Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 220 CDI rappub, EGR võimleb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1999 aasta 92kw CDI naftapress.

Pealkirjas juba kirjeldus olemas. Külmalt tühikäigul pöörded kõiguvad ja mootor raputab tervet keret. Sealjuures EGR siiber võimleb vapralt. Üks asi on muidugi, et mul see väikese ringi termostaat ikka veel vahetamata, kuna pole talvel niikuinii autot rohkemaks vaja olnud, kui korra nädalas ühest linna otsast teise töristamiseks. Ise pakun, et need lühikesed ja külmad otsad on EGR'ile ummistavalt mõjunud, sest kui ükskord sai tagavedu nauditud, sai mootor 80 kraadini soojaks, torud puhtaks ja käis nagu kellavärk.

Tegin video ka: https://www.youtube.com/watch?v=dHh_ouOEzRw
Video on tehtud pärast 15km ringi linnas.

Ise mõtlesin esimese asjana EGRi uuesti maha võtta ja carb cleanerisse uputada. Kindlasti käiks kõik kontaktid ja contact cleaneriga üle. Pakkuge veel mõtteid.
Mida auto ise selle peale ütleb? Näeb pöörete kõikumist ka?

Pihustite korrektsioonid on paigas?
Külmalt käivitades jääb kohe tööle?
mida see w202 ikka öelda oskab, KITT'i pole installitud. Pöörete kõikumist on seierist näha, tiksub kuskil 600-650 kandis silma järgi.
Käivitumise ja sõitmisega pole mingit muret. Pärast käivitumist hoiab n-ö soojenemispöördeid kuskil 900 kandis (ei mäleta peast), seal pole mingeid anomaaliaid, käib nagu naftapress hanges ikka. "Pihustite korrektsioon" on minu jaoks kõrgem teadus.
(01-03-2016, 12:59 PM)Random Hero Kirjutas: [ -> ]mida see w202 ikka öelda oskab,
...

Inimene, see on CDI. Mis tähendab, et mootorit juhitakse arvutiga. Paraku oskab sellega suhelda vaid MB enda tarkvara - STAR.

Tallinnas on mitu pädevat kohta, kus seda pruukida osatakse. Võta ühendust või tulista "võiduka lõpuni", Sinu valik.Eusa_angel
Ma pigem mõtlesin sedapidi, et pole tal ekraani sees, mis oskaks veateateid anda (mitte et need ka uuematel masinatel midagi sisukat ütlesid).

Eks algatuseks tuleb EGR üle vaadata, teadaolevalt vigane termostaat ära vahetada ja pistikuid kontrollida. Kui on muid ideid, mida veel vaadata, siis andke tuld.