Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W114/W115
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tahaks nüüd uurida sellist Mercedest.Olen tähele pannud,et paaril klubikaaslasel on selline isend olemas.Tahaksin teada selle auto + ja - ning igasugust huvitavat informatsiooni,lugusid,eripärasid,mis kellelgi pakkuda on Smile

Natuke siis ajaloost - tootmist alustati 1968,kupee ilmus 1969 ning 1976.a alguses lõpetati tootmine.
Tähelepanu väärib see,et sel autol oli maailma esimene 5 silindriline diiselmootor (W115 3.0d) ning 280 oli oma aja kiiremaid sedaane.

Ootan teie arvamusi Wink
[email]http://www.mb-w115.de/[/email]Tubli Uku,
Paneb imestama, et kuidas ühel 15 aastasel noorhärral on nii unikaalselt väljaarenenud hea maitse.
Küsid millised on plussid:
Vot see on auto mida tasub säilitada.
Sellist kupee varianti on Eestis vähestel.
Maine ei ole rikutud 20-30 aastas olevate rullnokkade poolt, kes valdavalt isa-ema rahakoti toel on soetanud 80-ndatel toodetud SEC-i.
Ja jututeemaks on, et mitu sekundit 0-100-ni.
Ainuke miinus:
Igapäevaseks kasutamiseks on kahju kasutada. Ikka suvel ja kena ilmaga.

[Pilt: meier_250ce.jpg]

Panen siia ka ühe lingi.....
http://www.mb-w115.de/
Uku on tore tegelane küll!

Mu 116 sai vast väga heasse perekonda.

A 114/115 juttu siis:

Oli esimene diagonaalasetusega tagumiste õõtshoobadega ja sõltumatu tagavedrustusega MB. Selline sillaehitus on siis ka 116, 123 ja 126 mudelil. Oli väga mugav ja pehme, kurviomadustelt ehk vist mitte kõige parem, kuna kipub läbi vajuma pikkadel järsematel kurvidel, mis küll ei muutu ohtlikuks (isiklik kommentaar see). Oli oluliselt parema koostekvaliteediga ja omal ajal väga kaasaegse tehnikaga, kui eelmine nn keskklassi MB (W120 ja W121), mis tundus ikka väga vana autona selle uue mudeli kõrval.

1968 - 1976 toodeti u 1,9 miljonit autot, mis on väga aukartustäratav number.
Suured tänud teile nende heade sõnade eest Smile
Need autod,mis mul allkirjaks on,need on ka minu lemmik-Mercedesed(kallimatest lisaks ka W100).
Kalev,ära muretse,sinu auto on kindlates kätes Wink
Selle auto tahan ma taastada ENDA raha eest,ükskõik kui kaua selle raha teenimine aega ka ei võtaks.Olen harjunud suvel tööl käima(2 suve vähemalt 2 kuud tööl olnud) ning arvan,et tulen ülesandega toime.
Olen ka raudselt seda meelt,et selliste autodega tuleb sõita suveajal,kuid kui on ilus kevad ja sügis,miks mitte ka nendel aastaaegadel...
Oma W116 280SE-ga olen vägagi rahul ning kiirendus on täitsa piisav,ainus asi millest puudust tunnen,on see V8 hääl,mis luksusautol võiks ollaWink
Nii,see jutt oli natuke OT...
Mulle meeldivad kõik W114/115 mudelid - eriti huvitavad on minu jaoks langid ning kupeed.
W114 mudelid on loodud juba sellisena,et neil on PIISAVALT võimu.W115 on jällegi diislite pärast eriline - pikaealised traktorihäälega mootorid on ka täitsa lahedad minu arust,mis sellest et nad natuke uimased on.
Sellest mudelist saigi alguse nn tänapäevane MB - piisavalt uuenduslik,et kannataks võrdlust tänapäeva autodega(mugavus,juhtimisseadmed) ning mitte nii arhailine(sõltumatu vedrustus),et temaga ei saaks igapäevaseid sõite teha.
Kas W114/W115 omanikud ei soovi midagi öelda ? Tahaks teada,kui paljudel meist selline auto üldse on Wink
Missuguseid käigukaste talle pakuti? Tean,et on 4-ne manuaal,kuid mitu käiku oli automaadil ning kas nendel autodel oli käigukange ka rooli küljes?
Uku Kirjutas:...
,ainus asi millest puudust tunnen,on see V8 hääl,mis luksusautol võiks ollaWink
...
mis hääl?
Luksusauto ei tee mingit nimetamisväärset häält. Kui teeb, on midagi valesti .)
jansa Kirjutas:
Uku Kirjutas:...
,ainus asi millest puudust tunnen,on see V8 hääl,mis luksusautol võiks ollaWink
...
mis hääl?
Luksusauto ei tee mingit nimetamisväärset häält. Kui teeb, on midagi valesti .)

:bigsmile: no ma mõtlesin ikka seda madalat V8 tooni,mitte kolisevat mootorit,mis kohe otsad annab :biggrin:
Uku Kirjutas:
jansa Kirjutas:
Uku Kirjutas:...
,ainus asi millest puudust tunnen,on see V8 hääl,mis luksusautol võiks ollaWink
...
mis hääl?
Luksusauto ei tee mingit nimetamisväärset häält. Kui teeb, on midagi valesti .)

