Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W220 padjad, käivitumine, raadio
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.

Masin on 2002 S320cdi. Probleemiks on tühjaks jooksvad esiamordid hommikuks.
Mõlemad esimesed on hommikuks nina täiesti vastu maad lasknud, kui auto käima panna, siis ei hakka kohe ka tõstma, vaid umbes ~20 minuti pärast. Kui padjad üleval on ja autoga sõita ei juhtu midagi, ei jookse tühjaks ja püsivad ilusti üleval. Lekkeid pole leidnud.

Teine probleem on käivitamisega mis tuli üsna üleöö. Autol ei hakka põlema süüde sisse pannes eelsüüteküünalde tuli. Kui süüde sisse-välja 10-15 korda keerata siis lõpuks saab ka auto käima. Selline probleem on just hommikul, või kui auto on seisnud ca 2h. Muidu seisma jättes ja käima pannes on kõik korras.
Olen lugenud ka et käiguasendi andur võib seda põhjustada. Autol saab süüde väljas kohapeal ilma pidurita käike samuti vahetada.

Kolmas probleem on raadioga mis vahepeal autot käima pannes ei tee häält. Samuti jälle kui mitu korda süütega mängida hakkab ta tööle.

On siin kedagi ehk kes oskab aidata või selle töö isegi ette võtta?
Tegu on ilmselt elektroonika vigadega.

Auto on saabunud äsja Belgiast.


Amordi kohta leiad siit foorumist abi küll. Ülemised osad vahetatavad, võib esineda ka lekkeid klapiploki ühendustes. Kui nuppu vajutada, kas auto tõuseb ikka? Vastasel juhul, kui ei siis hakkab kompressor läbi saama.
Ilmselt on sul juba eemaldatud lukustus, mis võimaldab ilma piduriteta käike vahetada.
Muid asju las räägivad diisli mehed.
(28-09-2015, 08:24 PM)berg Kirjutas: [ -> ]Amordi kohta leiad siit foorumist abi küll. Ülemised osad vahetatavad, võib esineda ka lekkeid klapiploki ühendustes. Kui nuppu vajutada, kas auto tõuseb ikka? Vastasel juhul, kui ei siis hakkab kompressor läbi saama.
Ilmselt on sul juba eemaldatud lukustus, mis võimaldab ilma piduriteta käike vahetada.
Muid asju las räägivad diisli mehed.

Olen otsinud, aga pole päris samalaadset asja veel leidnud.
Tõstab ta rohkem siis kui ise tahab. Hommikuti, kui täiesti maas on, siis on lihtsalt error ees, ja ei tee midagi. Mingi hetk lihtsalt hakkab vaikselt tõstma. Ja kui on õigele kõrgusele tõstnud, siis sõidu ajal ei lähe tühjemaks.
Tundub, et hakkab kompressor otsa saama.