Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 3.0 d ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Uuritud ja puuritud foorumis pikalt. Ära vahetatud hõõgküünlad,filtrid ja kõrgsurve pumba vaakum. Aga ikka ei käivitu. Ennem vaakumivahetust sai fööniga sooja antud õhukopsikust siis läks pika käiamise peale käima ja 2 päeva ilusti töötas ja jälle ei käivitu. Kõrgsurve pump ?
Mis seal ikka olla saab, OM603 on pommikindel, kui ei käivitu, aga pöörleb, siis kas ei saa kütet peale või hõõgküünlaid ei võeta järgi. Kuna enne panid puhuriga käima, siis arvatavasti viga hõõgküünaldes.

Keera pihusti pealt üks toru lahti ja anna starterit, kui kütust pritsib, siis kütus on olemas. Selleks, et pihusti avaneks, peab kõrgsurvepumbalt tulev surve olema ~ 100 bar, aga reeglina on tunduvalt suurem. Sellele mootorile pandud pihustite tehasepoolsed avanemisrõhud on 115 või 135 bar.

Kas hõõgküünaldele tuleb vool peale? - dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
Küünalde relee asub juhipoolse esitule taga rattakoopa peal.
Kontrolli juhendis viidatult, kas küünlajuhtmed ja küünlad on korras. Kas relee klõpsub süüte sisse keeramisel? Kui võtad küünlajuhtmete otsa lahti, siis mõõda multimeetriga pinget, + ots pinni peale, - ots kerre või aku - klemmile. Võid testida ka 12V lambiga, kui multimeetrit käepärast pole.

Kui need tegevused tehtud, siis 85% tõenäsusega viga leitud. Anna siis teada kuidas läks.
(29-11-2015, 04:26 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Uuritud ja puuritud foorumis pikalt. Ära vahetatud hõõgküünlad,filtrid ja kõrgsurve pumba vaakum. Aga ikka ei käivitu. Ennem vaakumivahetust sai fööniga sooja antud õhukopsikust siis läks pika käiamise peale käima ja 2 päeva ilusti töötas ja jälle ei käivitu. Kõrgsurve pump ?

Tee diisli veaotsing. Sellest on siin räägitud. Kui viga ei leia, siis mõõta mootori surved ning räägime edasi.
(29-11-2015, 11:36 PM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Mis seal ikka olla saab, OM603 on pommikindel, kui ei käivitu, aga pöörleb, siis kas ei saa kütet peale või hõõgküünlaid ei võeta järgi. Kuna enne panid puhuriga käima, siis arvatavasti viga hõõgküünaldes.

Keera pihusti pealt üks toru lahti ja anna starterit, kui kütust pritsib, siis kütus on olemas. Selleks, et pihusti avaneks, peab kõrgsurvepumbalt tulev surve olema ~ 100 bar, aga reeglina on tunduvalt suurem. Sellele mootorile pandud pihustite tehasepoolsed avanemisrõhud on 115 või 135 bar.

Kas hõõgküünaldele tuleb vool peale? - dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
Küünalde relee asub juhipoolse esitule taga rattakoopa peal.
Kontrolli juhendis viidatult, kas küünlajuhtmed ja küünlad on korras. Kas relee klõpsub süüte sisse keeramisel? Kui võtad küünlajuhtmete otsa lahti, siis mõõda multimeetriga pinget, + ots pinni peale, - ots kerre või aku - klemmile. Võid testida ka 12V lambiga, kui multimeetrit käepärast pole.

Kui need tegevused tehtud, siis 85% tõenäsusega viga leitud. Anna siis teada kuidas läks.
Niimoodi need asjad said üle kontrollitud.hõõgküünlad on terved ja relee on ka korras.Aga pihustini ei jõua kütet.Sai siis filtri juurest Kürgsurvepumpa minev voolik lahti ja kütust pritsib,aga nagu lahjalt.Ja etteandepump peaks natuke tugevamalt sinna küttet saatma mitte nüüd nii nõrgalt ka.Kas siis etteande pump saba andnud ? Paagisisene sõel nüüd nii umbes ka ei saa olla,kuna imedes kütet tuleb paagist.
Suht kindel, et paagifiltri alumina ots on ka umbes, aga see annab tunda ainult tühjemapoolse paagiga. Endal läheb akvaariumiga juba mitmes aasta, kus 1/6 paagiga lõpeb kütus otsa Smile Olen kuulnud ka lugusid, kus 1/3 paagiga ei saa enam kütust kätte.
Silma järgi voolutugevust hinnata on üpriski keeruline. Mootorisse ühe töötsükli jooksul teadupärast väga palju kütust ei pihustata, enamus jõuab tagasivooluahelasse ja läheb uuesti ringlusesse. Kui õigesti mäletan, siis etteandepump peaks lööma 0,7-1 bar(?)

