Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 3.0 162kw automaat manuaaliks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Häda siis 3l 162kw 1992.aasta kupee automaadiga,kuna kast laiali siis plaan teha juba manuaaliks.
Mis kast,mis hooratta ja siduriga sobib?Niipalju sain teada et olemas lühema ja pikema võlliga kaste.
Leidsin lühema võlliga kasti ja siduri komplekti-mille kardaanid sellega sobivad?
Pedaalid ja käiguhoovastik sobivad suvalise manuaal 124 omad?
Võite pakkuda ka kõikki juppe et atm manuaaliks teha PSi.
Tänud vastajaile.
Pead leidma R6 bensuka hooratta, muidu tööle ei saa.
Mis plaanid laiali kastiga?
Kas tal loeb hooratta pealt signaali?
Vana kast vedeleb nurgas.
Kas 94. aasta 2.8 hooratas sobib?
Sobib jah 2,8 oma. Peaasi, et r6 oleks. Suhteliselt lihtsasti vahetatav komplekt on see, olen ise kunagi selle tee läbi käinud. Mul on pakkuda pedaalid ja kindlasti leiab midagi veel. Hooratta pealt loeb signaali jah.
Kui m103 oma läheb siis mul komplekt üle.
ei usu et see auto hakkab liikuma nii nagu peab. peamine probleem on ajudega .mehaaniliselt sa kõike vahetad ,aga mis sa teed ajudega siis ?
Õhtul proovin külge aga visuaalselt plekist tiivad ühest otsast 5 mm lühemad.
Sain käima aga:
Hooratta anduri kõrvad 5mm lühemad otstest,ka läbimõõdult liikusid võrreldes vana asukohaga 3-4 mm väljapoole,pidin andurit samapalju väljapoole viima.
Tühikäigul ei lase üle 5500 pöördesse,kas see normaalne või ikkagi hooratas ei sobi.
Mida see andur loeb,kas pöördeid või lihtsalt vahemikku impulssi?
Vana hammasvööga sama asi,ei lase üle 5500 pöördesse,tundub et hoorattas asi pole.
(28-10-2015, 08:20 PM)Valgma Kirjutas: [ -> ]...
Mida see andur loeb,kas pöördeid või lihtsalt vahemikku impulssi?

Andur loeb hambaid. Edasise rehnungi teeb elektroonika "mustas karbis".

Kusmaal pööretepiiraja sel mootoril ilma kiirusesignaalita üldse rakenduma peaks?
Miks on vaja koha peal nii kõrgeid pöördeid? Hüdropumpa vaja kiiresti ringi ajada?
M104 3.2 piirab vabakäiguga pöördeid 4000 kandis.
5500 on isegi hästi.
(28-10-2015, 03:15 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]ei usu et see auto hakkab liikuma nii nagu peab. peamine probleem on ajudega .mehaaniliselt sa kõike vahetad ,aga mis sa teed ajudega siis ?

Käigukasti pistik tuleb lahti võtta. 2 jämedat lillat juhet sillata, pistik asub juhi jalge juures. Peale seda pistikut mitte tagasi ühendada.
Tänud berg-mis need lillad juhtmed on?kiiruse signaal?
Hents- lihtsalt proovisin hooratastega kas töötab,pole mersuga enna kokkupuutunud.Mul küll M104 aga 3.0l
Et starterit käima saada oli vaja kasti pistikus kaks juhet kokku ühendada et aru saaks P või N peal.
Lillad ongi need kaks juhet, et starterit saaks anda, kõige jämedamad.
Kuskohast leiaks atm kasti juhtmestiku skeemi,googlist midagi tarka ei leidnud.
Mis juhtmed seal starteri juhtmetega koos veel on(Üks 2-ne juhe on overload protection switch)?Kere pool veel 1-ne ja 2-ne pistik.Kasti otsas veel 3-ne pistik, mis jookseb kõrvalistuja jalge alla.
Kastis on starteri katkestu ja tagurpidi käigu tuled.
Kõrvalistuja jalgealla jookseb lambda anduri juhe
Kasti otsast tuleb pistik,lambda eemal.
noh kuidas asi toimib ??
Pole veel proovida saanud,auto töötab aga homme saan kardaani tugilaagri koos siduri silindriga.
Lehti: 1 2