Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: millised pidurid sobivad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
auto w210 e200 kevadel soov vahetada pidurid ehk keegi teab millised pidurid peale originaalide veel sobivad tahaks vähe suuremaid kettaid
pane võimsama mootori omad, kõige lihtsam ilmselt.
marek Kirjutas:pane võimsama mootori omad, kõige lihtsam ilmselt.

seda ma tahangi teada et milliste mootorite omad sobivad
kui sa tahad suuremaid pidurikettaid panna, sii ilmselt tuleb sul ära vahetada ka pidurisadulad.....seega arvan et mõttetu higistada.....igavene jebla...
Asjal on jumet siis, kui vahetada kogu käänmik (rumm, sadul, ketas).

Aga miks suuremaid kettaid vaja? Tavalised ei rahulda?
Ainult ketaste vahetusest pole kasu tõesti. Tuleb kogu süsteem vahetada, võimendi oleks kah soovitav vahetada(kui on suurem) - aga kalliks läheb enivei, kui sa korralikku vahetust ei plaani teha, siis ära üldse tee, pidurid on tähtsad töötavatena!!
ma arvan, et kui Mercedes-Benz tehase insenerid oleksid arvanud, et on vaja pidurid teistmoodi teha, siis oleks seda ka suure tõenäosusega tehtud.
v6sa Kirjutas:Asjal on jumet siis, kui vahetada kogu käänmik (rumm, sadul, ketas).

Aga miks suuremaid kettaid vaja? Tavalised ei rahulda?

Proovi ise 260-ne pealt mõne sekundiga 0-i pidurdada!
Või on kettad velgede vahelt palju nähtavad-POP ju kui võimsam paistab.
E200 pole vist see auto, millele veel võisamaid pidureid oleks vaja, kui punni originaalid juba on... Eksisin???
Lõoke Kirjutas:Proovi ise 260-ne pealt mõne sekundiga 0-i pidurdada!


Eeee, ma olen vist natuke valesti aru saanud E200 liikumisest... Või millise mäe otsast seda alla visata sooviti?

POP on küll. Sama POP, kui 17" harva kodaraga velg eskroti tagapiduritrumlilWink
küsimus oli natuke halvasti sõnastatud, aga ma soovitan panna ikkagi uued originaalid(kere nr järgi). kettad, klotsid, vajadusel korrastada ka suportid ja kindlasti pesta uue õliga läbi kogu süsteem(pid.õli tuleb vahetada meie kliimas kindlasti kord aastas). ilmselt uued mansetid pidurivõimus ei teeks ka halba nii vanal autol.

kui välimuses asi kinni, siis soovitan mõne tuning firma poole pöörduda.
marek ehk annad mõne aadressi
martin115 Kirjutas:marek ehk annad mõne aadressi

mis aadressi? tuuninguga tegelevaid?

tuntumad vist www.tuning.ee ja www.lakituning.ee

http://www.neti.ee/cgi-bin/otsing?query=tuning&src=web
Sai kunagi Ford tüüpi autole taga sillale ketaspidurid külge aretatud, mille tagajärjel muutusid tagapidurid väga heaks. Kuna esipidurid said tagapiduritega võrreldes kordades lahjemad, tuli ka esipidurid sama (millelt tagumine kettasüsteem sai võetud) mudeli ketaste/sadulate vastu välja vahetada. Sellega seoses muutus töösilindrite ruumala tüki suuremaks ja pidurdamisel läks pedaal suht vastu põrandat. Seega tuli välja vahetada ka peasilinder, mis oli originaalist 3mm suurema läbimõõduga. Arvan, et MB insenerid on tiba rohkem vaeva näinud autole pidurite väljamõtlemisega ja kui MB piduridetailid on korras, siis peaks see auto igal juhul hästi pidurdama. Kui aga on tõsine soov miskit vingemat pidurisüsteemi ehitada, siis peaks seda ilmselt kogu ulatuses tegema - nii esi, kui tagakettad ja pidurisadulad ja ka peasilinder (koos võimendiga, kui see on erinev). Vastasel juhul võib sellest autost lihtsalt üks tapariist saada.