Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB C 220 CDI 1999, Random Hero
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Teen siia ka oma teema ära.

Kõik sai alguse sellest, et sõber rääkis, et ta tõi endale Leedust ühe kompu A4 Audi ja peab nüüd Mercedes-Benz müümisega ennast vaevama hakkama. Jäime pikemalt juttu ajama ja kuna mu 500-eurine kolimisteks-remontideks ostetud universaalkerega vectra hakkas oma eluea lõppu jõudma, sai Mercedes-Benz üle vaadatud. Esialgu tugevaid emotsioone ei tekkinud, aga kuna sõber ei viitsinud autot läbi portaalide sadadele tilganäppijatele näitamas käia ja ma teadsin, et ta mulle rämpsu ei müüks, leppisime hinna kokku ja nii ta mulle õuele jõudiski. Pärast paarisadat kilomeetrit sai aga masinaga ära harjutud ja nenditud, et pole mingit põhjust kahetsemiseks.

Niisiis, foorumireeglistiku järgi erinevaid parameetreid:
1999 aastast
2.2 CDI, mis toodab 92kw
Manuaalkast
Must ja sedaan
Sees riidest sisu
Esimesed aknad käivad nupuga, tagumised lihasjõuga
Läbisõit: 253 000 kanti, kes seda ikka jälgib

Head:
+ maanteel ca 5 liitrit sajale, samas jõudu jagub
+ sisu eeskujulikus korras
+ kerelt leitud kokku 3 roostetäppi
+ järgiaidatud Hertz'i helisüsteem

Vead:
- käivitub harjumatult raskelt. Aga teeb alati, nii soojalt kui külmalt, täpselt ühepalju kordi öök-öök ja läheb ikka. Väidetavalt olevat talvel täpselt sama palju öök-öök teinud ja ka läinud.
- kondi radikasse minev toru lekib klambri juurest, pakkuge lahendusi.
- aku on lahtiselt, kolksub lamavatest politseinikest üle sõites

15.08 sai 150 euri auto pihta visatud
6 liitrit õli + filter + õlipunn + kütusefilter + õhufilter + gabariidituli + taga numbritule vahetamine, milleks pidi pool luuki laiali võetama.

Hetkeseisuga siis 4 kuud minu käes olnud ja ei kurda.

Pärast mündikas loputamist:

[Pilt: th_2015-08-04%2013.51.07.jpg]

Käib metsas ka ära kui vaja
[Pilt: th_362.jpg]
Näita sisu ka. Paistab, et ei olegi miski kole kirju?
pean mingi aeg vist jah sisupilte ka natuke tegema, aga seda ju nädala keskel ei saa - hommikul pime ja õhtul pime.

Esimene küsimus ka: kust leiab väiksemale võtmele uut korpust? Ja kas saab ainult korpuse ära vahetada? Lukustusnupp on üsna räbalateks. Teine võti on ka olemas, aga too on kobakam.

Talvele lähen vastu kulunud lamellidega, eks näis, kas talve ja kareda rehvi vajadust tulebki üldse. Suveks on plaanitud HotPapa kaudu ühed tagasihoidlikud valukad.
Korduvkasutan sõbra tehtud müügipilte, mis lõpuks ühtegi kuulutusse ei jõudnud.

[Pilt: th_2015-05-03%2016.52.28.jpg]

[Pilt: th_2015-05-03%2016.51.58.jpg]

Armatuurlaud on tegelikult must. Olen näinud, et w202 salongi on igast prussian blue ja muid jõledusi topitud. Istmete kerge säbrulisus mind ei heiduta. Võiks ju pehmem olla, aga pole ka mitmetunnise sõiduga ära väsitanud. Ripprõngast võtme küljes enam pole. Käigukanginaha pidi ämm uue õmblema, pole aga kunagi selleni jõudnud. Pildil olevad ülikaunid porimatid lendasid esimese asjana varuratta juurde peitu.

