Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E320
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tahan osta E320.Kas parem on diisel või bensukas?Tänavavõidusõitja ei ole ja võimu taga ei aja.Tahaks lihtsalt teada kumb variant on parem.
Minu hääl läheb 3.2 diislile...See ei võta suurt midagi kütet võrreldes bensukaga ning liigub pea sama hästi...kui mitte paremini Rolleyes
Ma olen proovinud diislit,sellepärast olengi vähe segaduses.Teravuse poolest olin ikka väga rahul.
üks sõna loeb - VÄÄNDEMOMENT Smile
selles on ta bensukast üle ning küttekulu on ka väiksem Wink
Niiet mina annan hääle samuti diislile.
minu hääl bensiinile - läheb iga ilmaga käima, vastupidavam, odavam hooldada....

need kuramuse pihustiprobleemid ei meeldi mulle dislade juures.
Andres Kirjutas:minu hääl bensiinile - läheb iga ilmaga käima, vastupidavam, odavam hooldada....

need kuramuse pihustiprobleemid ei meeldi mulle dislade juures.
Ka diisel läheb iga ilmaga käima!bensiin vastupidavam,odavam hooldada?Rolleyes
osta jah aind vinge mineku alusel, sellised asjad nagu kaasaegse diisli hooldus ja remont on ju köki möki kui juba sellise auto osta suudad v mis?
Soovitaks hoolega foorumites tuhnida ja CDI-ga seotud teemasid lugeda ennem, mitte aind, et megapüss ja öko vaid ka kõike ebameeldivat ja kas piisav reservfond ka pärast auto soetamist alles jääb, hoolduste ja "üllatuste" tarbeks. Päevast päeva tuleb esile aina huvitavamaid teemasid, kes tahab praktiliselt uuel mersul vedrustust ümber teha ja kes jälle tagus X*10000 toitesüsteemi taastamiseks jne jne...
Aga kui nüüd konkreetsele küsimusele vastata siis mina võtaks bensuka.
Kui juba Mercedes osta, siis täie sõidumõnu nimel ja 3.2 bensiini mootoriga masin pakub seda diisli omast oluliselt rohkem. UZI
Kütusekulu vahe ei tohiks seda masti auto juures probleemiks olla :cool_rsvd:
timmu Kirjutas:Kui juba Mercedes osta, siis täie sõidumõnu nimel ja 3.2 bensiini mootoriga masin pakub seda diisli omast oluliselt rohkem. UZI
Kütusekulu vahe ei tohiks seda masti auto juures probleemiks olla :cool_rsvd:

mis sa oled mõlemat kõrvuti proovinud ve, et nii julgelt väidad?
kindlasti soovitaks cdi mootorit kuna kütusekulu on võrreldes bensakaga tunduvalt väiksem samas jõudu on isegi rohkem, kuigi egfa see 3,2cdi kütusekulu just väike ole, ise olen saanud kõva peenestamisega kompu näiduks 20,5l/100km, kuid bensaka oma ma sellise sõiduga ei tahaks teadagi, ning bensakas võtab ikkagi stabiilselt palju aga diisliga on võimalik ka väga ökot sõitu harrastada. Remontimisest siis niipalju, et ega keegi ei osta ju autot remontimiseks ning eks remontima peab kõiki autosid ning kui on juba niipalju raha, et selline auto osta siis ei tohiks ju ka probleeme olla remondiga, kuid jah cdi mootoril oleks kindlasti mõtekas koheselt vahetada pihusti alused seibid ning kütuse torude tihendid.
ralak Kirjutas:
timmu Kirjutas:Kui juba Mercedes osta, siis täie sõidumõnu nimel ja 3.2 bensiini mootoriga masin pakub seda diisli omast oluliselt rohkem. UZI
Kütusekulu vahe ei tohiks seda masti auto juures probleemiks olla :cool_rsvd:

mis sa oled mõlemat kõrvuti proovinud ve, et nii julgelt väidad?

