Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kaua seisnud w140 S400 ja selle probleemid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, etteruttavalt ütlen, et olin küll ammu registreeritud selle foorumi kasutajaks kuid ei suutnud 7-8 aastat tagasi tehtud kontot "ellu äratada" ja olin sunnitud uue kasutaja tegema.

Nimelt sai ostetud W140 S400 (210kw) aastast 1991, mis on seisnud paar aastat. Ja tal on (ma ei tea kas tänu seismisele või olid need vead enne juba) mitmed vigu.

1. Suunatuled ei tööta (ohutuled töötavad)

2. Spidomeeter aegajalt nagu töötaks, kuid siis kukub nulli ja hüppab edasi-tagasi. Sama segast paneb ka ökonomaiser. (kütusekulu näidik). Samuti odomeeter - vahest töötab, siis jälle mitte.

3. ABS,ASR tuled põlevad.

4. Piduripedaal on pehme ja võtab väga lõpust (pidurid on õhutatud).

5. Salongiventilaator ei tööta.

6. Kesklukk ei tööta ( imekombel servo toimib)

7. ja MOOTOR. Mootor käivitub külmalt ilusti. käib isegi enamvähem ühtlaselt. Pannes D peale pöörded langevad ja käib samuti enamvähem ühtlaselt. Kuid kui mootor soojaks läheb, kaob jõud ja hakkab puterdama ja lõpuks sureb välja. Koheselt käivitades korra käivitub kuid sureb uuesti välja. (bensuhais taga). Ca 10min seismist ja käivitub ning töötab jälle ning saab mingi maa sõita, kuni jälle jõud kaob ja välja sureb. (peal on ka mingi gaasiseade, kuid auto hetkel töötab siiski bensiini pealt)
Külmast peast ei tööta ta ka "täis võimsusel" vaid kuskilt 3 pöörde pealt hakkab katkuma.

Nüüd palun,kui kellelgi on mingeid kogemusi antud sõiduki ning eelpool loetletud problemidega, siis igasugune info on ainult abiks Smile

Kiiret ei ole kuhugi, kuna auto ongi selle eesmärgiga soetatud, et teda vaikselt parendada. Ja ehk kunagi teen ka lugemiseks sellekohase teema.

Üpr- ehk ülepinge reele võiks üle vaadata. 124-jal asub see akku taga. Väike karbike, kohe kaane all on paar kaitset. Seal karbis sees võivad külm jooted olla. Ehk isegi kui kaitsmed terved võib see ikka mitte toimida.
ÜPR kindlasti, nagu öeldi.

Samuti kere ja mootori vaheline ühendus. Seda saab testmiseks kenasti asendada aku miinuselt mootoriss eühendatud abivoolukaabliga (krokuga).

Sel peaks veel olema tavaline jaotur - selle kaas võiks nädalakese boileril kuivada. Kui rahakott kannatab, võiks kogu kõrgepingeosa uueks vahetada. Seismine meie sitas suusailmas rikub elektriseadmeid...

Kui auto välja sureb, kas küünlad on märjad? Mida teeb kütusesurve sel ajal?

Lambda võib olla ka seismisega ära surnud. Minu 16v-l igatahes tutikas lambda 4 aastat seismist vastu ei pidanud. Lambdat kahtlustax ka sellepärast, et see algul soojeneb ja mootorit juhitaxe kõigepealt ajus olevate seadete pealt ja kui lambda soojax läinud, siis hakataxe juhtima lambda signaali järgi. Ehk kui alguses toimib mootor enamvähem korralikult aga natukese aja pärast hakkab puterdama, siis võib lambda olla kahtlusalusex küll. Heitgaasi analüsaatori abil on seda vast võimalik tuvastada.
Minu teada ei ole w140 sellist ülepinge releed ?!

1.Nüüdseks see tobe gaasiseade kogu täiega autolt maas.

2.Vahetatud Väntvõlli asendiandur, nukkvõlli asendiandur,(kõik Boschi omad) puhastatud õhulugeja.
Auto käib paremini ja välja ei sure enam soojalt. Käivitusega samuti probleeme enam ei ole. Küll aga mida soojemaks mootor läheb, seda kõrgemaks ka tühikäigu pöörded (ca 1200 -1300 rpm 90 kraadi juures) Pannes D peale kukuvad pöörded 600 kanti ja lonkab ikka.

Külmast peast on ka Neutrali peal alla 1000rpm.

Ja auto on väga uimane sõites. Ilmselt avarii režiimis?

3. Piduritest nii palju, et vahetatud kõik klotsid, kettad, kulumisandurid, pidurivedelik ja pidurid õhutatud. ABS andurid olid jubedat sodi täis - puhastatud. Koheselt ABS tuled enam põlema ei hakka, pisut sõites hakkavad põlema. Ja pedaal on endiselt üsna "vedel".

Ootan aga uusi soovitusi Smirk
Mismoodi sa õhukulu lugejat puhastasid?
Küsin seetõttu et mitmed iseremontijad on kasutanud selleks suruõhku, peale seda võib mõõtja ära visata.
(02-03-2016, 09:59 PM)kentq Kirjutas: [ -> ]Mismoodi sa õhukulu lugejat puhastasid?
Küsin seetõttu et mitmed iseremontijad on kasutanud selleks suruõhku, peale seda võib mõõtja ära visata.

brake cleaneriga.

Sama funtsiooni täidab "Baasmoodul" (Base Modul) elektroonikakausis:
http://www.benzworld.org/forums/w140-s-c...where.html

Seal on kaitsmed terved?

Sel mootoril peaks olema nukkvõllide ajastuse muutmise funktsioon. Kas see toimib?

Kas STAR näitab mõistlikke numbreid ÕKM töö ajal?
(03-03-2016, 09:32 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sama funtsiooni täidab "Baasmoodul" (Base Modul) elektroonikakausis:
http://www.benzworld.org/forums/w140-s-c...where.html

Seal on kaitsmed terved?

Sel mootoril peaks olema nukkvõllide ajastuse muutmise funktsioon. Kas see toimib?

Kas STAR näitab mõistlikke numbreid ÕKM töö ajal?

Olgu, vaatan sealsed (base modul) kaitsmed ja olukorra üle.
Kuidas kõige mõistlikum/võimalik nukkade ajastust testida?
Sel autol on see veakoodide lugemine ka vist üsna algne?