Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W123 pooltelgede kummikaitsete vahetamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!
Tekkis mul paar 123 pooltelge mis näikse kenas korras olevat aga igaks juhuks kysiks yle paar asja targematelt inimestelt:
1. Kas pooltelge on vöimalik diffrist ja ratta koonusest välja tirides ära tappa, kui kogemata tungid diffrit yles ja alumine hammas ots juba välja tulnd
2. Kas keegi teab nende veovöllide kummikaitsete vahetamise vöimalikkusest eesti vabariigis?
Ette ja taha tänades
Kõigepealt diffrist õli välja lasta.Siis kaan maha ja stopperid ära võtta.Peale diffri padja/puksi eemaldamist, differ ülespoole maximum pressida ja ratta juurest ots esimesena välja võtta.Tahab ehk natuke jõu kasutamist aga väga väiksel määral.Kui muidugi ratta rummu sees olevad nuudid pole kinni roostetanud, sel juhul suur haamer abiks.
Kumme vahetatakse kodus kruustangide vahel ,võllist kinni ja ots lüüakse haamri ning terasvõlliga maha.Haamriga otse peksta ei ole hea.Räägivad et vahel pidavat ka enne maha tulemist katki minema liigendid.Mingit stopperit seal pole, lihtsalt istuga kinni.
Profid kasutavad ühte riistapuud mis venitab kummi nii suureks, et saab üle liigendi võlli peale panna.Kas Eestis ka sellist asjandust leidub , ei tea.
Selline asjandus siis.
Ega vist iga firma toodang sellisele venitamisele vastu pea.
Tere!
Maha jahh sai nad vöetud, ok eks ma saunas kudagi neid vast venitama kahh hakkan aga, seal on kumid kinnitatud mikite plekk ribadega, kas nende asemel vöib kasutada vooliku slemmareid,  neid mida kruvikaga kinni keeratakase? vöi tekib siis 120kmh vibra?
Nu mu kysimused ysna omamoodi a meeldib mul see 123 Cool
Mul on voolikuklambritega kinni, ei ole nagu mingit jama sellest täheldanud.Vaevalt käsitsi venitamine õnnestub.
Kas keegi on saanud kummikaitsed ilma pooltelje otsi maha löömata ka ära vahetada.
Kuidas tagasi võlli ots läheb.
Aga loomulikult haamriga, mille muuga.