Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mootori vahetus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
e260 vahetus e300 vastu w124.
kas e260 käigukast... ja muud vidinad mida mootri eemaldamisel ei pea küljest võtma sobivad e300 le?
:help:
käigukast sobib, aga usun, et nn aju ei sobi
kus aju asub ja mis tema hind umbkaudu?Rolleyes
kas veel midagi?
Ideejärgi on mõlemad M103 mootorid. Võimsuseerinevus on vast tingitud kolvikäigu ja läbimõõdu erinevustest. Oleks mõttekas vaadata aju pealt numbreid - kas ja kui palju erinevad. Arvan, et pole aju erinevust isegi ehk.

Aju asub ise muidu aku taga plastkatte all.

Ja veel - millal saab inimkond aru, et tegemist on 260E ja 300E -ga, mitte E260... -ga. E-klassiks said 124 kerega autod alles 1993 aasta juulist!
selge.. aitäh!
E numbri taga jätan meelde!
ei teadnud varemShy
kas kellegil 300E ajunumbreid on teada?
Mõned 300E on olemas inimestel siin - lase vaadata järele kellelgi.


Üleskutse siis 300E omanikele - minge vaadake oma aju nr Confusedilly: järele ja pange kirja siia.
http://www.zone.ee/acame0/Mercedes300E.jpg?2
leidsin netist 300E ecu pildi.
kas see on aku taga olev aju?
pole ise näinud:tongue:
mõlemad
esimene
tagumine

mis tagumine on?

suvaline 300E oma

teab keegi rääkida numbrite erinevusest? :cool_rsvd:
acame Kirjutas:mõlemad
esimene
tagumine


need 260E omad.
Ajud on siiski erinevad, st 2.6 juhtplokk ei sobi 3.0-ile...
Ülejäänud on kõik bolt-on ehk muud sul aretada midagi ei tule.
Ajuga teeks mina nii:
Läheks ntx silberisse, küsiks 3.0 12v aju hinda,(ilge kirves aga see lihtsal küsimus suusoojaks) pärast hinna teada saamist küsiks nendelt aju koodi. Saanud koodi, hakka romulaid kammima (selle aju leiad raudselt sest 12v 3.0 pole mingi eriline rariteet) ja selle koodi järgi saad kindlaks teha, et sulle ikka õige aju antakse romulast.
Ja siis jõudu tööle...
aitäh nõuande eestShy