Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: OM606 Nissan patrolile.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(28-03-2016, 04:02 PM)jaan140 Kirjutas: [ -> ]C klassi 1,8 ja 2,0 bensukas istub ka otsa. Starteri asukoht peab olema samal pool. Vahe man kastidel on k-kasti võlli pikkuses. Ühe vs kahe massiline sidur.

PS. 2,0 kast g all viis aastat muretult toimind.

Tehase 130kw ehk peab aga kui juba suuremad numbrid plaanis siis alla CDI kasti pole mõtet võtta.
Kui maasturile siis vahekast annab päris palju andeks. Ja ei juhtu selle kastiga midagi võllid on sama jämedad ju. Suure paugu mootorile pole mõtet man kasti enivei panna. Sidur ei hoia kinni.
Tava sidurid põlesid suht kärmelt mul läbi, kui aeglase kolmandaga oli vaja rehv mudast tühjaks lüüa. Tavaoludes nn tänavaseades kestab küll. Kas cdisid ühemassiliste siduritega on? Kas näiteks Centerforce korvi kahe massilisele tehakse? Manuaaliga võistlusautodel tavalist sidurit ei kasuta, lihtsam atmle üle minna.
Võin küll mööda panna väitega, kuid suurtele mootorite äkki pakutakse selleks põhiliselt atm kaste, et kestaks vähe kauem.


(28-03-2016, 12:57 AM)erx000 Kirjutas: [ -> ]OM606 3,0td on automaat, manuaalkastid sobivad kõikide diislite omad alates w124 põlvkonnast ja ka 2.2cdi ja 2.7cdi.
Saan aru ,et OM606 mootoritega autod on kõik siis erandlitult automaadid?
OM603 mootori hooratast ja siduri korvi saan ikka kasutada 606 mootoril?
Ei ole atmid kõik. Ja 603 sidur sobib koos hoorattaga.
OM606 turbod on kõik atm, 100kw vabalthingavad on ka manuaalid. 603 kast sobib otsa nagu ka enamus teised ridamootori kastid.
Super Tänud Jaanile, tänud Erx´ile. Praegu asjadega nii, et reaalselt mul mulle lubatud uueväärset mootorit kodus veel pole, väidetavalt on ta mulle olemas ja ootab autolt maha võtmist vms. Siinkohal olen avatud pakkumistele: OM606 komplektne ja korralik mootor ( võimalikult palju pudinaid küljes, starter generaator jne) OM603 Kõrgsurve pump ja OM603 Hooratas koos siduri korviga.
Need asjad on need mis kohe vaja läheks, ilmselt tuleb nipet-näpet mercedese kraami veel juurde mis tarvis tuleb.
Algul väga Tuunima ei hakka, Jätan originaal turbo ja pumba, sest alguses jääb ilmselt sidur mercedese originaal, peale keeraks siis nii palju kui sidur kannatab.

Kui Kellelgi on asjakohaseid mõtteid siis neid ma ootan.

Allar.
G-le ka manuali ei saa td-ga või?
(28-03-2016, 10:20 PM)jaan140 Kirjutas: [ -> ]G-le ka manuali ei saa td-ga või?

Ei.
Kui nüüd rääkida kõrgsurve pumbast siis kas om603 3.0TD ja 3.5TD pumpadel on mingi vahe, kui siis kas ainult setingutes või on migi vahe ka tootlikuses, ja mehaanika pooles.
Kumba eelistada?
Ilmselt turbota auto pumpa ei saa kasutada.
(29-03-2016, 09:32 AM)Allar 1 Kirjutas: [ -> ]...
Ilmselt turbota auto pumpa ei saa kasutada.

Saab kasutada, kuid enne turborõhu tõusu tahmab. Ning juhmkasutajal on võimalik kolvid ära sulatada...

Eelista seda KSP-d, mis näeb välja viisakas ja mille juurde ei käi muinasjuttu. Niikuinii tuleb lasta stendida, kuna enamus pumpasid on kas "häälestatud" või lihtsalt vanadusest paigast. Minu isiklik soovitus oleks leida 108 kW mootori pump ja see stendida paika. Saab kohe ALDA ja elektrilise tühikäigu tõstmise. Oisu Siemann väga ei viitsi enam neid teha, kuid vahetevahel olla mõnel õnnestunud seal löögile pääseda. Türi-Alliku Siemanni stend R6 pumpa vedada ei jõua.Crybaby Tallinnas ei viitsi keegi seda tööd enam teha, Rakvere mehe kohta ei julge veel soovitust jagada. Lõunaosariikidest rääkigu teised.

Anaalkastiga Mercedes-Benz diisel kipub kergesti hüppama hakkama, kui gaasipedaali liigendites on lõtkud ja regulaator kulunud. No õnneks on patrull piisavalt raske, et see ei tohiks väga häirida. Seega oleks väga kasulik, kui pump ise oleks seatud võimalikult täpselt toimetama.
Vahepeal nägin mina W140 S350 110kw kapotialusest pilti, ja silma hakkas seal siibriga õhuugeja, kas kõigil OM603 mootoritega autodel on selline vigur.
Lehti: 1 2