Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 ei käivitu enam peale aku tühjenemist
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jaanipäeval sai autol aku tühjaks ning auto enam ei käivitunud. Proovitud sai käivitada autot teiselt autolt krokodillide abil ning sai proovitud ka teise akuga. Hoidsin ka 10-15 minutit akuklemmi akult maas. Süüde läheb sisse ning hõõgküünlad taha. Starter mootorit ringi ei vea ja võtit keerates käivitusasendisse ei juhtu midagi. Küll aga võti lukustab uksi lahti ja kinni.

Ehk oskab keegi öelda mida võiks veel proovida või kuhu pöörduda?

Autoks on MB E320 W211 3.2 CDI 150kW 2002a. Auto on automaatkäigukastiga.
Varem pole probleeme olnud?
Kummaski käivitusasendis käigukastivalitsaga (P ja N) ei toimi?

Starterilt otse ühendades ikka veab? Et poleks tegu lihtlabase starterisurmaga?
Varem pole selliseid probleeme olnud. Veel on vaid 1 korra aku tühjaks saanud ja seegi oli eelneval hommikul jaanipäevale kuid siis läks krokodillide abiga kenasti käima. Sai proovitud nii Parkingu kui Neutraali peal käivitamist. Kardan, et pole nii pädev, et starterit otse ühendada.

Kui täna pühajärvele jõuan siis proovin veel tagavara võtmega. (Meenus, et olin võtmel lasknud päris kehvasti kukkuda jaanipäeval). Kui see ka tulemusi ei anna siis hakkan auto pukseerimise peale mõtlema.
Auto sai pukseeritud Dia diagnosti ning aju uuesti programmeerimine 240€. Nüüdseks auto taas korras.
Ma nii eneseharimise mõttes küsin, et kas keegi on teadlik, mismoodi see programmeerimine mitte-margitöökojas käib?
(03-07-2015, 10:44 AM)MulOnPomm Kirjutas: [ -> ]Auto sai pukseeritud Dia diagnosti ning aju uuesti programmeerimine 240€. Nüüdseks auto taas korras.

Wohaa, lausa uuesti programmeeriti....Smoke

Veakoodid kustutati ja parimal juhul lapiti mõni juhe kusagil. Vaevalt DIA mehed endale on raatsinud soetada MB tarkvara ja maksta vajalikud tasud tehase andmebaasidele ligisaamiseks. Aga mine tea ka...Paranoid
Mind, muide, on MB asjatundjad hoiatasid ette: E-klassi w211 aku vahetamiselgi peab ennem ühendama auto teise vooluallikaga (kapoti all on "+"-klemm ja mass olemas), muidu asi läheb jamaks. [Pilt: icon_depressed.gif]
(10-07-2015, 02:53 PM)Guru Kirjutas: [ -> ]Mind, muide, on MB asjatundjad hoiatasid ette: E-klassi w211 aku vahetamiselgi peab ennem ühendama auto teise vooluallikaga (kapoti all on "+"-klemm ja mass olemas), muidu asi läheb jamaks. [Pilt: icon_depressed.gif]

See on pisut tühi paanika. Kahel W211 olen vahetanud aku nii, et klemmid maha ja järgmine peale. Kui sa särinat ei tekita klemmide vahel, siis ei juhtu midagi. Pead lihtsalt õpetama uuesti ESP (rool paremale-vasakule välja keerata), aknad, katuseluugi jms.