Nimelt järsku hakkas kõrval istuja poolne esimene rattas undama ja kiuksuma ka väikse kiiruse pealt arvasin et äkki ratta laager aga lõi põlema ka ABS tule ESP ja BAS pluss veel et piduri klotsi tule.Milles asi võib olla kas klotsidega midagi?? Autoks siis W211 220cdi 2002a
Ja samas nagu klotsi on pole veel jõudnud rattast alt võtta.Kuid kettal näha sooni ketta ülemisel osal mingi 3 cm laiuselt.
rattalaager laiali ilmselt
(10-11-2015, 12:03 AM)Tafka007 Kirjutas: [ -> ]Nimelt järsku hakkas kõrval istuja poolne esimene rattas undama ja kiuksuma ka väikse kiiruse pealt arvasin et äkki ratta laager aga lõi põlema ka ABS tule ESP ja BAS pluss veel et piduri klotsi tule.Milles asi võib olla kas klotsidega midagi?? Autoks siis W211 220cdi 2002a
Ja samas nagu klotsi on pole veel jõudnud rattast alt võtta.Kuid kettal näha sooni ketta ülemisel osal mingi 3 cm laiuselt.
Tuleks ratast lähemalt vaadata - loksutada. Aga tõenäoliselt laager väga otsas. Igast BAS jm. veateated tulevad siis kui laager enam ratast korrektselt omal kohal ei hoia. Ja kui see on nii siis on asi üpris halb.
(10-11-2015, 12:03 AM)Tafka007 Kirjutas: [ -> ]Nimelt järsku hakkas kõrval istuja poolne esimene rattas undama ja kiuksuma ka väikse kiiruse pealt arvasin et äkki ratta laager aga lõi põlema ka ABS tule ESP ja BAS pluss veel et piduri klotsi tule.Milles asi võib olla kas klotsidega midagi?? Autoks siis W211 220cdi 2002a
Ja samas nagu klotsi on pole veel jõudnud rattast alt võtta.Kuid kettal näha sooni ketta ülemisel osal mingi 3 cm laiuselt.
Huvitavad inimesed
: selmet ratta juures seistes korraks võtta rattast kinni ja loksutada, tehakse arvamisteema
No, ma panen oma punased märgid ka rattalaagri ruudule.
Kui lõtku on autot tõstmata tunda, on seda liiga palju.
Parema esiratta kinnijooksmisel on see pluss, et auto visatakse teelt välja, mitte vastutuleva koolibussi ette.
Sääraste sümptomite korral on auto liigutamine avalikul teel Väga Riskantne ettevõtmine.
Samas võib olla ka nii lihtne viga, et mingi traat on end ümber velje mässinud, selle tegevuse käigus korraldanud juhtmestikus massimõrva ja nüüd kigiseb vaikselt...
Lõtku pole see on imelik ja auto ei osale liikluses
auto remondi järjekorras.
Aga tänud vastamast kõigile
siis on variant, et kettaplekk läbi mädanend ja krigiseb ning on rikkunud laagri simmeri mille pealt abs andur loeb. või on mini võõrkeha seal vahel
Asi korras üks laager oli päris läbi ikka ja sai teine ka vahetatud mõlemad rattalaagrid ja ei põle enam ühtegi tulukest.