Kõrvutanud ei ole, kuid mõlemaga sõitnud küll ja see disla mootori heli ja vibratsioon käis närvidele küll, ei sobi ikka nii soliidsele autole see mootor peale
Vanamehel on E300 130kW.
Linnakiirusel ON eelis lögakal....
Üle 80 bensukas tapab lögaka.
Samas kasutan päris tihti vanamehe autot...... Alati tekkib tahtmine omale osta samasugune.
Siis hakkan otsima 320CDI-d ......
Masendav..... 2,5 aasta jooksul ei ole olnud müügis ühtegi korralikku 320 CDI-d
Samas kõik müüakse maha...... Tongue
Ei kommentaari...
Ise ei oleks nõus neist ühtegi ostma (200 000 eest 100k autot):boom:
Samas minu E 420 on 400 nm ja 205 kW
W 211 320 CDI on 145 kW ja 400 nm.
W 203 on 220 cdi ja 400 nm! Cool I' Say.
Ainet mõtlemiseks....:evil:
näitajatelt on jah uued pealetulevad dislad aina üle bensukatest, mäletan, et sai võrreldud kursavendade 740`99 210kW bens bumerit ja 530_d `02 142kW dislat (sry, kahjuks pole mersutesti kusagilt võtta) ja no täpselt sama asi, foori tagant sai 3,0 disla auto pikkuse võrra kiiremini minema kui 4,4 bens ning kiiruse suurenedes hakkas alles V8 mööda minema (kaaluvahe küll olemas, kuid siiski...) ja no mis driftingut ilma veojõukontrollita selle "põkaga" teha sai... lihtsalt karp jäi lahti kuidas moment võimaldas hõõrdumisest üle olla... Maantee sõidul pöörded 120 peal alla 2000-e ja küttekulu tuli kruiisiga 6L lähedusse. Linnas kõva andmisega 15 ja natu peale. Aga noh UM teenis hooldamisega ja remmimisega ikka pääris korralikult... Ja ei tea miks on selliseid korralikke dislasid vähe, sest diisli kasutajaskontingent on teinud pöörde, tänapäeva nö põkad pole kaugeltki lihtsalt törisevad ja tossavad kõigil jalus olevad penskarite autod, vaid aina rohkem noorematele meelt mööda soetamiseks, mida võimsam mootor seda rohkem tahetakse ka autolt välja pigistada... ja ma ei räägi ainult Eestis sõitnutest...
w211 vanem 320CDI on 150kW/510Nm ja uuem 165kW/540Nm Tongue

vot see on juba midagi, aga traktori hääl kostub ikkagi salongi :S


edit:

740D buumer astub eest ära ainult esimese käiguga, teisega saab juba lutti(740B).
marek Kirjutas:w211 vanem 320CDI on 150kW/540Nm ja uuem 165kw/540 Tongue

vot see on juba midagi, aga traktori hääl kostub ikkagi salongi :S


edit:

740D buumer astub eest ära ainult esimese käiguga, teisega saab juba lutti(740B).

nojah, palju sul linnas neid sirgeid on kus teise lõpuni saab lasta :evil:, lihtsalt keegi ei uskunud et R6 tok-tok vs V8 nii vapralt vastu paneb.
ralak Kirjutas:nojah, palju sul linnas neid sirgeid on kus teise lõpuni saab lasta :evil:, lihtsalt keegi ei uskunud et R6 tok-tok vs V8 nii vapralt vastu paneb.
740D on V8 ja 740B on ka V8. sirgeid on piisavalt, kui tahaks vajutada.

aga jätkaks teemas Wink
400 CDI hoopis, saad mineku ja 560 Nm väänet ja unustad bensiinimootori ära üldse...
Minust sai põkamees suht juhuslikult....Enda 50 000km juures olen vahetanud ühe pihusti....pihustivahetus ja selle ostmise (6000kr)elan üle, närvi ajas rohkem see, et rõhu langemise tõttu ei lase autot käimagi minna...ette seda ei ennusta, suvalisel ajal suvalises kohas...aga ega bensukaga ka sellised asjad muidugi välistatud ei ole...Mis mind enam närvi ajab diilsi juures on tankimine - krt, kuidas ajab närvi kui selle lögase ja dislase püstoli pead kätte võtma, ok kasutad kasvõi kinnast, aga hoolimatult välja tõmmates mõni piisk riietele satub, siis haiseb päev otsa nagu ma ei tea mis asi....Ma ei saa aru, Statoil võiks nagu aeg-ajalt huvi tunda enda püstolite puhtuse järgi...Minu silmis see disla negatiivseim külg antud hetkel (:
Rolz Kirjutas:Minu silmis see disla negatiivseim külg antud hetkel (:
aastaid tagasi käisin sellise idee välja, et "traktoristil" peab olema tankides skafander seljas... muidu kohe dislahais küljes. krt, isegi w220 haisevad nagu 25 vanad w123 diislid...aga no w220 ka juba varsti 10a vana.
Rolz Kirjutas:aga hoolimatult välja tõmmates mõni piisk riietele satub, siis haiseb päev otsa nagu ma ei tea mis asi....

eriti hea meel on veel siis kui tuulehoog seda teeb...
mul endal 320 cdi 150 kw ja see on bensukast igal juhul pea jagu üle nii minekus kui kütusekulu poolest...
Lehti: 1 2