Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W220 s320 cdi käivitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Veab mootorit ringi, kuid käima ei taha minna, kuid kui kuidagi käima ikka punnitada, siis pole probleemi järgmisel käivitusel. Päev seisab ja hommikul käima enam ei lähe.

[Pilt: GO3l7dJ.jpg]
Raili pumba juurest kusagilt tuleb natuke naftat külmalt. Kas selles võibki see kala peituda? Või hoopis hõõgküünlad? Mõtlesin, et ennem uurin siit, ehk kellelgi sama jama olnud (kohe ei hakka remondikotta jooksma).

Ja teine probleem on üks üleliigne rullik ees, mida kataloogid ja poed välja ei suuda võtta. Ühesõnaga neil kataloog ei näita sellele aastale ja sellele mudelile sellist rulli.

[Pilt: TjBgqre.jpg]

[Pilt: kv0wE3P.jpg]
Pihustite tagasivoolud võid ära mõõta igaks juhuks. Muidugi antud leke võib ka olla põhjuseks miks ei käivitu, kuna võtab õhku vahele ja kütus vajub tagasi.

Seda rullikut seal olla ei tohiks, mina paigaldasin enda autol ka sellise rulli, kui v8 400CDI kõrgrõhu pumba paigaldasin, kuna vastasel juhul poleks rihm pumbast mööda käinud.
Pihustid on kontrollitud ja said ka mõõdetud, need olid kõik korras. Kütuse pealevoolutorule sai pandud ka klapp, mis takistaks kütte mahavajumist. Need tegemised olid detsembris 2015.
Ja täna hommikul -3 kraadi ja masin läks poolest pöördest käima- justkui polekski midagi häda. Võib sel juhul ju küünalde häda olla?
Ehk sel nädalal saan targemaks selle tilkumise kohapealt. Seal vist ei tohiks midagi hullu olla peale tihendite, mis on väsinud?
Kusjuures sooja mootoriga käivitades läbi ei lase läbi ega tilguta.
Leke võib olla kahe toru o-rõngastest või siis pumba sektsiooni kaane vahelt, mis on tõenäolisem, kuna temperatuuriga leke kaob.
Pumbale uued tihendid ja peaks korras olema, komplektis peaks olema ka torude o-rõngad. Kaante tihendeid on kahte sorti.
[Pilt: 281759267539_1.jpg]
Vasak poolsed (ümmargused) või parem poolsed (tilaga)
Lisaks hoiavad plast küttetorusid kinni 1-2 klalmbrit, mis kipuvad pooldima. Parem oleks need ka võtta, kui jäävad tilbendama, võib rihm need läbi kulutada (asuvad pumba all)
Pikalt lekkega sõita, venitab rihma välja ja peseb rullikute laagrid määrdest puhtaks

Küünlad mõõda üle, kas nende viga.
(18-01-2016, 08:58 PM)Renka Kirjutas: [ -> ]....
Küünlad mõõda üle, kas nende viga.

Üle mõõtmisega leiab vaid katkestusse või lühisesse põlenud küünla. No enamasti emb-kumb ka on. Aga on võimalik, et takistus on "normaalne", kuid küünal hõõguma siiski ei hakka. Seda näeb aga ainult küünalt maha võttes. Mis CDI-mootoril tähebdab fifti-siksti küünla lõhkumist.Crybaby

KSP kohta käiv jutt on õige.
(18-01-2016, 10:21 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(18-01-2016, 08:58 PM)Renka Kirjutas: [ -> ]....
Küünlad mõõda üle, kas nende viga.
Mis CDI-mootoril tähebdab fifti-siksti küünla lõhkumist.Crybaby

Päris nii ka ei ole. Ma muidugi rida CDI mootoritel pole hõõgküünlaid vahetanud, aga nt om642-el ehk V6 mootoril olen vahetanud 100+ tk neid. Ja pole probleeme olnud, et kätte ei saaks, jah külma mootoriga ei pruugi keerata, aga soojalt pole kunagi probleeme olnud.

Enam ammu ei üritagi ühelgi mitte töötemp. juures oleval mootoril hõõgküünlaid vahetada.
Välistada seda ei saa, kuid oma kogemusele toetudes, on viga kuskil mujal, kui küünalde takistused on korras.

Puruks keeramist saab alati ennetada. Osadel tootjal on üldiselt välja toodud piirmäär, kus küünal pooldub. Näiteks OM648 BERU küünal(M10), tootja arvates, puruneb 35 Nm juures, OM642 M8 20Nm jne. Samuti nagu kasutaja laf ütles, tuleb kone soojaks ajada. Pole veel nii "õnnelikuks" saanud, et oleks pidanud, omast lollusest küünalt välja puurima.

Rullikust on raske aru saada, mis seal täpselt on, kuid seal üleval on tehase poolt rull, mis on identne veepumbast vasakule jääva rullikuga.
(19-01-2016, 12:53 AM)Renka Kirjutas: [ -> ]Välistada seda ei saa, kuid oma kogemusele toetudes, on viga kuskil mujal, kui küünalde takistused on korras.

Puruks keeramist saab alati ennetada. Osadel tootjal on üldiselt välja toodud piirmäär, kus küünal pooldub. Näiteks OM648 BERU küünal(M10), tootja arvates, puruneb 35 Nm juures, OM642 M8 20Nm jne. Samuti nagu kasutaja laf ütles, tuleb kone soojaks ajada. Pole veel nii "õnnelikuks" saanud, et oleks pidanud, omast lollusest küünalt välja puurima.
...