Kui pihustitorudesse ei jõua piiskagi kütust, aga KSP-ni jõuab = KSP hapuks läinud. Kui peale peenfiltrit nõrgalt immitseb kütust = paagi/peenfilter mehiselt umbes või etteandepump ei löö korralikult.


(26-12-2015, 05:25 PM)mossejumal Kirjutas: [ -> ]...
Sai siis filtri juurest Kürgsurvepumpa minev voolik lahti ja kütust pritsib,aga nagu lahjalt.Ja etteandepump peaks natuke tugevamalt sinna küttet saatma mitte nüüd nii nõrgalt ka.Kas siis etteande pump saba andnud ? Paagisisene sõel nüüd nii umbes ka ei saa olla,kuna imedes kütet tuleb paagist.

Mõõda ettanderõhk ära. Kui see on alla 0,5 bar, otsi viga esmalt rõhuklapist KSP tagasivoolus ja seejärel etteandepumbast.

Surve puudumisel ei sunni miski kütust pumbapeasse minema.

KSP riket ei saa muidugi välistada, aga alusta lihtsamast.
(26-12-2015, 08:18 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(26-12-2015, 05:25 PM)mossejumal Kirjutas: [ -> ]...
Sai siis filtri juurest Kürgsurvepumpa minev voolik lahti ja kütust pritsib,aga nagu lahjalt.Ja etteandepump peaks natuke tugevamalt sinna küttet saatma mitte nüüd nii nõrgalt ka.Kas siis etteande pump saba andnud ? Paagisisene sõel nüüd nii umbes ka ei saa olla,kuna imedes kütet tuleb paagist.

Mõõda ettanderõhk ära. Kui see on alla 0,5 bar, otsi viga esmalt rõhuklapist KSP tagasivoolus ja seejärel etteandepumbast.

Surve puudumisel ei sunni miski kütust pumbapeasse minema.

KSP riket ei saa muidugi välistada, aga alusta lihtsamast.
See rõhuklapp,mis seal KSP on,sai ära vahetatud.
Nõnda sain ka aega kaitseväe kõrvalt vaadata.sai võetud KSP juurest see etteande pump lahti ja see voolik ksp küljest lahti,mis tuleb filtrist ja on pealevool KSP le.Nii käega liigutades etteande pumba tõukurit(käib pool tühja) aga kütet pritsib peale.Nii ja kui autot starterist käivitae siis etteande pump peale ei löö.Tuleks need klapid seal sees ära vahetada.
(01-04-2016, 08:40 PM)mossejumal Kirjutas: [ -> ]...
Nii käega liigutades etteande pumba tõukurit(käib pool tühja) aga kütet pritsib peale.Nii ja kui autot starterist käivitae siis etteande pump peale ei löö.Tuleks need klapid seal sees ära vahetada.

Pritsib ka 0,1 bar rõhuga, aga sellest ei piisa mootori tööksIcon_rolleyes. Palju ettanderõhk on?

Ettandepump on kulumaterjal ja kuulub vahetamisele komplektselt.
0.25bar.See on lahtivõetav ja pakutakse rem.komplekte
(01-04-2016, 08:40 PM)mossejumal Kirjutas: [ -> ]Nõnda sain ka aega kaitseväe kõrvalt vaadata.sai võetud KSP juurest see etteande pump lahti ja see voolik ksp küljest lahti,mis tuleb filtrist ja on pealevool KSP le.Nii käega liigutades etteande pumba tõukurit(käib pool tühja) aga kütet pritsib peale.Nii ja kui autot starterist käivitae siis etteande pump peale ei löö.Tuleks need klapid seal sees ära vahetada.

Siis võib pumba vedru puruks olla, see mis kolbi tagasi lükkab.
Jah vot see võib ka olla.Igatahes seal sees on jama.
Vahetasin etteande pumbas oleva klapi ära ja miski ime kombel hakkas elama.