Kuna jälestan igasuguseid neoonrohelisi pedemajakas-makke sai sisse ostetud üsna tagasihoidliku disainiga Blaupunkt Manchester.
[Pilt: %24_1.JPG]
Võtmete poolest peaks olema originaalis kaks identset "tava" võtit (milliseid on erinevaid väljalaske ajast sõltuvalt) ja üks krediitkaardi kujuline varuvõti. 99 aasta omal peaks olema elektrooniline võti vist juba? Siis selline, millel mehhaanilist võtit pole vaja välja ajada süütelukku pistmiseks, nagu ma aru saan. Omal on vanem versioon, millele sai prooviks üks odav kest koos võtmetoorikuga ebayst võetud. Siin osta.ee-s on neid ka muidugi, kui kiirelt ja kallimalt tahta. Kvaliteet just ülearu kiita pole, aga elektroonika sisu sai ümber tõsta küll, kuigi natuke pidi noaga uuristama seda, et RFID kivi korralikult ära mahuks. Eks esindusest saaks muidugi korraliku, aga vaevalt, et see odav lõbu oleks.
Tore et järjekordne inimene ka siia foorumisse tee on leidnud-muretuid kilomeetreidThumbsup
see nädalavahetus sain siis viis-liitrit-sajale kütusekulu tumedat poolt nautida - mootori temp üle 40 ei läinud ja tuba nagu hundilaut. Olin linnas töristades seda tendentsi juba märganud ja igaks petteks lasin termostaadi ära vahetada - kasu mitte midagi. Väike vihane googeldamine ütles, et see pisike radikas suure radika kohal, mida mina taskulambi valgel õliradikaks pidasin, teebki talvel kogu jahutustöö ära. Jäi küsimus, et kas sellel pisikesel on oma termostaat ka? Tartust tagasisõiduks väänasin sellele eraldi papitüki ümber ja sai lahtiste jopehõlmadega sõita, aga õige see värk pole.

Küsin ka selle "ahikütte" nupu kohta, mis kesktunneli tagaotsas asub. Peaks mingit lisakütet manipuleerima, aga tagasisõidul ma sellest sotti ei saanud, nii põleva kui kustus tulega oli toas ühtemoodi soe. Kummas asendis see peaks olema ja kuidas kontrollida, kas see jupstükk üldse töötab? Minu loogika ütleb, et kui nupul on OFF kirjutatud, siis nupu vajutamine ja tule põlemapanek annab autole käsu et "ära küta".

[Pilt: 13%20jan%20016.jpg]

Siinkohal sooviksin tänada MB inseneride veojõukontrolli, ilma milleta ma poleks eile koju jõudnud.
(04-01-2016, 11:09 AM)Random Hero Kirjutas: [ -> ]...
Jäi küsimus, et kas sellel pisikesel on oma termostaat ka?
...

Ikka on:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21213

Nupu loogika on ka õige. Kas sel on ainult ahiküte või juhib too nupp ka elektrilist lisakütet, peavad ütlema targemad.
Ämm tegi uue käigukanginaha, kuna ta niikuinii hobikorras restaureerib igast mööblit. Ilge keberniit oli seda paika saada. Tegin siis toast pilti ka. Avastasin, et mingi hetk olen lund istmele nühkinud ja siis on teksade perse värvi andnud.

[Pilt: th_2016-02-13%2013.33.24.jpg]

[Pilt: th_2016-02-13%2013.32.39.jpg]
vahetasin lõpuks väikese termostaadi ära. Kõigile teadmiseks ka, et alloleval pildil olev jupstükk koodiga A0052033975 ei ole sellele masinale õige. Õige väike termostaat on musta plastkorpuse ja kahe kõrvaga ning käib otse väikese radika sisse. Õnneks pole MB insenerid aga väga palju vaeva näinud ning sisu oli neil identne ning lihtsalt ümber tõstetav. Tuba sai kohe soojaks, aga pärast väikest tiiru taastus anomaalia, et mootor üle 3000 pöörde ei lähe, armatuuris mingit põhjust ei anna. Eusa_wall

