Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E200 CDI 85kw W210 mootor avariireziimis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere MB klubi!
Autol nimelt järgmine probleem, ei lähe ta üheski asendis üle 3000 pöörde. Kohapeal läheb max 3000, sõites vahetab tavaliselt juba 2500 peal käigu ära.
Sõites, vajutades pedaali põhja, viskab kirja ESP vea kohta ja käigukastil ei tööta kickdown. (tegu siis automaatkastiga). Kui pedaali põhja ei vajuta ja sõita rahulikult, siis viga ette ei tule. Märgiksin ära, et auto ei suitse.

Diagnostika näitas õhumassilugeja (hot film) viga, proovisin ka õhulugeja pistikut lahti ühendada, kuid mingit vahet sisse ei tulnud. (eelnevatel diiselautodel on õhulugeja vea puhul pistiku lahtiühendamine aidanud) Kas õhulugeja viga mõjutab ka käigukasti tööd?

Tervitades,
Raigo
Jah, mõjutab.

Pädev diagnostik suudab ka STARita välja selgitada, mille üle auto kurdab. Sellest tulebki alustada.

Pärnus olla ka Silber võimeline veaotsinguks.Eusa_angel
Kui air-mass-sensor surnud, siis ongi mootor avariis. Mida siin enam heietada, kui diagnost selle viga näitas, siis poodi uue järele. Paranoid
Uus õhulugeja küljes, kuid kickdown endiselt ei toimi, kui pedaal põhja vajutada viskab EPC vea ette. Kui põhja ei vajuta, siis toimib kõik ilusti (nüüd laseb ilusti pöördesse).
Nii vana auto esindusse viimisel ei näe küll mingit mõtet, kasutatav diagnostikaseade saab autole ka ilusti ligi.
Nüüd lihtsalt käigukastile veel diagnostika tegema ja siis peaks asi korras olema Smile