Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: plaan C-klass soetada.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Plaan oleks soetada uuem pereauto mida soodne pidada ja liikuda (ka reisida).
Nõuded autole oleks: universaal, kliima/kont, automaat, nahk.
Bens. või diisel polegi vast oluline.

Silma on hakanud selline isend, mida arvate.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...cdfae50b90

Parimat,
Kristjan
Üldiselt päris vastupidav eesti tingimustes. kütust võtab vähe. Varuosapool ka ei ole kallis.

Samas poel ka väga ruumikas, siiski c klass.
olen vaadanud ka 2002-2003 aasta audi a4 avante, kuid need tunduvad c-klassist veel kitsamad.
Kusjuures A4 on ka väga vastupidav auto,nt Saksamaa Tehnoülevaatajate Liit andis A4-le 4-5 aastaste autode hulgas 3nda koha,C-klassile 11nda koha,seega mõlemad autod on päris vastupidavad Wink Audi on alati olnud vähe sportlikuma suunaga mark,Mercedes kindlasti mugavam...kõik oleneb sellest,mida otsidWink
A4 ja C suur vahe on juba see, et  kumb ots veab.  CDI mootor lase küll korralikult üle vaadata, siin foorumis ka juttu sellest, kus on just mootoriga näguripäevi nähtud.
sunny Kirjutas:olen vaadanud ka 2002-2003 aasta audi a4 avante, kuid need tunduvad c-klassist veel kitsamad.
krt, ma kyll ei ytleks, et a4 väiksem. aga kui audi siis kindlasti quattro 3.0, või diisel 2,5TDI 132kw. viimasest võib vist oliverk pikemalt rääkida. kui vaatad esiveolist, siis võta pigem C klass.
marek Kirjutas:
sunny Kirjutas:olen vaadanud ka 2002-2003 aasta audi a4 avante, kuid need tunduvad c-klassist veel kitsamad.
krt, ma kyll ei ytleks, et a4 väiksem. aga kui audi siis kindlasti quattro 3.0, või diisel 2,5TDI 132kw. viimasest võib vist oliverk pikemalt rääkida. kui vaatad esiveolist, siis võta pigem C klass.

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi

quattro on kindlasti parem,talvel on väga turvaline ja kindel tunne sellega,läbivus samuti parem.Meie pere on quattroga vägagi rahul Wink
See auto on muide ka otsene konkurent Karli autole :bigsmile:
Audi 2.5 tdi on saanud kriitikat mitte kõige suurema töökindluse pärast,netis on tema kohta palju kaebusi,samas 1.9 diislid on tugevad ning täitsa normaalse minekuga - käisime ükskord isaga proovimas 2000a A4 1.9 85kw diislit,sel ei olnud 160 km/h mitte mingi probleem Smile ning ökod on nad ka Wink
Sorry,mis auto ja mis mõttes konkurent Karli autole?
Uku Kirjutas:Audi 2.5 tdi on saanud kriitikat mitte kõige suurema töökindluse pärast,netis on tema kohta palju kaebusi,samas 1.9 diislid on tugevad ning täitsa normaalse minekuga
ma rääkisin 132kW mootorist! ja kui vanast 110kW mootorist rääkida, siis sellel tuleb 10k km tagant õli vahetada ja ei juhtu midagi. 1,9 ikka jube võrr, chip natuke aitab muidugi. ökod on kyll jah.

oot, see ju mersufoorum krt... Smile
Karl Kirjutas:Sorry,mis auto ja mis mõttes konkurent Karli autole?

Autoks on 1995.a Audi S6 4.2 aut. - suhteliselt sarnaste näitajatega autod ju ning samuti umbes samal ajal toodetud Smile
Ma ei mõelnud seda,et hakkame joonele panema :bigsmile:
Uku Kirjutas:
Karl Kirjutas:Sorry,mis auto ja mis mõttes konkurent Karli autole?

Autoks on 1995.a Audi S6 4.2 aut. - suhteliselt sarnaste näitajatega autod ju ning samuti umbes samal ajal toodetud Smile
Ma ei mõelnud seda,et hakkame joonele panema :bigsmile:

See ju 4wd ja mul 2wd,pole just päris võrreldavad....

Vatever,aitab OT.
marek Kirjutas:krt, ma kyll ei ytleks, et a4 väiksem. aga kui audi siis kindlasti quattro 3.0, või diisel 2,5TDI 132kw. viimasest võib vist oliverk pikemalt rääkida. kui vaatad esiveolist, siis võta pigem C klass.
On A4 väiksem üxspäev sai körvuti oldud ühega, madalam on ka.
Endal kogemusi '02 C220CDI atm sedaaniga ja kasti ning mootori koostöö olid küll eeskujulikud, sõita on küll lust, kiirendus hea ja kütusekulu väike. Ruumi kohta seda, et tagaistmetel küll priisata seda polnud aga eks see mure kõikidel selle klassi autodel.
muide, c-klassi kohta veel nii palju, et paljukirutud "tyypviga" stabikakontide vahetamise vajaduse näol iga 30k km tagant on kasutaja omast lollusest tingitud Tongue koos stabikakontidega tuleb vahetada kindlasti ka stabikapuksid (vajadusel stabikas ise) ja kestab nagu kulda. õige hoolduse korral on tegemist praktiliselt igavese autoga Smile
Markko Kirjutas:On A4 väiksem üxspäev sai körvuti oldud ühega, madalam on ka.

A4 on 2,1cm pikem, 3,7cm laiem, 2,7cm kõrgem ja 80kg raskem!

silm petab sind, irw.
marek Kirjutas:
Markko Kirjutas:On A4 väiksem üxspäev sai körvuti oldud ühega, madalam on ka.

A4 on 2,1cm pikem, 3,7cm laiem, 2,7cm kõrgem ja 80kg raskem!

silm petab sind, irw.
nu siis on see öige jutt, et väike Mercedes-Benz tekitab suure auto tunde c(:
Ega ruumikuselt pole mitte midagi ette heita, keskmist kasvu mees mahub veel minu (187cm) seljataha istuma kenasti. Ja mugav on ta küll... Universaalis on rohkem ruumi ka kuigi pole just väga tihti näinud sellist c-klassi universaali maast laeni kaupa täis laetunaSmile) Niiet tavaoludes saab ka sedaaniga väga hästi hakkama. Ise vean naist-last ja vankrit, pole probleemi, kui vankrit lammutada ei viitsi, tuleb küll üks istmepool alla lasta. Sedaan on kindlasti ka vaiksem seest. 2,2 diisel saab eduliselt 6l/100-le hakkama, minu C32 neelab keskeltläbi 13l/100-le. Ja seda siuksel keskmisel sõidul, mitte kulgemisel... Ülejäänud mootorid peaks kulu poolest nende kahe vahele jääma. Ahjaa 200cdi on küttekulu poolest sama, võimalusel eelistada siiski 105kW 2,2, vahe on tuntav. Ja kui bensukat tahad, siis minu kogemused piirduvad hetkel vaid ühe autoga, mida julgen ka soovitada Smile