Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 2.0 75kw 1989 mootoriprobleemid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem on selline, et külmalt käivitusega pole probleeme käib mootor külmalt täitsa enam vähem siis kui natukene olen juba sõitnud ja mootor on töötemperatuuril siis hakkab junksima vahel sureb välja kui ristipeal jään seisma, soojalt kohapeal töötab halvasti, pöörded kõiguvad koguaeg vahepeal sureb välja ka igastahes kui videopealt ilusti kuulad siis vb kuuled ka mis moodi teeb, nagu tahaks koguaeg välja surra, olen vahetanud enamus süüteosad(süütejagaja, jagajakaas, piibujuhtmed, küünlad)
auto seisnud vahepeal pea 2 aastat ja peale seda sõitnud jälle väikesete vahetega, vahepeale seisis jälle ja vahepeal sõitis, nüüd sõitnud järjest mingi 3-4 kuud ja peale seda hakkasin vahetama süüteosasid, midagi läks hästi natukene paremaks aga seda õiget probleem pole üles leidnud, ei oska enam kuskilt viga otsida, mõned ütlevad et karpas on viga aga ise ei julge hakata näppima seda karpat ja ei hakka kohe ostma ka seda enne kui teada olen saaanud õige vea, targem oleks osta juba uus mootor vast, olen otsinud siis foorumist ka aga pole täpselt sama viga leidnud.mainin ka seda et peale seda pikka seismist sõitis korralikult veel

https://www.youtube.com/watch?v=4Lm6RshfYDw

Tegu on küll karpaga mootoriga, aga süütesüsteem on ikkagi elektrooniline (kommutaator on vasaku esitiiva peal) Seega kontrolli üle ÜPR (ülepingerelee), et sel ei olex halvax läinud joodiseid ja siis vaata mootori temperatuuri andurid üle, eriti see, mis kommutaatorisse läheb. Veel võid massiühedused üle vaadata ja geneka lasta üle mõõta/kontrollida (et harjad, kontaktrõngad või mõni diood otsas polex), kuna kogu süsteem eeldab korralikux tööx head voolu.
(20-02-2016, 01:01 AM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Tegu on küll karpaga mootoriga, aga süütesüsteem on ikkagi elektrooniline (kommutaator on vasaku esitiiva peal) Seega kontrolli üle ÜPR (ülepingerelee), et sel ei olex halvax läinud joodiseid ja siis vaata mootori temperatuuri andurid üle, eriti see, mis kommutaatorisse läheb. Veel võid massiühedused üle vaadata ja geneka lasta üle mõõta/kontrollida (et harjad, kontaktrõngad või mõni diood otsas polex), kuna kogu süsteem eeldab korralikux tööx head voolu.


Vaatan homme üle need asjad, aga genekas peaks olema suht korralik laeb suht kiiresti akut aga lasen ka selle üle vaadata, mul niimodi ka et kui vahepeal hakkab välja surema siis kaob vool ära ja viskab makil pildikotti kuna viskab kondeka tagant ära ja ei võimenda enam ära