[Pilt: 6563_termari_numero_1.jpg]

Olen selle 3000 pöörde anomaaliaga võimelnud vist kogu omamise aja. Peasüüdlaseks pean jätkuvalt EGR klappi, sest pärast puhastamist läks mitmeks kuuks elu paremaks.
MAF käis maas, sai 2 korda contact cleaneri uputust, aga asja ei saanud. 115€ ja Pierburg peale. Täitsa korda ei saanud, aga enam pole avariirežiimis käinud, kerib vapramalt edasi ega loobi avariirežiimi enam

Täna avastasin, et vaakumsüsteemis võib mingi kala olla. Nimelt sain üle hulga aja mootori soojaks sõidetud ja hakkasin siis näppima. Avastasin, et EGR siiber nagu tahaks liikuda, aga ei jõua. Võtsin kolmiku lahti, näpp ette ja siiber hakkas kohe vapralt võimlema. Teistpidi töötamist silmaga kontrollida ei saanud, aga tundub, et vaakumjõudu on klapi ja siibri korraga liigutamiseks liiga vähe. Mõni nädal tagasi töötas veel Ei tea, kas kuskilt midagi lekib või pidigi klapp ainult poolenisti avanema.

Kruvisin suveveljed ka alla. Esiots näeb ilus välja, aga kuna selle masina pagasnikus pole vist vanarauda veetud, on tagavedrustus veel üsna püsti ja 15" velgedega on tulemus natuke koomiline. Eks näis, palju viitsimist on, et midagi uut leida.

Käisin mündikas loputamas ja tegin pilti ka. Sitavarese märgistust jäi natuke kapotile ja selleks ajaks kui koju jõudsin, oli auto juba ilusti kõntsane.

[Pilt: th_123.jpg][Pilt: th_124.jpg][Pilt: th_039_1.jpg][Pilt: th_IMG_20160410_1140041.jpg]


834 kilomeetrit viimasest tankimisest, sisse läks 52 liitrit, ehk siis 6,2 sajale. 500 maanteed, ülejäänu linn.
Sellel ei ole suurt häda midagi, reeglina on hoopis ninad püsti ja see on palju koledam. Eks 15 velg on üsna väike ja kitsas, kaob koopasse ära, muidu pole viga.
EGR käis jälle maas. Seekord ründasin seda MoS'iga, ning tundub, et sai asja. V12 siidisus ei ole, aga 17-aastase naftapressi kohta käib piisavalt hästi.

"Ega mõistus pole enda teha" mõtlesin selle peale, kui puhtad kummikindad põrandal vedelesid ning ma olin proovinud oma käsi puhtaks saada:
vedelseebiga
tahke seebiga
nõudepesuvahendiga
naise meigieemaldiga
toiduõliga
Aseptiga (töötas kõige paremini)
Eusa_wall
(12-04-2016, 06:23 PM)Random Hero Kirjutas: [ -> ]...
Esiots näeb ilus välja, aga kuna selle masina pagasnikus pole vist vanarauda veetud, on tagavedrustus veel üsna püsti ja 15" velgedega on tulemus natuke koomiline. Eks näis, palju viitsimist on, et midagi uut leida.
...

Vastupidi: tagaosa on siinsetele "teedele" sobiv, esiosale peaks paar cm juurde leidma.Eusa_angel

Sõltuvalt käenaha tundlikkusest toimib ka Brake Cleaner. Aga see võib tundlikuma nahaga tegelase ka EMOsse viia.

