Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Om606.910 alla 2000 pöörde ei tööta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere! Mure selline et sai vahetatud eelsüüte küünlaid ning lollipeaga sai lahti keeratud kõrgsurvepumba pealt suretusklapi kõrvalt klapp? Millepeal musta korgi all reguleerimis kruvi. Kuna jäi kolmanda silindri küünlale ette, ära küljest seda ei saanud, kuid nyyd ei taha enam pöördeid koguda madalalt, pöörded tõusevadnagu teosammul, yle 2000 pöörde käib enamvähem. Küsimus on et mis pahandusega ma nyyd hakkama sain ja kuidas edasi toimetada? Kas ajasin mõne reguleeringu paigast ära või lõhkusin sootuks midagi ära? Olen igasuguse abi eest tänulik, väga piinlik lugu. Netist ei leidnud mingit infot, millega tegu....
Pump on ise umbes selline, jutt käib punase ringiga märgitud detailist.
[Pilt: 1995_E300D_IP_1.jpg]
Kas selle kopsiku külge tuleb rõhutoru sisselaskest? Kui jah, on tegu ALDAga ehk tõkisega, mis ei luba kütusekogust suurendada enne turborõhu tekkimist.

Sääraste asjade lahtikruttimisel on suurepärane võimalus rikkuda KSP regulaatori töö. Peavõiduks on mootori lõhkumalaskmine... Mis sinul õnneks korda ei läinud.

Teadmata konkreetse isendi hingeelu detailides ei julge soovitada ise remontida. Leia sobiv diselist ja lase temal üle vaadata, saad odavamalt.
Mul on ilma turbota 3.0 diesel 100kw. Sinna külge ei tule ühtki toru vaid selle peal on reguleerimiskruvi ja stopper mutter. Kindlasti on/oli mul suur võimalus midagi ära lõhkuda. Kui kuskilt abi ei saa tuleb minna remonti tõesti. Kui keegi nüüd ütleks mis instrument see on siis oleks kergem seletada diislispetsialistile ka Smile Tänan vastuse eest.
(16-11-2015, 11:25 AM)fubuq Kirjutas: [ -> ]...
siis oleks kergem seletada diislispetsialistile ka Smile

Eeee...kui peab seletama tööpõhimõtet, siis pole vist see koht, kust abi saab. Niikuinii läheb näputööks konkreetse pumba juures, arvuti ja juhtmega seda ei parandaCrybaby

Üks ennegi MB pumpa näinud tegelane peaks suutma ainult kirjelduse järgi läbi hammustada, mihandne kell seekord valeks keerati.
Kolmapäeval läheb karla autosse. Ehk on mõni mõistlikum spetsialist Tallinnas kes teeks niksnaks asja selgeks?
Korda sai siis sedasi, et karla autosse ja 400.- vaesem. Regulaator tuli lahti harutada, reguleerida, pump stendida, tihendid värgid. Kalli võitu, aga asi töötab nüüd kenasti.