Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S350 kadus 1 silinder.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline et panin auto käima,kõik tip top ja siis äkki kadus 1 silinder tagant ja ei tulegi tagasi Sad Tagant ajab valget auru, Pihustid uued peal, Käima läheb hästi .Kütusefilter vahetamatta. Soomes ei oska kuhugipoole pöörduda kah.

EHk oskab aidata keegi.
Aitäh!
Mõõda silindri surved ära.
soomes väga palju eestlasi tegeleb auto remontidega , mul olid tuttavad kes tegeles autoremondiga seal , aga kontakti kahjuks enam pole .
Kui asud Helsingi kandis, proovi Hort Autot, seal eestlased.
(23-09-2015, 09:44 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]...
Soomes ei oska kuhugipoole pöörduda kah.
...

Soome on päris pirakas maa. Kiika remondikohtade teemasse, ma mõned teadaolevalt usaldusväärsemad kohad sinna panin.
Homne proovin selle elukaga eesti sõita.hetkel olen pidanud 2 päeva hädaga tööl käima sellega niiet terve ilm sinist täis
Käivitub imekombel kenasti vahest tahaks nagu 6 silinder ka tulla aga ei diisli laginat ka pole.hetkel käib nagu bensukas
Algul räägid valgest suitsust, nüüd äkki sinisest?
Sinine on nii õli põlemise tunnus kui ka diisli mittepõlemine. Aga kui diisli laginat pole, siis äkki kett üle visanud? Käima läheb hästi?
Plokikaane tihend läbi, nende mootorite leivanumber.
käivitub ilusti.hetkel pihustid stendis ja lähevad uued otsad. kui peale seda ka asi paremaks ei lähe siis läheb auto nurssi remonti.
kuidas saab kaanetihend olla kui blokikaanevahelt ei leki ,surveid veevärgis pole ja mahlad ilusad. hetkel loodan pihustite peale ja siis lasen ka süüte igaksjuhuks paika panna uuesti.
Nendel mootoritel põleb tihend läbi 2 silindri vahel, kuna nad on väga lähestikku, harilikult 1 ja 2 silindri vahel, mahlad jäävadki sel juhul paigale ja ilusaks. Pihusti nii järsult töölepingut ei lõpeta. A noh eks see niisama lihtsalt üks versioon ja ei prtendeeri tõele.

Loodan lähiajal pihustid kättesaada.kui midagi ei muutu siis kaan maha :/
Vb olen juba tyytu oma silindri survetega, kuid praegu kui pihustid maas oles oleks seda lihtne ära mõõta. Kuna diisel süttib mingi kindla rõhu saavutamisel, siis kõige suurem võimalus miks üks silinder ei tööta, on järelikult see et ta lihtsalt ei saavuta seda rõhku ja kütus ei sütti.
Ahjaa .homme proovin tuttavalt rõhu aparaadi saada Smile
Viga käes, blokikaane tihend oli katki 5 ja 6 silindri vahelt.
Uuel nädalal peaks masina kätte saamaSmile