Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S204 4matic ostuplaan.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere.
Olen uue auto otsingul jõudnud niikaugele, et see võiks olla s204 cdi 4matic. Aga siin tekib jälle küsimus, et mida täpsemalt eelistada? On silma jäänud lood pihustitest ja veninud kettidest. Huvitaksid muidugi kõiksugu hoolduskulud, remondid (see samune kett ja pinguti), garantiid jne.
Kuna aastast läbisõitu tuleks kuskil 45000km. kanti siis ilmselt väiksem (250) oleks ökonoomsem variant.
Kõige tugevamalt on hetkel kaalule jäänud 2012 aasta alguse c250 4m aga kas tasub vaadataka midagi vanemat/ pre. fl.
Või siis passat, v70....

Tuli küll segane jutt aga ehk keegi mõistab.
Mida Sa autolt ootad?

Mercedes ei ole enam ammu "mõistlik ost". Nelivedu oskavad Audi ja Subaru odavamalt pakkuda, diiselmootorid on bemmil ja klonksvaagenil säästlikumad, kere roostekindlus on prantslastel parem, elektroonika töökindluses on japsid ületamatud.

Miks 4maatik? Selle hoolde- ja kütusekulu on alati kõrgem, kui tagavedusel. Nelikvedu on muidugi pädev, kuid siiski mitte quattro...

Oled sõitnud ka mõne kiikris oleva isendiga? Meeldis? Aga kas meeldis ka sedapalju, et maksta küsitavat lisahinda?

Ei tasu alahinnata ka pidevat jututeemat stiilis: miks just Mercedes-Benz? Minu oktaavia ju....

Paluks mitte valesti aru saada: ma ei tee mersut maha. Aga kui valik on MB või Volvo vahel, siis peab autoga rahul olemiseks hindama neid omadusi, mida pakub MB. Kui ikka mugav ja ebatäpne rool ei meeldi, siis pole mõtet end sellega vaevata. Kui kombikang roolisambal tundub totter, siis tasub valida mõni tavapärasemat lahendust pakkuv auto.

Tähtsusetu pole ka pädevate remondikohtade piiratus MB omanikule. "Volkkarit" oskab iga sepp rautada, MB puhul räägitakse enamasti tüüpvigadestIcon_rolleyes
Väga hea valik. V6 diislil ca 2 liitrit kulu kõrgem aga see eest pm pommikindel 204 peal, kuna kerge masin. OM651 mootoritel on/oli omajagu hädasid millest üldiselt on nüüdseks lahti saadud. Need autod ei roosteta, nelikvedu toimib hästi, sillad kestavad väga hästi, mina eelistaks välismaalt pärit autot. Pädevaid remondikohti on vähemalt Tallinnas piisavalt. Kui teaks eelarvet oleks lihtsam soovitada.
Ootan autolt seda, et saaks ilma suurtema jamadeta päevast päeva liigelda.
Esialgsed kriteeriumid sai pandud: diisel, automaat ja nelikvedu. Nelikvedu juba seetõttu, et kaks talve on sedasi liigutud siis ega muud niiväga ei taha. Olgem ausad, eks see otsing algaski Octaviast. Igati õige valik ju. Aga kui suht sarnase raha eest saab ka c-klassi...
Tegelikult w204-ga pole veel sõitnud, küll aga w212ga.
Mugav ja ebatäpne rool? Sõitsin pea aasta hüdraulilise vedrustusega Citroen C5-ga, ei häirinud. (Muidugi paar päeva tagasi läks Macani süütus)

Autot vaatangi saksast. Hind Eestis võiks olla ~20k eur.
Näiteks.
C250 CDI 4Matic
C350? CDI 4Matic
(19-06-2015, 06:14 PM)Sten_S Kirjutas: [ -> ]...
Mugav ja ebatäpne rool?
...

Mercedest on läbi aegade parjatud nigelat tagasisdet andva ja aeglase ülekandega rooli pärast. Kui siia lisada pigem mugavusele orienteeritud veermik ning hoolikas heliisolatsioon, saame tulemuseks auto, mis ei suhtle juhiga vahetult, vaid läbi "polstri". Kellele meeldib (mulle näiteks väga), kellele mitte. Paljudele noorematele ei meeldi..Confused

Siit ka põhjus, miks MBd peetakse pigem pensionieelikute autoks...
Oled Sa v6sa ikka 204-ga sõitnud? Minu arvates isegi baasmudelid on üsnagi hea juhitavusega (AMG on lausa kart).
(20-06-2015, 10:52 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Oled Sa v6sa ikka 204-ga sõitnud? Minu arvates isegi baasmudelid on üsnagi hea juhitavusega (AMG on lausa kart).

