Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: V: Opel Ascona Irmscher 1988, Mercedese vastu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Minul on siis pakkuda üks üpris haruldane ja pilkupüüdev auto. Toodetud 1399tk ning on täielikus komplektsuses, raadio on vaid puudu.

Kuulutus: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=5530

[Pilt: 76526576.jpg]

ÜV kehtib, auto sõidab, vigu ka leiab. Mina päästsin ta (varju)surmast, ehitasin uuesti üles pidurisüsteemi ning lappisin kriitilised kohad põhja all, puhastasin ja kaotasin lekkeid. Järele mõeldes sain aga aru, et kõik see kulutatud aeg oleks võinud minna ikkagi oma W201 elustamisse. Seega tuleb sellest autost loobuda. Eelistasin küll müüki kuid nüüd tuli mõte pruuti autoga üllatada. Konkreetne Opel on talle aga liiga puine. W124 talle meeldis ning see oleks ka eelistus number 1, kuid miks mitte mõni W202.

Pakkumised on seega teretulnud, kaalun kindlasti kõiki variante peale ülevaatuseta autode või ilmselgete romude. Kiiret pole kuid otsus on tehtud teise hobiauto kasuks, mis tähendab, et garaazis seisab Mercedes ning mitte Opel.

Kontakti saab foorumis või 5626O372

Asukoht Põlva.







Esi või taguvedu ?
(22-12-2015, 03:47 AM)tar112 Kirjutas: [ -> ]Esi või taguvedu ?

Esivedu!

Tõepoolest tegemist on esiveolise autoga.

Lisainfoks veel, et usutavasti uuel nädalal leiab auto armatuuris koha ka üks ajakohane Blaupunkti raadio, Opeli logoga ning puha Smile Komplektsus saab olema täielik.

Nüüd siis on autos ka üks sobilik raadio. Kui külm järele annab siis saavad ka juhtmed järele. Ahjaa see külm muuseas ei tee sellele Opelile midagi, käivitus tuima näoga. Enne soolapuistureid kasutasin autot sihipäraselt, tasus nagu ikka hea tujuga. Nii kerge, ja mega hästi kontrollitav libedas ka ilma roolivõimuta.

[Pilt: IMG_1888.JPG]
[Pilt: IMG_1887.JPG]
[Pilt: IMG_1892.JPG]

Jätkuvalt eelistan vahetust mõne naisterahvale sobiliku MB vastu. Kuid kes raha toob siis võtan sellegi vastu. Isu tuli igatahes tagasi, kui veel pikalt minu käes on siis hakkan küljelaiendeid sirgeks sättima ja üleüldisi parendusi tegema, ehk, et hinnalangust oodata pole. Pigem saab see liikuda vaid üles.