Autotöökodade puhastusvahendid ei ole asjata hinnalised...Icon_rolleyes Kiidan Comma kollast pütti - seni pole ükski tõrv käele jäänud.
EGRi jaoks on EGR i puhastusvahend. Tõsi, pole kunagi ilma kummikindata proovinud kasutada. Smile
[Pilt: 607111.jpg]
Laur, kas see on selline vigurvahend, et muudkui pritsid aga õhuvõtust sisse ja puhastab? Olles EGR'i seestpoolt näinud, naeran ma ainult selliste leiutsite üle. Ja turbode rpm on nii kõrge, et kui sinna mingit löga peale lendab, lööb kiiresti asja balansist välja.

Carb cleaneriga sai eelmine kord ja ka seekord uhatud. Aga MoS on ikka teisest kategooriast - lasin seda carb cleaneriga uhatud pinnale peale ja silmaga oli näha, kuidas action käima läks. Ja ma pakuks, et kui nimi on "penetrating oil", siis see penetreerib igale poole vahele ka paremini.

Muidu, kui kellelegi hakkas masin väga meeldima, siis piisavalt hea pakkumise korral olen nõus ta ka ära müüma. Ei taha kuskile kuulutust üles panna, siis lendavad kohe tilkurid kohale ja hakkavad halenaljakaid pakkumisi tegema.
(16-04-2016, 06:56 PM)Random Hero Kirjutas: [ -> ]Laur, kas see on selline vigurvahend, et muudkui pritsid aga õhuvõtust sisse ja puhastab?
...
Muidu, kui kellelegi hakkas masin väga meeldima, siis piisavalt hea pakkumise korral olen nõus ta ka ära müüma. Ei taha kuskile kuulutust üles panna, siis lendavad kohe tilkurid kohale ja hakkavad halenaljakaid pakkumisi tegema.

Miks peaks seda töötava mootori õhuvõttu pritsima? BC ju ka ei pritsi töötavasse mootorisse...

Müügijutt on ka muidugi tore huumor. Arvestades tänast turuseisu, siis ei hakka seda autot nüüd keegi vägisi ära ostmaWink Naljamehed või mitte, aga enamus müüjaid hindab oma kaupa üle ja lõviosa ostjaid üritab müüjat lihtviisiliselt lolliks teha. Müü ma kaupa mõistliku hinnaga ja küll ta kaubaks läheb. Meil ju mersuportaalgi, kuhu ausat kaupa müüki panna.Unibrow
Ei aja ma sulle lolli juttu, on täiesti olemas sellised vahendid, et purtsutad töötavasse mootorisse: http://www.yacco.ee/?div=28-0&toode=79

Olen elus päris mitu autot müünud, alati leidub tüüpe, kes kukuvad autot nägemata hinda alla tingima, mis siis, et tegu on (vähemalt piltide järgi) turu keskmisest paremas seisukorras ja keskmisest väiksema hinnaga sõidukiga. Üldjuhul lõpeb müük sellega, et esimene, kes tuleb tegeliku rahaga kohale ja ei hakka huijama, saab masina endale.
Ei saa mina aru sellest, et miks teema autor peab olema nii üleolev.
Auto meest ei tee. Kui müügist rääkida, siis mercedest ostetakse ikka eelkõige seisukorra järgi. Korras auto müügiga probleemi ei ole. On ju vaja ainult ühte inimest kes selle ära ostab. Kui omanik hindab oma autot üle, või pole ise kuigi sümpaatne, siis ilmselgelt ei saa ka korraliku masinat müüdud.
Üks mõte veel. Võid proovida masina spetsialisti juurde viia, kui enesel raskusi tekib. Mees ei kurda selleüle kuidas ta hakkama ei saa ja raske on, vaid ületab raskusi..

Ei, see vahend toimib hästi kui sul on umbes EGR klapp näpuvahel. Suurem sitt pulgaga ja viimane lihv hambaharjaga.
Lõhnajärgi tundub kange nitrolahusti olema.
Töötavasse mootorisse ma seda ei puristaks Smile
Mis turbosse puutub siis olen videot näinud kuidas kinnise geomeetria saab miskise ahju mr. properiga lahti. Ise pole proovinud.
Lehti: 1 2