Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kõrged pöörded automaatkasti P/N asendis.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Täna töö juures parkides, imestusega avastasin, et P/N asendis on pöörded ca.3000..Hommikul ei olnud .proovisin paar korda autot uuesti käivitada, ikka sama lugu, karjub käes..D peale lülitades pöörded kukuvad, tunduv nõksakas käib aga autost läbi..Mida uurida ?
W202 2,2..
tühikäigu klapp/mootor vist vms
proovisin hiljem jälle, oli korras...Kui tühikäigu probleem. siis peaks sama olema ka teiste käigukangi asendite puhul. Aga oli ainult P/N asendis...
Täna siis jälle sama olukord, pöördes seekord ca.2000..
Uuesti käivitades jäid tühikäigu pöörded P/N asendis kõikuma..
Aga paistab,et sellise probleemiga ei ole siin enne keegi kokku puutunud, peab ikka diagnostikasse pöörduma...
No nii , diagnostikas selgeks tehtud, et gaasitrossi abil avatav õhuklapp(mikrolülitiga) ei sulgu täielikult käigukangi P või N asendis..Pöörded kõrged ca.1500..Samal ajal jalga piduripedaali peal hoides ja käigukangi D asendis norm. ca 600..Proovisin tugevama tagasitõmbe vedru panna, ei aita..Ehk on kellelgil olnud ?
Kas selle lüliti küljes pole mingit plastik hooba, mis võib kulund olla?
Pildid on illustratiivsed.
Paneks ka pildi välja, ei leia kus manuse lisamine on...
Ah jaa, leidsin et, manuseid lisada saavad ainult klubi liikmed...
http://www.minupildid.ee/main.php/users/...p.jpg.html
Siin on näha- 32/5 kang ei sulge klappi vajalike pööreteni..
Asi lahendatud. Automaatkasti tross tõmbas gaasihoovastiku pinge alla..Väikese vedru lisamisega kõik ok.
Minu ees oli tuttav, kellel Silberauto arvuti viga ei leidnud, Aleksi komp. näitas kohe ,et väntvõlli andur tuksis.
Tasub vist kohta kiita..