Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 käivitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teema selline, et kui külmalt käima panna auto siis alguses viskab korraks sinist suitsu natukene tagant välja ja pöörded kõiguvad. Soojalt käivitamisel pole probleemi, läheb ilusti käima ei tossa ja ei ole pööretega kah probleemi. Auto W210 270cdi 2000 aasta. Milles võib viga olla?
hõõgküünlad korras?
(31-10-2015, 10:36 PM)Polaruz Kirjutas: [ -> ]hõõgküünlad korras?

Kuidad kontrollida neid nii, et maha ei peaks keerama, on sellist võimalust?
(01-11-2015, 02:52 PM)telliskivi Kirjutas: [ -> ]
(31-10-2015, 10:36 PM)Polaruz Kirjutas: [ -> ]hõõgküünlad korras?

Kuidad kontrollida neid nii, et maha ei peaks keerama, on sellist võimalust?

http://m.wikihow.com/Test-Glow-Plugs




(01-11-2015, 02:52 PM)telliskivi Kirjutas: [ -> ]
(31-10-2015, 10:36 PM)Polaruz Kirjutas: [ -> ]hõõgküünlad korras?

Kuidad kontrollida neid nii, et maha ei peaks keerama, on sellist võimalust?

Kõik kaudsed meetodid annavad valepositiivseid tulemusi. Veenduda saab vaid maha keeratud küünla toimimises.

Olenemata hõõgküünalde olemasolust peab korras mooor praeguste illmadega minema probleemideta. Mõõda tagasivoolud ja ühisanumasurve (eraldi manomeetriga!), siis saab edasi arutada.
(01-11-2015, 08:47 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(01-11-2015, 02:52 PM)telliskivi Kirjutas: [ -> ]
(31-10-2015, 10:36 PM)Polaruz Kirjutas: [ -> ]hõõgküünlad korras?

Kuidad kontrollida neid nii, et maha ei peaks keerama, on sellist võimalust?

Kõik kaudsed meetodid annavad valepositiivseid tulemusi. Veenduda saab vaid maha keeratud küünla toimimises.

Olenemata hõõgküünalde olemasolust peab korras mooor praeguste illmadega minema probleemideta. Mõõda tagasivoolud ja ühisanumasurve (eraldi manomeetriga!), siis saab edasi arutada.

Probleem oligi just nendel hommikutel kui väljas oli juba kraad alla nulli. Aga eks ma keeran küünlad maha ja katsetan millised toimivad ja millised mitte ja lasen ka mõõta tagasivoolu ja ühisanuma surve.
Need küünlad ei tule just lihtsalt maha alati, üsna tihti jupphaaval. Naljaviluks maha ma ei katkuks.
Kui mõne pihusti leke tagasivoolu oleks väga suur, siis ta ka ei käivituks.
Proovi esmalt last diagnost teha ja vaadata pihustite korektsiooni arve, ehk seal mõni natuke üle piiri.
1) Võtad juhtme.
2) votad eelsuute releelt selle pistiku küljest mis lähevad eelsuute kuunaldele.
3) paned traadi otsa sinna otsa pistiku uhte pesasse ja teise otsa vastu aku klemmi mis kapoti all on ja kui sädet lööb siis töötab ja nii iga pesaga.
4) see näitab ära ainult seda kas kuunal töötab mitte seda kui hästi töötab.
Mul C klassil 2.2cdi l oli kui küünal läbi jättis peale käivitamist küünla tule põlema mingiks hetkeks.2004 W203