Olen. Ei meeldinud - pikemalt proovitud Avantgarde oli liiga jäik minu maitsele.

Samas kipuvad loetud ülevaated sisaldama lõiku stiilis "...aga siiski roolitunnetus pole BMW tasemel...vedrustus on arenenud, kuid siiski pole raske auto jaoks piisavalt kindel..." Ei tasu unustada, et ka teised arendavad oma mudeleid edasi.

Võta inglaste ülevaade kasutatud autost või viienda käigu seltskonna arvamus - close, but not cigar. Et Top Geari kolmik sellest just vaimustuses polnud, on ilmselt ootuspärane. Tõsi, see viimane video pole just teemaalgataja esimese valiku mudelist kahWink

4maatiku kohta just palju juttu netis ei ole. Mis on tegelikult hea märk: järelikult pole rahulolematuid kuigi palju. Mis arvestades firma ponnistusi vahepeal käestlastud kvaliteedi parandamiseks, on ka ootuspärane.

Küsimus: kas tasub? taandub jälle sellele, mida hindaja oluliseks peab.

Võtame esmapilgul pisiasja: siselaius esiistmel. Mõõtude järgi on Octavia II ja W204 üsna lähedased. Aga kui Octavias on kahel kitsas tunne, siis C-klassis tundub enam ruumi olema. Iseasi, kuivõrd oluliseks keegi seda peab. Ning kui palju on nõus selle tunde eest maksma.

Eesti tingimustes on Mercedese kirstunaelaks olematu remondivõimekus. W204 on auto, millega peaks nagu käima Silberis. Aga paraku on selle ettevõtte töökvaliteet nii kõikuv, et pettunud klientide kurtmist kuuleb ka vaegkuulja. Ning mureks ei ole mitte oskamatus, vaid tahtmatus.

Alternatiivid on aga kõik spetsialiseerunud. Kes mootorile, kes käigukastile, kes elektrisüsteemile.

Ning Tallinnast eemal elunevad mersuomanikud on valiku ees: kas pruukida lähima Silberi teenust või maksta kinni mõne muidu asise ettevõtte õpiaastad.

Paluks ülaltoodut võtta kõigest ühe arvamusena, mitte objektiivse tõena. Mul endal ei ole (ega tule) W204, põgusad kokkupuuted selle mudeli erineate esindajatega ei ole andnud põhjust soovitada soodsa ja töökindla auto otsijatele uusimat võrri. Omanäolise, hästi koostatud ja juhi aktiivsele mugavusele suunatud salongi ning tehniliselt pädeva liikuri otsijatel tasuks aga teha pikem proovisõit küll.Nod
Avantgarde ei tähenda alati jäika vedrustust, saab tellida ka standard suspensioniga. Nagu ma eelnevalt ka mainisin on Tallinnas kohti kes hoopealt 204 remondiks piisavalt. Ja seda hala Silberi kohta oli ka oodataSmile
Aga teemaalgatajale soovitaks proovida nii r4 kui v6 mootorit, eestis neid siin leidub ikka. Ei pea olema nelikveoline. Siis saad aimu mis nende kahe vahe on, müra ja mineku poolest. Peaks olema juba oluliselt lihtsam otsustada. Mina eelistaks igakell v6-te, kui kütusekulu pole esmatähtis. 170+kw variandid pm ei lagune. Kõik 165kw hädad on kõrvaldatud. Õli käib poolteist liitrit rohkem ja õhufiltreid on ühe asemel kaks, ehk hoolduskulude hinnavahe minimaalne.
(20-06-2015, 09:16 PM)shed Kirjutas: [ -> ]Avantgarde ei tähenda alati jäika vedrustust, saab tellida ka standard suspensioniga. Nagu ma eelnevalt ka mainisin on Tallinnas kohti kes hoopealt 204 remondiks piisavalt.
...

