Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure w220 öö jooksul aku jookseb tühjaks.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem seisneb selles, et ühe öö jooksul vajub autol(w220 S500L 2000a.) aku lihtsalt tühjaks. Täna hommikul nii palju oli voolu, et spidomeetril näidikud ja muud asjad toimisid. Starter tegi vaid plõks plõks.

Kui mootor tühikäigul töötab, siis kõik tuled vilguvad(pinge kõikumine). Pinge kõikus ka poolaastat tagasi, kuid siis läks ka käima, külmemate ilmadega ja kui oli isegi kauem seisnud.
Lisaks panin tähele ka seda, et kui pagasiluugi lukk lükata lahtises olekus lukku,(tuled pagasiruumis kustus) siis klemmi peale pannas on korralik sädelus(võtit ees pole uksed ja tuled kustus).
Kui palju on töötava mootoriga, normaalne laadimis vool?
Auto käivitub kuskil 2 tunni sees ilma probleemideta. Olen ka proovinud teist akut, mis tuli 609D bussi pealt ja seda käivitas ilma probleemideta, isegi kuu aja seismise peale.

On kellegil ideid alustamiseks? Kaitsmeid välja nokkida ja testriga takistust kontrollida? Genekalt juhtme eemaldamine ööseks? Kui laadimisega jama oleks, siis peaks ju malfunctioneid ette viskama? Näiteks ESP, ABS, AIRMATIC jne?

Tänud, kaasa mõtlemise eest juba ette.
Kuskil on tarbimone järel, alusta istme plokkide toitejuhtmete lahtiühendamisest vaata kas toimib.
Normaalne laadimispinge on vahemikus 13,8 kuni 14,6 volti.
Kas piisab ka kaitsmete eemaldusest?
Nii proovisin peidetud menüüst volte jälgida.
Tulemused järgmised:
Ilma tuledeta(vaid pargid), vent ei töödanud raadio ei mänginu näitas: 13,6-14V
Kui panna põlema tuled, ventikas põhja, kõik istmesoojendused ja tagumiseklaasi soojendus sisse : 11.6V.
Multimeetriga proovisin ka, kasutasin seda süsteemi https://www.youtube.com/watch?v=KF1gijj03_0 Ning sain alguses numbriteks 0.70A lõpuks eemaldasin mõne kaitsme sain 0.19. Neid kaitsmeid oli kolm, mis muutsid vähemuse poole. Kahjuks polnud kaitsmespikkrit võtta, aga kui oli 0.19 siis sädelus oli päris kõva ikka klemmi ja aku vahel. Mitu milliamprit on normaalne magaval autol? Uksed lukustasin ja pagasiluugi luku panin ka käsitsi lukku. Kui auto "magas" siis eemaldades ja lisades ühte 10A kaitset juhipoolses kaitsmekarbis, kostus tulemüüri juurest sisestamisel plõks.

Homme prindin välja kaitsmeskeemi ja panen ka OBD2 taha ja hakkan vigasi kustutama. Kuna aku maas käinud ja kui juhiukse eemaldasin hakkas ka SRS põlema.
Tavaliselt on tarbimine 0,02 kuni 0,05A, ehk 20-50 millamprit. Lubatav on kuni 0,07A, kui on palju järelpaigaldatud seadmeid.

Kaitset lisades võib ka magaval autol, CAN üles ärgata, voolu saava juhtplokki tõttu.
Aga kas selline laadimine on okei? Mõtlen just kui lisad järgi.
(30-12-2015, 10:12 PM)berg Kirjutas: [ -> ]Aga kas selline laadimine on okei? Mõtlen just kui lisad järgi.

Ei ole OK - generaator peab suutma hoida pinget 12+V ka tühikäigul ja kõigi sisselülitatud tarbijatega. Iseasi on täiesti tühja aku korral - see suudab mõnda aega märkimisväärselt voolu vastu võtta, mistõttu pardapinge madalaks jääbki.

Ehk tundub ka genekas vigane olema. Iseasi on see, kas veel kuidagi toimiva geneka remont on hetkel primaarne. Vaadates tarbimist (0,7 A on magavale autole ikka väga palju!), siis leia pealejääv ahel ja tee see esmalt korda. Muidu jäädki peetis akusid vahetama.

Aku võis olla küll tühja võitu, kuna sellise lühikese otsaga, ei saanudki väga täis saada. Eksisin, tarbimine oli hoopis 2.98A ja lõpuks kolme 10A- 15A ükshaaval eemaldades ja tagasi pannes oli tulemusesks 0.18- 0.20.
Omastkäest tean et kõige nõrgemad on istme plokd mis ülesütlevad istmed siis töötavad nagu peab kui vool jookseb nendekaudu maha, just juhi istmel. Kaitse jäta rahule tõmba lihtsalt toite pistik lahti. Võib olla ploki viga kuid leke võib olla kusagil mujal kah.
Eks ma proovin ja vaatan jah. Sain diagnostika seadme ka enda kasutusse, kustutab vead ära ja vaatab mis saab.
Nüüd on nii, et kui pöördeid hoian 1000 rpm 14v peidetud menüüst. Nii kui gaasi tallan ja pöörded langevad 12.5 ja siis tõusevad kohe 13.7v. kiskusin juhi istme pistiku tagant. Ma ise kahtlustan geneka diodi ploki lühist
Ou kutid, leidsin vist vea üles, tundub, et probleem oli ikka juhiistme plokis. Eile lasin autol töödata kella 20:00 ja just käivitades, juhtus uue aasta ime. Pill läks käima Smile istme alt ühendasin pistiku lahti. Smile Õnneks on mul üks plokk veel olemas.
AITÄH KÕIGILE JA HEAD UUT TEILE KA Smile


generaatori vahetan, välja või läheb remonti ka. Tavaliselt odavam osta uus ,kui vana remontida.
äkki lihtsam uus aku sobivate Ah-dega osta?
Suur aku peal Smile
Kas said siis korda auto? Minul täpselt sama autoga oli probleem veokonksupistikus. Nimelt oli see vett täis ja sealt ka vooluleke. Mul muidugi 1 ööga tühjaks ei läinud, kulus ca 3 ööd, siis enam käima ei saanud.

Lahenduseks oli siis veokonksu pistiku puhastamine ning pistiku korpuse allaserva sai puuritud 3mm auk, et vesi välja saaks joosta kui see sinna koguneb.
Sain korda jah, mul pole kärukonksu pistikut.