Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz 250D, 1994, W202 - Stinger
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
5 päeva tagasi sai soetatud endale järgmine Mercedes. Keretüübiks on W202(sedaan), mida liigutab 2,5 vabalthingav diisel. Mootoritüüp on OM605.

Mootor on tal päris ergas, ei puterda, ei suitse. Käima läheb nagu peab. Kuumaks ei lähe. Klõbinad pole.

Kere on tal 2-3 aastat tagasi värvitud(väga halvasti ikka Icon_sad )
Roostet on minimaalselt, põhja all ka enam-vähem vinksvonks.

Sisu on ikka väga nukras seisus. Juhiiste must kui kurat ja katki Sad Teised ka mustad ja määrdunud. Kunagi tulevikus õmbleb sisu ümber.

Lisad: 4x el. akend, el. katuseluuk, el. juhiiste, kliima(süsteem tühi).

Vead: Esimene stabilisaator pooleks, differ vale(1.8 bensuka oma), tagasild suht pehme, kütusetrass lekib, pasun ei tööta.

Kui kellegil on pakkuda 2.5 stabilisaator või differ, siis andke teada Eusa_angel


Vaevalt, et sul stabilisaator poolex on. Ju ikka on poolex üx stabilisaatori kinnitustest, need murduvad aja jooxul poolex, kuid ei maxa palju ja neid saab kokku ka keevitada.

Sisu tasub vast mõne varuosadex müüdava või doonorauto pealt ümber tõsta, ümber õmblemine ei tasu end üldiselt rahaliselt ja kvaliteedi poolest ära.

Tagasillas tõenäoliselt tala enda puxid läbi ja ega ülejäänud kaikad, puxidki esimeses nooruses ole. Õnnex on varuosade hinnad päris mõistlikud ja tasub terve sild üle käia.

Keretööd tasub kiiremas korras ära teha või vähemalt rooste ära konserveerida. Aasta jooxul jõuab rooste nii palju edasi areneda, et keretööde hind võib mitmekordistuda.
Ega ma niisama ei kirjutanud et stabilisaatori varras pooleks. Eile ajasin auto tõstuki peale ja vaatasin põhja alla, esimene asi mis silma jäi oligi katkine stabilisaator.

Sisu vist ikkagi õmblen ümber, kuna on juba kogemusi olemas ja saab tasuta materjali Eusa_angel



Lisa pilti ka siis. Ma ei ole veel poolex MB stabikat kohanud, täitsa huvitab mismoodi see järgi andnud on. W123-el ja W126-el esineb vist küll katkisi stabikaid, aga neil on ka stabikas teistsuguse ehitusega. W201, W202 ja W124-ja puhul on stabikas ikka üsna tummine tükk ja tavaliselt annavad stabika kinnitused järgi ja stabikal endal pole häda midagi, aga ex aeg ja rooste teevad lõpux vist oma töö.
c250d võib olla juba torumaterjalist stabikas, mädanevad kummi alt nagu veovõllidki, sein jääb õhukeseks ja pooleks. Olen näinud kuidas stabikas on otsast lõhki roostetanud, nagu lill laiali.
Stabika varras ikka täitsa pooleks, varsti teen sellest pildid. Stabikas ongi torumaterjalist, seest tühi.

Pildid leiab siit:
http://www.snap.ee/user/stinger97/album
W202 ja sünniaasta 1991?
(27-12-2015, 11:41 AM)Karl Kirjutas: [ -> ]W202 ja sünniaasta 1991?

Juba parandatud Eusa_angel
(26-12-2015, 12:24 PM)Stinger Kirjutas: [ -> ]Stabika varras ikka täitsa pooleks, varsti teen sellest pildid. Stabikas ongi torumaterjalist, seest tühi.

Pildid leiab siit:
http://www.snap.ee/user/stinger97/album

Torumaterjalist stabikas seletab nii mõndagi. Ma arvasin, et W202-l kasutati ka veel täismaterjalist stabikaid nagu W201-l ja W124-jal.

Auto näeb täitsa viisakas välja, aga esiistmed vajaxid jah välja vahetust/renoveerimist.
(29-12-2015, 06:00 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]
(26-12-2015, 12:24 PM)Stinger Kirjutas: [ -> ]Stabika varras ikka täitsa pooleks, varsti teen sellest pildid. Stabikas ongi torumaterjalist, seest tühi.

Pildid leiab siit:
http://www.snap.ee/user/stinger97/album

Torumaterjalist stabikas seletab nii mõndagi. Ma arvasin, et W202-l kasutati ka veel täismaterjalist stabikaid nagu W201-l ja W124-jal.

Auto näeb täitsa viisakas välja, aga esiistmed vajaxid jah välja vahetust/renoveerimist.


Sisu vahetab mõne aja pärast ära, leidsin musta nahktoa 150 euriga.

Kas kellegil on aimu mis võiks olla 250D diffri ülekande arv? Mingisuguse difri leidsin, aga tahaks enne teada saada ülekande arvu. Diisli väändemoment hakkab bensuka difrit juba lõhkuma Icon_sad