Ise ka usud, et keegi tellis uuena üsna hinnalise Avantgarde paketiga auto, millelt eemaldas sportvedrustuse? Et see on võimalik, on tootja paindlikku komplekteerimissüsteemi arvestades täiesti võimalik. Täpselt nii, nagu on teoreetiliselt võimalik leida väikese läbisõiduga takso.

Samas ei tasu minu hala jäiga vedrustuse üle üle dramatiseerida - ma olen maalt ja hobustega.Eusa_angel

Paluks nimetada remondikohta peale Lesveni, kuhu minna V6 CDI mootoriga võrriga kurtma muret takerduva käiguvahetuse üle põhjagaasil? Või kes suudab ennetavalt diagnoosida ja kõrvaldada jaotuskasti siselekke?

Mootoritest rääkides, siis suurem on alati paremWink Eriti 4maatiku puhul. Kui mudeli algusaegadel veel oli probleeme, siis mudeli lõpuaastad peaks olema üsna muretud. Ning meilgi on mitmed ettevõtted suutnud endale tekidatada CDI-pihustitega tegelemise võimekuse ning väidetavalt suudab ka Hort tegelda soojusvaheti õlilekkega.
Olen omanud kolme 204 kerega avantgarde masinat, millel kõigil tellitud standard suspension, seega vastus on jah.
Lesvenis pole kunagi käinud küll aga teistes mbdele spetsialiseerunud remondikodades ja pole siiani probleemi olnd. Sellest jaotuskasti murest ei saa küll aru mis seal üldse probleem võiks olla Smile Pihustitega pole neil masinatel vaja tegeleda enne 350tuhandet ma usun, samuti soojusvaheti lekkega mille pädev mehaanik c klassi peal 6 tunniga maks ära lahendab, neil ei ole sellist tuld lihtsalt koguaeg all nagu suurtel millel lekkima hakkab tänu kergele kaalule.
(21-06-2015, 11:03 PM)shed Kirjutas: [ -> ]Olen omanud kolme 204 kerega avantgarde masinat, millel kõigil tellitud standard suspension, seega vastus on jah.
Lesvenis pole kunagi käinud küll aga teistes mbdele spetsialiseerunud remondikodades ja pole siiani probleemi olnd. Sellest jaotuskasti murest ei saa küll aru mis seal üldse probleem võiks olla Smile Pihustitega pole neil masinatel vaja tegeleda enne 350tuhandet ma usun, samuti soojusvaheti lekkega mille pädev mehaanik c klassi peal 6 tunniga maks ära lahendab, neil ei ole sellist tuld lihtsalt koguaeg all nagu suurtel millel lekkima hakkab tänu kergele kaalule.

Ehk osta MB ja elu on edaspidi muretu? Oleks see vaid nii...

Millised on need Tallinna mersudele spetsialiseerunud töökojad, kuhu nii uue autoga minna näiteks ajuti ilmnevat võimsusekadu lahkama? Esimene jutt on tore, kuid enamus kohti tõstab peale ÕKM asjatut vahetust käed üles ja hakkab rääkima tüüpvigadest...

Väidetavalt ei ole MB muutnud 4-maatiku põhilahendust (http://www.awdwiki.com/en/mercedes/). Töökindel, kuid igas kastis peab olema nõutud kogus ettenähtud leent. Õlita jäänud ülekanne jookseb lihtlabaselt kokku. Juhtab küll harva ja paljusõitnud masinatel, kuid pole üldse tundmatu mure. Eriti "eluaegse kastiõliga" mudelitel. Et seda muret ära tunda, tuleb õlitasemeid jälgida...
Seda kurba lugemist ikka jagub... Esimene ettjäänu, mille lõpust läheb link edasi:
http://mbworld.org/forums/c-class-w204/5...again.html
Loomulikult ei hapne kõik autod. Aga 4-vedust mersut ostes peab olema vaimselt valmis kas ise probleeme ära lahendama või maksma kastivahetuste eest küsitavat hinda.

Asi, mis on kaunikesti tundmatu Audiomanikele...

Äkki on Shedi omatud autodel siiski olnud siiski vaid Avantgarde optikapakett, mitte Avantgarde varustus? Koosneb varustuspakett ju nii iluvidinatest kui muudatustest tarkvaras ja veermikus.

