Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 280GE tühikäigu probleem, M 110 mootor!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi aitaks diagnoosida, külma motoriga pöörded 1200 ja kõik OK. Sooja mootoriga 600 pööret ja sureb igal risteel ära. Kust otsast lahkama hakata või teab keegi kedagist harjumaal kes taolise vanatüübi mootoriga hamkkama saaks, lambist juppe vahetama ei saa hakata kuna tühikäigu vaakum klapp maksab 300 euri. Kas saab seda klappi kuidagi ise testida, või on mingid muud mootori temperatuuri andurid panges.
Kopp ees juba Mercedes-Benz bensukatest aga edasi astub muidu väga teravalt 4000 pöörde peal tuleks nagu väike turbo taha ja julgelt 5500 pööret kannatab lasta.
KE-Jeti hingeelu tunneb Hannes Speedsterist.Eusa_angel

Paraku võib selle paja käimasaamiseks vajalik kulutus ületada pereuniversaali liisingmakset... Aga võib olla ka lihtsalt lahtine vaakum.

Kui tahad ise pusida, siis otsinguga "KE-Jet" peaks välja tulema piisavalt materjali, et asine inimene vigase sõlme defekteerida suudaks.
Kuule, aga minu vanal 450sl-il oli täpselt sama jama, siis sai kindlaks, et kommutaator pekkis, vahetasin ära ja sai korda.

Niiviisiisiis
(27-08-2015, 11:58 AM)joodik manev Kirjutas: [ -> ]Kuule, aga minu vanal 450sl-il oli täpselt sama jama, siis sai kindlaks, et kommutaator pekkis, vahetasin ära ja sai korda.

Niiviisiisiis

Tänud, uurin seda varianti ka!

(27-08-2015, 11:58 AM)joodik manev Kirjutas: [ -> ]Kuule, aga minu vanal 450sl-il oli täpselt sama jama, siis sai kindlaks, et kommutaator pekkis, vahetasin ära ja sai korda.

Niiviisiisiis

Tänud, uurin seda varianti ka!