Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S210 haagisekonksu elekter
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto on S210 290 TT aastast 1996. Ehk esimese põlve punnsilm.
Kui kaugele tuleb mööda karbikut minna, et jõuda haagisekonksu pistikupesa elektrijuhtmete ühenduskohtadeni? Tulede pealülitini välja? Juhtmekimp igatahes kaob kuudi küljekatte all vasakusse karbikusse...

Orise konks, tehasepaigaldusena. Raudvara tuli kenasti küljest, elektri tahaks ka kultuurselt maha lammutada.Eusa_angel

Konks läheb külge teise põlve autole, S210 320 CDI. Kas uuema auto elektrisüsteemi on muudetud sedapalju, et läheb vaja sobituslülli?

Maailmafoorumitest ühest vastust ei leidnud. Tõsi, enamus juttu on üldse haagise elektripidurite teemalWink
Mercedesel jookseb iga tagumise pirnikese juhe eraldi tulede lülitus moodulisse.
Skeemi pealt ma käru juhtme lahendust ei leidnud. Kaval oleks kaevata sinnani kuhu välja jookseb, võimalik, et miskine lülitus karbike...või mismoodi veateateid välditakse.
Minu universaalil igatahes oli isearetust tehtud ja juhtmed nagu "vanasti" ühendatud ning kui käru taha pistsin siis viskas igast erroreid ja piiksus iga kord kui ma pidurit vajutasin...

Igatahes jah, gabariidid ja pidurituled tulevad eest (vähemalt minul) tuledelüliti tagant. Suunatuled ja muu säärane kuskilt mujalt. Ei hakanud muid ühendusi otsima, kuna selles probleem ei olnud.

Panin tähele, et originaal kärupistikus on väike mikrolüliti mis mingi info igatahes kuhugi annab, aga kuhu ei tea... Minul oli see pistiku küljest ära tulnud ja kõik tuled toimisid igatahes edukalt. Ehk on tegemist suunatulede ühtlustusega, et ei tekiks takistuste vahet?
Minul igatahes lõppes kannatus enne, kui juhtmed lõpuni kätte sain. Ma ei tea, kas oli ainult meite HH juhtmestikl sassis või on neil kõigil küljekarbis üks sasipundar üksikult jooskvaid juhtmeid, mis kenasti omavahel läbi põimuvadPuke

Paar tundi lammutasin ja ikkagi lõikasin pundi umbes poolelt karbikult läbi. Tuvastasin neli juhet, mis ühinesid läbi erinevate pistikute (loomulikult vaid ühena neljast või kuuest) auto skeemi. Tagurdustulede juhe kadus üldse juhi istme alla.Eusa_doh Põhivool läks kuhugi kaitsmekarbi alla. Mul oli ju 13-klemmiline pesa.

Ehk siit soovitus teistele: ei tasu hakata maha harutamagi. Päeva lõpuks tuleb odavam 5 releed, punt juhtmeid ja uus pesa.

Viidatud mikrolüliti pesas on auto tagumise udutule kustutamiseks, kui haagis taga. Ning parkimisandurite vaigistamiseks, kui säärased on olemas.
....ja veel suunatulede kontrolliks
Märkamatult oleme pea kolm kuud sõitnud ilma, et konksuelektri puudumisest suurt häda oleks tekkinud... Aga eile võtsin lõpuks asja kätte ja jootsin releeploki valmis. On kole, nagu öö, aga tundub täitsa toimivat. Tõsi, käruga ei ole veel proovinud, aga pelgad releed ei tekitanud autole mingeid emotsioone.

Oskab keegi puusalt tulistada, kas parema pargi ja suuna juhtmed lähevad paremale küljele tagaistme alt või kusagilt kaugemalt eest?

Igatahes vasaku külje kimbust varuratta tagant leidsin vasaku tagatule voolud ning udu- ja piduritule, kuid parem park ja suund seal ei tundu elavat.

Amüsantse nüansina leidsin kimbust lisaks pargijuhtmele veel kaks juhet, millesse tekib vool koos gabariitide sisselülimisega. Tunnistan, et tekkis ahvatlus võtta parema gabariidi releele vool sellest, kuid tahaks ikka õigesti teha...

Kui kaugele ette pean minema, et parema tagatule voolud leida?
Pargid tulevad lülitist otse. Suunad tulevad kapotialusest kaitsme-releeplokist. Seda näitas Starfinder.
(18-04-2016, 01:23 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Klubiliikmetel peaks ju ligipääs WIS-i olema, vai mis?

Tunnistan oma juhmust, aga ma ei oska küll kusagilt leida juhtmeköidiste asendiskeeme... Sest küsimus ei ole mitte juhtme värvis ega "õiges" ühenduspunktis, vaid juurdepääsus parempoolse tagatule juhtmetele.
Juhtmekimp ikka ühine, vasaku karbi juures. Kui peeglites suunad, siis väljavõte on tehtud vasaku ukseposti juures mõlemale poole.
[attachment=6028]
Par. gab. - hall+punane+violet
Vas. gab. - hall+must+violet

Par. suund - must+roheline
Vas. suund - must+valge