Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W216 Cl500
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Kas keegi teab midagi selle isendist:

http://www.auto24.ee/used/2089483

Kas W216 puhul peab keskenduma samade asjadele nagu W215 puhul või W216 on juba aste kõrgemal ja elektroonika poolelt vähe kvaliteetsem? On mingit tüüpviga ka selle mudeli seeria puhul millele tähelepanu pöörata?
Lingilt vähemalt mina midagi ei näe.
Aga 216 ainuke tüüpviga pidavat olema ABC-pump, mis hakkab undama.
09/2007 CL63 AMG 386kW 4,5sek 330km/h 89.000km ei soovi 29.900€?

http://www.auto24.ee/used/1755696
[Pilt: 73037192.jpg]


Hind hea aga ei näe vajadust sellise monstrumi jaoks, lisaks kus ka kõige tavalisemad kulu varuosad on 2-3x kallimad kui tavalisel CL'l.
(18-10-2015, 09:34 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]09/2007 CL63 AMG 386kW 4,5sek 330km/h 89.000km ei soovi 29.900€?

http://www.auto24.ee/used/1755696
[Pilt: 73037192.jpg]

Sellel käisime reedel järgi.
Sõber ostis ära.
Ideaalses korras auto.
Imestan ,et se nii kaua sellise hinnaga seisis seal.
Järelikult hirmutas paljusi se Asukoht ära.
Heh-palju õnne-tõesti hea hind ja super auto! Jälgisin ise ka iga päev et kui kaua ta seda ometi müüb aga "Den(iss)" ja "Jõhvi" vist keskmises eestlases tõesti usaldust ei ärata.
See 63 liikus vist jah juba Tallinna tänavatel täna või oli keegi teine väga sarnane.
Sellel 63-l ei olnud arvutis jooksvat hooldusajalugu, on füüsiliselt paberkandjal hooldusraamat.
Nn digitaalne hooldusajalugu ei näidanud suurt midagi, loodan, et paberkandja on korrektselt täidetud/auto hooldatud.
Ja LS on täpselt seal maal, et tuleks kohe hüdrotõukuritega tegeleda, kui ei taha hiljem kogu päid ette võtta!
Mina ei saanud eelmiselt omanikult muud vastust tõukurite vahetuse/peade kohta, kui et "Kõikk korrras"

Mis seda hõbedast puudutab, siis peab see olema piitsa saanud, et sellise LS juures karbi otsad värvidest nii puhtaks saadud on...
Samas väidab, et Eestist ostetud, lihtne ju huvi korral esindusest LS kontrollida.
Pildilt tundub, et esistange on ka vähe teist tooni. Imelikul kombel on sisu ka perforeeimata ehk ilma tuulutuseta.
Ja muidugi see mustaks värvitud/kiletatud katus...nojahh...maitse asi, aga see euot ei tohiks olla päris tuuningobjekt.
Miks arvate, et sellel ABC üldse on?
Erinevalt C215st ei ole C216'l ABC standardis, vaid on lisas "tavamudelitel".
Üldiselt mitte AMG'del kohtab seda ikka väga-väga harva kahjuks.
Nagu aru saan siis seda ABC pumpa eestis väga keegi ei remondi, vaid kui läbi läheb siis kogu kupatus läheb vahetusse? Mis sümptomid on nende hüdrotõukuritel kui juba väsinud?
See eelnev jutt puudutas AMG mudeleid.
Sinu huvialune sõiduk ei oma ABC vedrustust, vaid tavalist õhkvedrustust, mis on sellel mudelil täiesti probleemivaba.