Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mootori esiots tugevalt õline, kust lekib
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,


uurisin täna 30 minutit oma autot kuid ei jõudnud lekke asukoha tuvastamisele. Probleem selline siis: õli pressib kusagilt mootori esimese osa peale, satub rihmale jne.
Õli satub ka rihma peale, mistõttu rihm libiseb.
Sai selgeks, et õli pärineb mootorist, mitte roolivõimust, sest mootori õlitase on märgatavalt kahanenud.

Millisest tihendist võib selline asi tingitud olla? Esimene simmerling? Ise kahtlustan seda, kuigi ei tea, kust ta veel sinna rihma peale satub, sest rihm on eespool kui mootorja sõidu ajal peaks kogu ollus ikka tahapoole liikuma.
Auto w124 2,0d

Pakkuge võimalusi välja, mootori enda seisukohalt parem, kui ta ikka õli sees hoiaks:hump:
Vaakumpumba vahelt?
Lase survepesuriga mootor puhtaks, siis näed kus välja pressib.
Pole sellist kohta, kus vastavaid toiminguid läbi viia, homme võtan asja uurimisele, aga samas ilmselt pesemise võimalust kohe ei leia, peab minema mõne remondimehe juurde.

Küll aga küsiks vaakumpumba kohta, et kui ta õli ei saa või lekib, kas siis vaakumpump ise töötab samal ajal? Vaakumiga nagu kõik korras, sellepärast ei osanud seda kahtlustada.
Semmerling võib ära väsida,aga siis peaks seismise ajal näha olema et õli selle vahelt välja tilgub.Või on vaakumpumba tihend ära.
imre16 Kirjutas:Pole sellist kohta, kus vastavaid toiminguid läbi viia, homme võtan asja uurimisele, aga samas ilmselt pesemise võimalust kohe ei leia, peab minema mõne remondimehe juurde.

Küll aga küsiks vaakumpumba kohta, et kui ta õli ei saa või lekib, kas siis vaakumpump ise töötab samal ajal? Vaakumiga nagu kõik korras, sellepärast ei osanud seda kahtlustada.


Mootoripesu saad jazzis teha edukalt ju näiteks, disla peaks käivituma kah peal mootoripesu ju...
Selle mootoriga on midagi huvitavat, kui juba kust tekib.(vt.pealkirja)
:lol::lol::lol:
okeiBig Grin lekib siisBig Grin õli tekkima veel pole hakanud

aga sai vaadatud, ilmselt siis jah vaakumpumba viga... küsimus: kust ta sealt läbi saab ajada? kogu vaakumpump vahetusse?


Aaa, ja Kalevile: sorry võhiklikkuse eest, aga misasi on jazz sinu kommentaaris? Mingi koha nimi? Kui jah, siis ei ole au sellisest kohast midagi teada.
Jazz käsipesula....vaat aadressi ei mäleta..oli vist Paldiski mnt.
Karksi-Nuiast Paldiski maanteele mootorit pesema?
Vabandan, ei vaadanud profiilist asukohta ja vaikimisi eeldasin, et elukoht suurlinna läheduses. Aga Jazz on käsipesulate kett jahh, Tallinnas, Tartus, Pärnus äki ka??
Siit lugesin, et võib vaakumpumba VAHELT õli ajada välja. Ise selle koha pealt võõras, aga tundus, et sellel pumba korpusel või kaanel vms on mõra sees ja sealt lekib õli. On selline asi võimalik ning siis ilmselt tuleb ainult vaakumpumba vahetus kõne alla? Lammaritest helistasin läbi, ei olnud saadaval selliseid asju...

Asja teeb huvitavaks see, et on selgunud, et vaakumpumba juurest lekkis, ent ometi ei tekkinud seal ühtki tõrget, vaakumiga probleeme polnud.
Tee oma mootor puhtaks ja vaata mis koht lekib, enne kui hakkad huupi pumpa vahetama. Võimalik, et mõni polt lahti, tihend vilets või mis iganes. Kui pumba vahelt võta maha, veendu, et on tõesti korpus võitihend katki.
Aga kui tahad ikka vahetada siis võid oma vana "katkise" pumba mulle anda:bisou:
Muide,kui pumpa hakkad maha võtma,vaata et sa ise korpust katki ei tee, mida võis täitsa vabalt teha ka selle auto eelmine omanik,kui keeras poldid lahti ja avastas,et membraani tõukur nuki peal ja viimast polti ei saa välja,kuna pump nurga all.Õige lähenemine selline,et keera kõik poldid võrdselt natukesehaaval lahti ja keera seejärel mootori väntvõlli.Tunnetad ära,millal pinge kadund ja asja saad tervelt kätte.Lammarites neid kahjuks eriti ei liigu ja autovaruosadega kauplevate poodide kataloogides seda agregaati ei eksisteeri.Ainult MB esindus.
Nii, eile sai siis kangelast mängitud ja 4 tundi lageda taeva all vaakumpumpa lahendatud. Viga oligi korpuses, õigemini selles pealepressitavas kaanes, kaanel jooksis piki külge suur mõra ja sealt see õli tuligi, tühikäigul mitte, aga kui gaasi anda, siis hakkas ilusti rihma peale tilkuma, mis talle veel hoogu juurde andis ja kapotiall ringi lennutas.

Kaant sai keevitatud ja freesitud veidi ning nüüd enam ei leki. Tänud neile, kes suunasid vaakumpumpa uurima, pragu oli sellise koha peal, et ega ta silma poleks hakanud.


Imre