Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 mootorite kõrgsurvepumbad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, olen kuskil kuulnud, et W210 70kw diislil on Lucase pump. Ja ühtlasi on mul meeles ütlus "Lucas leiutas pimeduse". Niisiis siit ka küsimused
1) Kas kõik W210 dislad on Lucase pumbaga (täpsemalt millised on ja millised mitte?)
2) Kuidas W210 kõrgsurvepumbad vastu peavad (ja mootorid üldiselt)
3) Milline W210 facelift'i disla oleks kõige kindlam valik?
Üldiselt OM606 loetakse vist kõige õnnestunud vanakooli diisliks.
mul endal küll pole w210 vaid w211 seega minu sõnu ei tasu tõekuulutusena võtta.Kirjutan seda mida minu 2 tuttavat omavad ja on rahul.Mõlemal on masin w210
2,2 mootoriga aastast 2001, manuaalid.mootori seisukohapealt on nad väga rahul,muret tekitab pigem natuke roostet,millega nad aegajalt mässama peavad.
(16-09-2015, 11:36 PM)urraa Kirjutas: [ -> ]Tere, olen kuskil kuulnud, et W210 70kw diislil on Lucase pump. Ja ühtlasi on mul meeles ütlus "Lucas leiutas pimeduse". Niisiis siit ka küsimused
1) Kas kõik W210 dislad on Lucase pumbaga (täpsemalt millised on ja millised mitte?)
2) Kuidas W210 kõrgsurvepumbad vastu peavad (ja mootorid üldiselt)
3) Milline W210 facelift'i disla oleks kõige kindlam valik?

3) korras ja hooldatud isend ei peta, hooldamatusest hingevaakuv pada on alati õnnetus;
2) hea hoolduse korral miljoni, hoolduseta mõnisada tuhat. Ning esimene solkkütusepaagitäis tapab ära;
1) Probleemseim on 2,2 70 kW rootorpump (kurikuulus Lucas), Boschi rootorid on paremad (säärane on näituseks 95 kW rida5 "kaubikumootoril"). Pikaealisimaks peetakse ridapumbaga erimeid, kuigi need on paraku üsna tuimad. CDI puhul pole vahet, pump füüsiliselt on sama.

Nimekirjast toodust on loomulikult hulgaliselt erandeid liikvel, kuid parima hinna-kvaliteedi suhte annavad ilmselt R5 mootorid, kuna erinevalt Wäggevalt Wäänavast R6-pajast, nendega eriti ei paarutata (kuna see pole kuigi meelikosutav tegevus). Samas käib R5 alati karedalt... R6 aga siidiselt.

Kui tahad muretut elu, võta VAG toode. MB puhul jääb alati võimalus hinnalise üllatuse tekkeks.

Samas on mootor vaid osa autost. Loeb tervik.Eusa_angel
Ma siinkohal parandaks hr.Võsa. Lucase pumpa võib tõesti nimetada rootorpumbaks.
Bosch valmistas Mercedestele põhiliselt rivipumpasid (või ridapumpasid), mis on töökindlad. Siin teemas juba mainiti mootorit OM606 mis on rivipumbaga.
See mida sa nimetad Bosch rootorpumbaks on tegelikult Bosch jaoturpump (ingl. Distributor pump, saksa Verteilereinspritzpumpe) ehk VE tüüpi pump. Seda seletas mulle kunagi tuntud diislimees Oisust.
Minu teada pandigi seda jaoturpumpa OM 602.982 2,9 liitrisele mootorile (95 kw). MB teistel mootoritel jaoturpumpa ei kohta.
Üldiselt peaks nii rivi kui ka see üks jaoturpumbaga mootor olema suht kindel valik.
(23-09-2015, 12:21 AM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Ma siinkohal parandaks hr.Võsa.
...
See mida sa nimetad Bosch rootorpumbaks on tegelikult Bosch jaoturpump (ingl. Distributor pump, saksa Verteilereinspritzpumpe) ehk VE tüüpi pump. Seda seletas mulle kunagi tuntud diislimees Oisust.
...

Märkus õige.Eusa_angel

NIng ega seda luukast nüüd ka otse kartma pea. Ka Boschi jaoturpumba tihendikomplekti vahetus maksab pea 400 raha ja teha seda enne poolt miljonit tuleb. Peale seda ka eriti viilida ei anna. Seega - ridapump on igast asendist odavam pidada.

Iseasi, et KSP vaid väike osa autost kui tervikust onIcon_rolleyes
Endal just Lucase pump vaagub hinge mootori kõrval(Küll C-klassi peal). Oisus remonditav, kui auto ostuhind on vastavalt odav, tasub ju ära igatahes.
Facelift-diislid peaks kõik olema CDI-systeemiga, seal juba hoopis teised mured ja rõõmud.