Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C180 w202 ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Iga kord kui valan paar liitrit kütust paaki juurde, saan sõita umbes 3-5 km, siis auto sureb välja, ning ei käivitu enne kütuse juurde lisamist... Lekked puuduvad ja kütusekulu paistab ka korrapärane olevat. Kas praegused ilmastikuolud võivad sellega kuidagi seotud olla?
(06-01-2016, 11:56 PM)MBC1801995 Kirjutas: [ -> ]Iga kord kui valan paar liitrit kütust paaki juurde, saan sõita umbes 3-5 km, siis auto sureb välja, ning ei käivitu enne kütuse juurde lisamist... Lekked puuduvad ja kütusekulu paistab ka korrapärane olevat. Kas praegused ilmastikuolud võivad sellega kuidagi seotud olla?

Injektorpumba probleem. Loe otsingust, sel autol on kaheosaline paak ja Sind nöögib paakidevaheline nivootasandus.
Peale kütusefiltri vahetamist läks auto käima. Käis kohapeal umbes 7 min, ning siis suri välja. On kellegil ideid?
Hei,

Kui see paagipumpade värk paika ei pea, siis lihtsalt rumal mõte, et egas paak vaakumis ole? Kas ilma paagikorgita oled proovinud sõita?

Üsna sarnast sümptomit võib anda ka kinnine katalüsaator või kinnikülmunud summuti (on juhuseid, kus vähesõitvad autod koguvad summutisse nii palju kondentsi, et see külmub ära ja heitgaasid ei pääse välja). Viimane muidugi ei peaks kütuse pealevalamisega niiväga seotud olema.

Ja veel võivad vanadel autodel olla "konnad paagis" ehk paagi kütusetoru ise umbes. Kütuse lisamine võib olukorda korraks parandada, kuni sodi taas pealevoolu ette imetakse ja see kütuse liikumise blokeerib.

Mõistagi on eeltoodud lihtsalt sellised uitmõtted ja alati võib viga olla ka nt elektriline vms.

Tauno
(09-01-2016, 02:49 PM)MBC1801995 Kirjutas: [ -> ]Peale kütusefiltri vahetamist läks auto käima. Käis kohapeal umbes 7 min, ning siis suri välja. On kellegil ideid?

Kuidas kütuserõhk käitub?
Paagis oli tõesti vaakum, ilma paagipunnita sellegipoolest ei käivitunud, kuigi paar korda lubas. Ei tahaks uskuda eriti, et kütusetorud umbes on, sest bensiin jõuab pihustiteni(kas pihustites on filtrid?). Katalüsaatori variant on katalüsaatori puudumise tõttu välistatud Big Grin. Kui probleem seisneks kütusepumbas, siis auto ei tohiks üldse käivituda?
Kütuserõhu kohta ma ei tea. Kuidas seda kontrollida?
(12-01-2016, 06:00 PM)MBC1801995 Kirjutas: [ -> ]...
Kütuserõhu kohta ma ei tea. Kuidas seda kontrollida?

Küll töökoda teab. Kütuserõhu kontrollimine on tiba keerulisem tegevus, kui pinge mõõtmine... Vaja on kolmikut, 10+ bar manomeetrit ja oskust põlevvedeliku survesüsteemiga ohutult ringi käia. Vat seda viimast eriti netist ei õpi. Õnneks meil müüdav standardikohane bensiin väga tuleohtlik ei oleEusa_eh

Meil on teema asjalikumate kohtade kontaktidega. Vali aga paslik välja ja uuri.Eusa_angel
Kütusepump oli kehvaks jäänud Smile