:bigsmile: no ma mõtlesin ikka seda madalat V8 tooni,mitte kolisevat mootorit,mis kohe otsad annab :biggrin:

See post ei sobi konteksti sul, Uku - või oled suutnud mootori ribadeks ajada juba?
Kalev Kirjutas:
Uku Kirjutas:
jansa Kirjutas:
Uku Kirjutas:...
,ainus asi millest puudust tunnen,on see V8 hääl,mis luksusautol võiks ollaWink
...
mis hääl?
Luksusauto ei tee mingit nimetamisväärset häält. Kui teeb, on midagi valesti .)

:bigsmile: no ma mõtlesin ikka seda madalat V8 tooni,mitte kolisevat mootorit,mis kohe otsad annab :biggrin:

See post ei sobi konteksti sul, Uku - või oled suutnud mootori ribadeks ajada juba?

Ei ole ma midagi ribadeks ajanud:biggrin:
Ega see,et mulle meeldivad suured mootorid,ei tähenda kohe,et ma olen rullnokk.Mulle ei ole esmatähtis kiirendus-lihtsalt minu arvates sobib luksusauto ja V8(V10,V12,V16) paremini kokku(kõrgem klass,suurem mootor) ning ma võtaksin V8 puhtalt ilusate häälte pärast Smile
Minu maitse on kord selline.
Sellest võime mujal rääkida,selle teema all peaksime rääkida ikkagi W114/W115-st.Vabandan eelneva OT pärast.
Jah, nõus, norisin lihtsalt, kuna su jutust võib tähenärija lugeda, et su oma auto mootoriga kehvad lod.

Nüüd aitab OT -st.
kusjuures endal ka üx 115 seismas,oli ka kunagi plaan,et taastaks ära ja teex veel igasugu vingeid asju kuid mis siin salata,rahakott jäi õhukesex.nüüd ongi teinegi mitu aastat väljas seisnud,kel huvi annax ära ja mõningaid varuosasi ka peaasi,et saax hea peremehe kätte kel huvi ja raha midagi aretada.kel huvi tõmmake traati 50 73 716 mario.
w115 on suur ja väga mugav auto. Endal kolm sellist isendit 220D (1971,1974) ja 240D (1973). Miisnuseks on selle auto juures see et originaal juppe pn raske leida ja vana MB roosteteab päris korralikult. Pluss poole pealt võib öelda et selliseid autosid ei liigu just kuigi palju eesti teedel ja stiili on ka autol kyllaga.
handoP Kirjutas:w115 on suur ja väga mugav auto. Endal kolm sellist isendit 220D (1971,1974) ja 240D (1973). Miinuseks on selle auto juures see et originaal juppe on raske leida ja vana MB roostetab päris korralikult. Pluss poole pealt võib öelda et selliseid autosid ei liigu just kuigi palju eesti teedel ja stiili on ka autol kyllaga.

Sa oled nagu kollektsionäär juba:bigsmile:
Kui kaugel nende projektikatega juba oled?
Eks see roostetamine oleneb sellest,kuidas seda autot minevikus on hoitud...
Kui pidevalt ilusti hooldada,saab isegi siks ilma ussita hakkama:biggrin:

Eks peab palju vaeva nägema,kuid kui auto valmis,siis on hea uhke tunne,selliseid autosid on tõesti vähe Wink
Edu sulle nendega,see kõik on seda väärt Wink


Mafi - missugune W115 sul on?
Uku Kirjutas:
handoP Kirjutas:w115 on suur ja väga mugav auto. Endal kolm sellist isendit 220D (1971,1974) ja 240D (1973). Miinuseks on selle auto juures see et originaal juppe on raske leida ja vana MB roostetab päris korralikult. Pluss poole pealt võib öelda et selliseid autosid ei liigu just kuigi palju eesti teedel ja stiili on ka autol kyllaga.

Sa oled nagu kollektsionäär juba:bigsmile:
Kui kaugel nende projektikatega juba oled?
Eks see roostetamine oleneb sellest,kuidas seda autot minevikus on hoitud...
Kui pidevalt ilusti hooldada,saab isegi siks ilma ussita hakkama:biggrin:

Eks peab palju vaeva nägema,kuid kui auto valmis,siis on hea uhke tunne,selliseid autosid on tõesti vähe Wink
Edu sulle nendega,see kõik on seda väärt Wink


Mafi - missugune W115 sul on?

Kollektsineerimisest asi kaugel. 2005 suvel sai esimene ostetud ja suvel sain teised kaks. Kõikidel mootorid töötavad aga suvel ostetud masinatel on kered nii läbi et võid läbi ukse jala salongi pista.
Autode ajaloost veel niipalju et ühte olevat kusagil Soome musa videos kasutatud, üks on Soomes takso olnud ja kolmanda ajalugu on teadmataSmile
http://www.strichachtclub.de/c_infos/c_infos_links.php

Siin igasugust informatsiooni W114/115 kohta,samuti linke.