Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: OSTETUD Bensiinimootoriga MB kuni 4000€
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Enda W211 sai maha müüdud ning diisel W210 oleks mõistlik vahetada bensuka vastu, siis tegelemegi nüüd asenduse otsimisega W210'le.

Mis huvi pakuks.

- Sedaan W211 2.6 V6 või 3.2 V6. Automaat peab kindlasti olema. Airmatic ei huvita. W211 puhul oleme nõus hinnakõverat ka natukene kergitama.

- CLK C209 2.6 V6 või 3.2 V6. Jälle kindlasti automaat. Hinnakõverat nõus ka selle auto puhul natukene kergitama.

- W140 3.2 R6 või 4.2 V8. Suuremad jätaks igaks juhuks mängust välja. Kindlasti nahksisu.

- W220 3.2 V6. Pigem juba facelift ehk alates 2003. Hinda nõus ka siin ehk rohkem maksma.

- Väga hea isendi korral võiks huvi pakkuda ka FL W210. Kere peab tõesti siis ideaalne olema. Mootoriks ikka mingi suurem bensukas. V6, V8.

Eks üldiselt võib pakkuda ka teisi bensiinimootoriga tagaveolisi MB'sid. Automaat, konditsioneer/kliimaautomaat on must have ja kõik muu juba boonuseks.

Pakkumised privaatsõnumiga, peeter.valkfalk@gmail.com või telefonil 55556968.
s500L w220 pakub huvi? gaasiseade
Oled küll vist taastamisega hulka vaeva näinud, aga arvestades antud auto ajalugu, siis jätan pigem selle pakkumise vahele. Eusa_angel
Olemas
(19-01-2016, 10:39 PM)Black66 Kirjutas: [ -> ]Olemas

Mille kasuks otsustasid?
http://www.auto24.ee/used/2025663

Olin alguses suht skeptiline, aga auto ajalugu pani seda ostma. 380tuhat sõitnud. Üks omanik (Wendre tekstiilivabriku üks juhtfiguure).
Esimesed 4 aastat sõitis Rootsis, seejärel Eestis. Tehtud tööde nimekiri oli muljetavaldav ja auto sõidab nagu uus.
150tuhande pealt vahetatud ketid, klapisääretihendid. 310tuhande pealt nukad, ketid, klapisääretihendid. Õhkpadjad ja kompressor paar aastat tagasi vahetatud. Esisild eelmine kevad täiesti uueks tehtud. 90% töödest Silberautos.
Arvete pakk oli korralik ja näha, et saanud hooldust rohkem, kui isegi vaja oleks. 10 aasta peale oli arveid jämedalt 11000€ eest.