Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124-le ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Küsimus sis selline ,et kas w210 2.2d 70kw mootor sobiks w124 kerele peale?
Füüsiliselt mahub - plokk on ju edasiarendus varasematest. Aga kuidas mootorijuhtimise lahendad?
Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?
(11-09-2015, 04:37 PM)124STD Kirjutas: [ -> ]Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?

Olla pandud Soomes. Ise ei ole näinud, laialtlevinud rats ka ei ole.
M6ttes oli, et arendan kuidagi 2.2d aju ja juhtmestiku w124-le peale.Või kuidas targemad vennad teeksid?kuna see mu esimene oma taoline projekt Smile .
Ilma ecu´ta, 124 ridapumbaga
(11-09-2015, 04:56 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(11-09-2015, 04:37 PM)124STD Kirjutas: [ -> ]Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?

Olla pandud Soomes. Ise ei ole näinud, laialtlevinud rats ka ei ole.

Olen ise ühe sellise kombo teinud, pump koos ketihammasrattaga 2,0 oma ja pihustitorud om605 või 606 mootorilt, üks tuttav veel mitu autot nii ümber ehitanud. 124 kerele pole küll mõtet 2,2 juhtmestikku peale ehitada et seda ikaldust 2,2 rootorpumpa käima saada.
(11-09-2015, 09:00 PM)erx000 Kirjutas: [ -> ]
(11-09-2015, 04:56 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(11-09-2015, 04:37 PM)124STD Kirjutas: [ -> ]Kas 2.2-le oleks võimalik panna 2.0d 55kw mootori kytusepumpa?

Olla pandud Soomes. Ise ei ole näinud, laialtlevinud rats ka ei ole.

Olen ise ühe sellise kombo teinud, pump koos ketihammasrattaga 2,0 oma ja pihustitorud om605 või 606 mootorilt, üks tuttav veel mitu autot nii ümber ehitanud. 124 kerele pole küll mõtet 2,2 juhtmestikku peale ehitada et seda ikaldust 2,2 rootorpumpa käima saada.

Oli palju vaja ümber teha?(pump istus otse külge?) Kuidas tulemus jäi? Minek halvenes, paranes?
Pump istus otse külge, torud ei sobi, ma kasutasin om605 torusid ja klapikambrikaant pidi natuke töötlema kuna torud jooksid teises asendis. Minek läks lahjemaks kuna kütet annab peale 55kw jagu, usun kui pumpa asjatundlik mees peale keeraks siis saaks kenasti 70kw kätte.
Tuli meelde et õli soojusvaheti jäi ka jalgu, õlifiltrijalg läks vana tüübi oma, ilma õlijahutuseta.