Pihustitega on probleeme tekkinud pea kõigil autodel umbes sada tuhat kilomeetrit peale siiatoomist. Eestist ostetud autodel on nendega tegeldud ka garantiiajal. Kütusemüüjate sõnul on tegemist kehvade pihustitega, mis ei talu "standarditele vastavat" põlevvedelikku... Automüüjad teadagi süüdistavad kokeilimeistreid. Aga tõsiasi on see, et saksamaal 300 kkm sõitnud pihustitest paljud koolevad peatselt peale siiajõudmist.

A mis me vaidleme - ostjat aitab vaid teadmine, et kasutatud autot soetades tuleb kontrollida, kas esimene ostja jäigema ja teravama tehnikaparanduse ka tellis, ilukulinatele lisaks. Classic ja Elegance on üsna pehmed ja need tänapäeva tõekspidamiste järgi ei lähe mitte.

Nii uue auto puhul näeb Silberi arvuti kaudu hooldusajalugu. Mida regulaarsemad on sissekanded, seda helgem tulevik olla võiks...Eusa_angel
Mul ei küll olnud W204 kerega autot, aga usun, et sellega ei pea täna aastal 2015 ainult Silberis käima.
Mina küsiks enne ostu näiteks remondivõimekuse kohta sellistest kohtadest:
Hort Auto
MB Abi
Ise arvan, et mõlemad peaksid hooldusega toime tulema. Tallinna inimesel peaks valikuvõimalus olema.
Lesveni jaoks on täna ehk auto pisut uus, aga mine sa tea ehk suudavad juba nemadki. Küsi enne ostu järele, kui Silberisse minna ei taha. Kui muidugi plaanid osta ja siis Silberis käima hakata, on minu jutt asjatuEusa_angel
Võsa on kuidagi negatiivse suhtumisega täisveolistesse mersudesse Eusa_angel Mina endiselt soovitan.
(25-06-2015, 11:08 PM)shed Kirjutas: [ -> ]Võsa on kuidagi negatiivse suhtumisega täisveolistesse mersudesse Eusa_angel Mina endiselt soovitan.

Ei ole negatiivne, ma lihtsalt kannan tavalisi optilisi prille. Mitte roosasidEusa_whistle

Paraku pole MB 4-maatikud just töökindluse etalonid ja erinevalt paarist laialtlevinud konkureerivast margist, pole hättasattunud omanikul ka pädevat remondituge väljaspool Tallinna.Crybaby Neid teemasid loevad inimesed ka väljastpoolt MB-maailma ning oma kirjutistega püüan panna autoostupalavikku põdevaid oma otsuseid põhjalikult kaaluma. Näen ju igapäevaselt endale ülejõukäiva auto soetanud inimesi. Säärase, mida nad tegelikult kas ei jõua (edevus on veel arusaadav) või ei soovi (vat seda ei mõista) hooldada. Ning siis süüdistatakse tehnikat inimeste vigades...Retard

MB on endiselt veidi teistsugune auto, kui "mõistlikud" margidSmirk Kui see erilisus meeldib, on tegu nauditava ja pikaajalise suhtega. Kui MB eripärad on vastukarva, siis miks piinelda?
Ma ei saa kuidagi n6ustuda selle kehva töökindluse väitega. Meite töökoja "kuukäive" on umbkaudu 500-600 erinevat s6idukit, sh. p6hjamaale kohaselt palju 4-veduseid. No ei ole nendega probleeme (välja arvatud m6ni kaitsekumm ja veov6lli ots).
(26-06-2015, 10:11 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Ma ei saa kuidagi n6ustuda selle kehva töökindluse väitega. Meite töökoja "kuukäive" on umbkaudu 500-600 erinevat s6idukit, sh. p6hjamaale kohaselt palju 4-veduseid. No ei ole nendega probleeme (välja arvatud m6ni kaitsekumm ja veov6lli ots).

Ole hea ja pane remondikohtade teemasse siis selle töökoja kontakltid ka, et hättasattunule suunda näidata.Eusa_angel Ilma irooniata: õhukulumõõtjavbahetajaid ja veakoodikustutajaid on jalaga segada. Aga segasema probleemi likvideerijatega on kehvasti. Seda eriti nii uue mudeliga, nagu seda on 204.