20 Nm on 2 kg meetrisele varrele... Tavaliselt ei suuda hobimehhaanikud 50 ja 150 vahet teha, Sa tood 15 vahega näiteid.Eusa_whistle

Märkus selle kohta, et hõõgküünalde viga reeglina multimeetriga end üles annab, on muidugi õige. Lihtsalt multimeetriga mõõdetud takistus ei tähenda tingimata ootuspäraselt toimivat küünaltEusa_doh

Õhuvaevust peaks ju iga autot lugeda suutev programmijupp suutma rõhutõusu vajakut näidates aitama välja diagnoosida... Või ei näe odavad hiina junnid siiski seda üliolulist parameetrit otse?
(19-01-2016, 10:47 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]"Hobimehhaanikud" v6iks tihti "ameti" maha panna. Kui ise millestki aru ei saa ja/v6i midagi on kapitaalselt p***e keeratud ning tuues auto töökotta, ei j6ua seda targutamist ja juhiseid sageli ära kuulata.

Eks seetõttu ongi remont omaniku juuresolekul kaks ja omaniku juhiste järgi neli korda kallim mõnes kohasIcon_razz
(19-01-2016, 09:29 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]20 Nm on 2 kg meetrisele varrele... Tavaliselt ei suuda hobimehhaanikud 50 ja 150 vahet teha, Sa tood 15 vahega näiteid.Eusa_whistle

Märkus selle kohta, et hõõgküünalde viga reeglina multimeetriga end üles annab, on muidugi õige. Lihtsalt multimeetriga mõõdetud takistus ei tähenda tingimata ootuspäraselt toimivat küünaltEusa_doh

Õhuvaevust peaks ju iga autot lugeda suutev programmijupp suutma rõhutõusu vajakut näidates aitama välja diagnoosida... Või ei näe odavad hiina junnid siiski seda üliolulist parameetrit otse?


Siis tuleb vastav tööriist muretseda, mis teeb hobimehhaaniku ka arusaajaks.

Paari hiina testrit, mida proovinud olen, suudav vaid veakoode näidata, live data võimalus nendel on puudunud.
Nii, nüüd jälle targemaks saadud.
Eelsüüteküünla releega oli probleem, et üle ühe korra lasi küünaldesse voolu sisse. Sellega on korras nüüd.
Kuid käima ei taha endiselt külmast peast minna- viisin siis remontniku juurde, et palun tee korda. (et te nüüd valesti aru ei saaks, ma ei ajanud enda küüneviha sisse enne remonti pöördumist Eusa_dance)
Ei viinud küll Silberisse, kuid seda meest ma usaldan, kes teeb. Niiet eks järgmise nädala alguses kuulen, mis probleem on, ehk saan lahenduse.
Pihustitega ei jõutud veel tegeleda. Arvuti ei näitanud pihusti vigu ja pump oli ka korras, surve võttis kohe üles. Üks tark mees teadis omast kogemusest rääkida, et võibolla on vale õli sees Icon_rolleyes, siis võib klapid lahti jätta (hetkel 5w40)? Et 5w30 peaks hoopis sees olema?
Arvutiga tuvastati tsirkulatsioonipumba ja EGR'i viga.
Et vahetan õli ja filtri ära ja siis on seda imet näha, kuigi ma ise kaldun arvama, et nii kergelt sellele probleemile lahendust ei saa.
Järgmine samm siis pihustid maha ja survet mõõtma ilmselt.
(26-01-2016, 02:11 PM)PopZ Kirjutas: [ -> ]Üks tark mees teadis omast kogemusest rääkida, et võibolla on vale õli sees Icon_rolleyes, siis võib klapid lahti jätta (hetkel 5w40)? Et 5w30 peaks hoopis sees olema?
...

Jajaaa, vale õliga läheb kompressjoon avariisse ja siis ei saa pritsehetk kommutaatoriga ühendust enamConfused

Surved mõõta, küünlad kontrollida, pihustite pihustamiskvaliteedis reaalselt veenduda.Eusa_angel
(26-01-2016, 02:11 PM)PopZ Kirjutas: [ -> ]Pihustitega ei jõutud veel tegeleda. Arvuti ei näitanud pihusti vigu ja pump oli ka korras, surve võttis kohe üles. Üks tark mees teadis omast kogemusest rääkida, et võibolla on vale õli sees Icon_rolleyes, siis võib klapid lahti jätta (hetkel 5w40)? Et 5w30 peaks hoopis sees olema?
Arvutiga tuvastati tsirkulatsioonipumba ja EGR'i viga.
Et vahetan õli ja filtri ära ja siis on seda imet näha, kuigi ma ise kaldun arvama, et nii kergelt sellele probleemile lahendust ei saa.
Järgmine samm siis pihustid maha ja survet mõõtma ilmselt.

Kas pihustite vaatamine arvutiga oli nn veakoodide lugemine? Stariga saab oluliselt rohkem pihustite kohta infot kui mingite veakoodide otsimine.
See õlijutt on kuld. Big Grin

Kui käivitamisel on klapid lahti, pole ju kompressiooni. Kui kompressiooni pole, tunneb selle ketramisel häälest ära. Kahtlustaksin ikkagi probleemi põhjust kütuse mahavajumises või süsteemi lekkimises. Või kõiges muus, aga mitte õlis.

Tauno
tunnen ennast hetkel jube lollina, kuid kuidas on võimalik, et klapid avatuks jäävad? kogu see süsteem peaks ju siiski mehaaniline olema.