Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W201 ´85 2.2TD OM604 - madisRS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Väike update ka vahepeal. Auto sõidab siiani, Sai dynos ka käidud. Mootorist siis 127kw ja 300nm.
[Pilt: 12696647_980304818684334_731477866_o_zpsf95abodb.jpg]
[Pilt: 12674810_980307392017410_804843655_o_zpsdqinziqy.jpg]
Kütusetorud hakkasid ka lekkima mingiaeg, need sai otsast lõpuni uued pandud, kaks eelsüüteküünalt ka läbi mis saavad homme vahetatud.
Vahepeal kui kuivemad ilmad olid siis tekkis ikka siduri pidamisega ka probleeme. Vaikselt hakkan nüüd uue kerega tegelema ja loodaks äkki suveks midagi kokku saada. Vahepeal sai veidi talverõõme ka nauditud, paar pilti:
[Pilt: IMG_6017%201_zpssfs1xsxy.jpg]
[Pilt: IMG_5952%201_zps7taydahn.jpg]
Väga kõva tulemus 300nm tõmbab küll juba. Kutsikas on jääl hea, käisime sõbra 3,2 190e piikidega jääl hullult hea on lasta küll.
No eesmärk oli saada om606 tehasenäitajad, mis sisuliselt ka õnnestus. Düno ajal kütus lekkis ja mootor puterdas, seega loodan et päris korras kütusesüsteemiga on mõni ühik veel juures. Päris hea on sõita, 127kw/300nm pole teab mis ulme aga see on olemas juba 2500 pöörde pealt, samas maanteel on kütusekulu nagu tavalisel 2,0/2,2d mootoril.
Väga muhe masin. Tore näha, et on viitsimist ja tahtmist. Eks oma silmaga kah natuke masinat piilutud ja jälgitud mis tehtud. Jõudu aktivistidele!
Düno graafikut vaadates ärkab varakult ja veab ilusti lõpuni! Kas vägevat tahamalonti ka teeb?
Tahmalonti teeb täpselt niipalju kui turbo üles ei spooli, boostiall mingit lonti tagant väljas ei ole.
Vahepeal siis niipalju juhtunud, et käigukast läks laiali (kolmas käik kadus ära)
Ja peale seda sai 2.2 mootor maha müüdud, asemele toodud selline asi.
[Pilt: 6ifWjM.jpg]
Auto ise eriti huvi ei paku aga mootoriks OM605 2.5 110kw millepärast ka ta toodud sai. Unistus oleks kunagi saada see mootor w201 kerepeale teise pumba ja natuke suurema turboga. Esialgu vahetasin radika, õli, filtrid, ees õõtsapuksid, taga paar puksi, tegin sillastendi ja ülevaatuse ka. Nüüd üritaks sinisel kere ära keevitada, üle värvida ja kui kere valmis siis mootoriga tegelema.
Selle teema viimane update, mingiaeg sai sinise kerele 2.0D peale tõstetud ja ringi sõidetud. [Pilt: IMG_2861.JPG]
Plaanisin siiski uue w201 otsida korraliku kerega aga õnneks tuli tuttavalt hea pakkumine, Nimelt w124 kupee. Kümme aastat eestis, koguaeg ühe omaniku käes olnud. Mootoriks 2.0 100kw bens millega sai see suvi ringi sõidetud. Järgmiseks suveks tahaks OM605 vahele saada programmeeritavate ajudega.
Esimene päev kui autole järgi läksin.
[Pilt: IMG_3093.JPG]
Ja peale väikest nokitsemist.
[Pilt: IMG_3176.JPG]
Seniks aga võib selle teema lukku panna, võibolla teen kupeest uue mingiaeg.
See isetehtud 2.2 on/oli legendaarne mootor, lammutas ära difrid, poolteljed, käigukasti ja lõpuks järgmise kere peal tuli kahjuks mootoril endal ka keps välja. Icon_biggrin Aga sõitis tublid 15 000km ja mitte just väga kerge jalaga mehe käes. Icon_biggrin
(05-12-2016, 11:18 AM)erx000 Kirjutas: [ -> ]See isetehtud 2.2 on/oli legendaarne mootor, lammutas ära difrid, poolteljed, käigukasti ja lõpuks järgmise kere peal tuli kahjuks mootoril endal ka keps välja. Icon_biggrin Aga sõitis tublid 15 000km ja mitte just väga kerge jalaga mehe käes. Icon_biggrin
Mootor oli tõesti uskumatu selle 190 kere peal Smile

(05-12-2016, 11:18 AM)erx000 Kirjutas: [ -> ]See isetehtud 2.2 on/oli legendaarne mootor, lammutas ära difrid, poolteljed, käigukasti ja lõpuks järgmise kere peal tuli kahjuks mootoril endal ka keps välja. Icon_biggrin Aga sõitis tublid 15 000km ja mitte just väga kerge jalaga mehe käes. Icon_biggrin

Mis mootoriga tehti peale seda kui laiali lendas?
Endal ka plaan samasugune mootor teha ja panna w124 universali peale, 2.5d asemele.
(05-12-2016, 12:56 PM)124STD Kirjutas: [ -> ]
(05-12-2016, 11:18 AM)erx000 Kirjutas: [ -> ]See isetehtud 2.2 on/oli legendaarne mootor, lammutas ära difrid, poolteljed, käigukasti ja lõpuks järgmise kere peal tuli kahjuks mootoril endal ka keps välja. Icon_biggrin Aga sõitis tublid 15 000km ja mitte just väga kerge jalaga mehe käes. Icon_biggrin

Mis mootoriga tehti peale seda kui laiali lendas?
Endal ka plaan samasugune mootor teha ja panna w124 universali peale, 2.5d asemele.
Mootor jõudis suure ringiga minu kätte tagasi, plaanis uus ja natuke parem teha.
Eks ma siis helistan jälle ja küsin nõu, kui jõuab asi plunserite vahetuseni. Selle 2.2d sain ilusti tööle boschi pumbaga, naine sellega juba 10 000km maha sõitnud.
Ma võin selle mootori pealt 6mm elementidega pumba loovutada 200 kohaliku raha eest, 6mm doonorpump koos elementide vahetamise ja tihendikomplektiga läheks sul tunduvalt kallimaks.
Hakkan ka kohe 601 tuunima teen ka 6mm pumba ja 606 turboga eks näis kuidas sõidab. Ideaalis paneks ka 604 mootori 605/606 kepsudega ja 7,5 elemendiga. Selle viimase kombo peale mõtlen kunagi hiljem. Erx kui saladus ei ole mis elementidega uus mini pump tuleb?
604 on samas mõõdus nagu 2.9 ja 3.5, 606 jupid ei sobi. Ma valiks ka 7.5mm
Lehti: 1 2 3