitte midagi.
Vb järvamaal kellegi juhet või midagi.Icon_sadIcon_sad
(03-03-2016, 11:16 AM)Vigero Kirjutas: [ -> ]Tere. Alustan Siis lihtsamas.
Auto Lubab siis korra käivitud hakkab kohe puterdama ning sureb välja.
On ka juhuseid kus 2 sekundid ilusti käib. Pump töötab.
Ja kui välja sureb siis Drossel klapp jääb pinisema või undama.
Kui käima läheb ei mõju gaasi andmine ka mitte midagi.
Vb järvamaal kellegi juhet või midagi.Icon_sadIcon_sad

Tere.

Antud mootoril peab keti vahetama iga 150 000 km järgi. Parem kui isegi varem. Millal viimati ketti vahetati? Võib olla on juba üle visanud ühe hamba võrra. Kui kett paigast ära läheb juba 2-3 hammast, saavad juba kolvid ja klapid kokku.
Pump töötab aga palju survet on. See tuleks ära mõõta. On olnud juhuseid kui pump töötab aga ei anna piisavalt survet.
Tere

Olen siin ka mb st uustulnuk aga ka esmane kogemus olemas.
Nimelt minu w203 l 2.0 motoga bensukas tegi ka käivitamisel just sooja mootoriga sama trikki,vajas pikka käivitamist ja siis puterdas.Eelmine omanik oli asendanud paaagipumba mingi audi pumbaga ning orig filtri asendanud 2 erinevaga.
Hetkel siis filter vahetatud pump veel ootel aga rõhk ülalt mõõtes vaevalt 2 barri.
1 viga veel nimelt saab küte otsa 1/4 paagi juures ,arvan et ka see seotud vale pumbaga kuna peab toimuma pidev paagitaseme ühtlustamine aga surve liig madal.
Kui kellelgi anagloogset probleemi olnud siis igasugune info teretulnud.:ro
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/52965-tt.jpg
Postitan sarnasesse teemasse. Auto w203 C180.

Hommikul käivitasin auto ja ajasin teise kohta, et rehve pumbata. Töötas umbkaudu 30 sekundit. Viie minuti pärast käivitasin auto uuesti, et sõitu minna. Mootor hakkas ebaühtlaselt tööle, justkui jätaks vahele ja mootor vappus.
Kas tõenäoliselt viskas kett hambast üle?
(07-05-2016, 05:09 PM)allgoes Kirjutas: [ -> ]Postitan sarnasesse teemasse. Auto w203 C180.

Hommikul käivitasin auto ja ajasin teise kohta, et rehve pumbata. Töötas umbkaudu 30 sekundit. Viie minuti pärast käivitasin auto uuesti, et sõitu minna. Mootor hakkas ebaühtlaselt tööle, justkui jätaks vahele ja mootor vappus.
Kas tõenäoliselt viskas kett hambast üle?

Diisel või bens? Ei usu väga, et kett järgi oleks andnud.
(07-05-2016, 05:09 PM)allgoes Kirjutas: [ -> ]Postitan sarnasesse teemasse. Auto w203 C180.

Hommikul käivitasin auto ja ajasin teise kohta, et rehve pumbata. Töötas umbkaudu 30 sekundit. Viie minuti pärast käivitasin auto uuesti, et sõitu minna. Mootor hakkas ebaühtlaselt tööle, justkui jätaks vahele ja mootor vappus.
Kas tõenäoliselt viskas kett hambast üle?

Mõõda küttesurvet!!NodMina vahetasin pumba ja probleem kadus ,kui külmalt korras siis tegu pumbaga.

Bensiin 2005 aasta. Esimene käivitus töötas kõik hästi,mootor soojaks kindlasti ei jõudnud minna. Mõni minuti hiljem, uuesti käivitades, hakkas puterdama. Märkusena meenutas algselt hääl isegi kerget diiselmootorit, kuid see kadus mõne sekundi pärast.
Et probleem lahenduseta ei jääks, autol diagnoositi väljaveninud kett ja kulunud nukkvõlli hammasrattad.
(03-06-2016, 10:38 PM)allgoes Kirjutas: [ -> ]Et probleem lahenduseta ei jääks, autol diagnoositi väljaveninud kett ja kulunud nukkvõlli hammasrattad.

Aga üle visanud ei olnud? Esimest korda kuulen, et kett sedamoodi äkitselt ära venib...

Või ei leitud tegelikku viga siiski üles ja tegeldi esimese silmahakanuga...

Kas veakoodide loetelu ka kätte anti? Kui mootor puterdas, pidi midagi ka mällu jääma...
Eks see naeru koht ole. Mul neid lolle juhuseid mitu korda olnud kus paned auto hommikul mõneks sekundiks tööle. Ja siis hiljem käivitades teeb väga koledat häält. Üks V8 loobus mul üldse käivitumast. Aku juhe ööseks maha ja öhupuhasti ka lahti. ning pärast käivitus kui kell. Kui auto jätta külmkäivitus faasis kohe seisma läheb kogu süsteem errorisse. Vähemalt nii on olnud minul. Ketti vahetanud ma küll pole pidanud ühelgi. Kui kett on veninud siis peaks ta tegema ka mingit häält.
(04-06-2016, 08:21 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(03-06-2016, 10:38 PM)allgoes Kirjutas: [ -> ]Et probleem lahenduseta ei jääks, autol diagnoositi väljaveninud kett ja kulunud nukkvõlli hammasrattad.

Aga üle visanud ei olnud? Esimest korda kuulen, et kett sedamoodi äkitselt ära venib...

Või ei leitud tegelikku viga siiski üles ja tegeldi esimese silmahakanuga...

Kas veakoodide loetelu ka kätte anti? Kui mootor puterdas, pidi midagi ka mällu jääma...

Sellisena nagu ta oli sõitsin 90km Tartu, maanteel sõitis samamoodi nagu enne. Silberis lisaks tavapärasele A hooldusele vahetati ka küünlad. Olles kolm tundi aega parajaks teinud, helistati, et pärast õlivahetust läks asi veel hullemaks ja selle autoga küll tagasi ei sõida. Diagnostika näitas nukkvõlli anduri viga. Poolteist nädalat hiljem oli neil niipalju aega, et mootoril klapikambrikaas maha võtta. Kett oli küll veninud, aga oleks võinud veel kesta. Probleemi põhjustasid kulunud nukkvõllihammasrattad, mis tähendas, et pärast õlivahetust viskas kindlasti hamba üle. Kas Tartu sõitsin ka ülevisanud hambaga, seda nüüd ei tea...