Paluks mitte valesti mõista: 4-maatik on hea autoThumbsup. Kui on korras.Paranoid Paraku satub valdav osa autosid müüki mitte omaniku surma tõttu vaid mõne tülika probleemi esimeste ilmingute puhul...Crybaby

Tegelikult huvitab mind väga, kas teemaalgataja on midgai huvitavat juba välja valinud? Millised on kommentaarid?
Aga siis ei ole ju mõtet osta kõige odavamat raipet Eusa_angel
204 on püsiv nelikvedu ja väga asine.
(26-06-2015, 02:49 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(26-06-2015, 10:11 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Ma ei saa kuidagi n6ustuda selle kehva töökindluse väitega. Meite töökoja "kuukäive" on umbkaudu 500-600 erinevat s6idukit, sh. p6hjamaale kohaselt palju 4-veduseid. No ei ole nendega probleeme (välja arvatud m6ni kaitsekumm ja veov6lli ots).

Ole hea ja pane remondikohtade teemasse siis selle töökoja kontakltid ka, et hättasattunule suunda näidata.Eusa_angel Ilma irooniata: õhukulumõõtjavbahetajaid ja veakoodikustutajaid on jalaga segada. Aga segasema probleemi likvideerijatega on kehvasti. Seda eriti nii uue mudeliga, nagu seda on 204.

Ma arvan, et pole m6tet Rootsimaist töökoda sinna lisada.
Ma olen nüüd samuti veidi üle aasta 204 kerega kombiga ringi vuranud (mitte küll nelikvedu ja vana 646 diisel) ja mõne punkti osas oskan valgustada.

204 kerega C-klassid on kõik võrdlemisi jäiga vedrustusega (hoolimata sellest, kas on Avantgarde või Elegance, tava või sportvedrustus) ning seda tunnet süvendab ka mitte just liiga pehme iste. Samuti on teisi marke sama klassi autosid, millede vedrustus on ebatasasustel oluliselt vaiksem (just järsemad löögid ja ristipraod). See viimane on minu enda kiiks. Muidu müraisolatsioon on klassi keskmine - V6 mootor on oluliselt vaiksem ja mahedam, R4 versioonid (OM651 on parem, aga mitte hea) aga kostavad ilusti ja taksolikult salongi.

Sõiduomaduste osas jääb 204 puhul puudu MB-le omasest siidisusest ja rahulikkusest (mida Võsa siin esile tõi). Roolisüsteem ise on sellel mudelil siiski üsna konkreetne ja vajadusel kannatab ka kiiremini sõita, kuid BMW-le omast tunnetust ei paku. Otse sõidab see auto aga väga hästi ja juhti ei väsita. ESP on tavatingimustes suurepärane, aga kiiremal kulgemisel hakkab takistama (selle saab osaliselt õnneks ka välja lülitada). Üldiselt mina ei ole MB inseneride veermiku kompromissiga rahul, sest isegi Elegance tavavedrustus on kehvematel teedel liiga rahutu ning suurematel ebatasasustel lööb isegi läbi. Samas ei ole suudetud ka sellisel tasemel sportlikkust saavutada, mis eelnevalt välja toodud probleemi kompenseeriks.

Juhul kui on plaanis autot kasutada ka pereautona, siis tuleb nagunii Saksa suure kolmiku selle klassi autodest eemale hoida. Siseruum on vähene ning pagasiruum väike (BMW, Audi on sama murega). Ruumi mõttes on Octavia ja näiteks Volvo V70 oluliselt mahukamad.

Siseruumi koostekvaliteet ja kasutatavad materjalid (mis annavad selle feel-good faktori, mille pärast enamasti luksusbrände ostetakse) on võrreldes odavamate konkurentidega heal tasemel, BMW-st minu hinnangul paremad ning Audist ehk veidi kehvemad. Kindlasti tuleb eemale hoida standardistmetest (ja ka MB man-made-leather-ist) - kas nahk või siis äärmisel juhul multikontuursed riidest istmed. Soojalt soovitan COMANDI, millel on mugavaid lisafunktsioone võrreldes madalama tasemega raadiotega (isegi kui navigatsiooni konkreetselt vaja ei lähe).

Vastupidavuse osas olen 204 kohta ainult kiidusõnu kuulnud - üldise 2000-ndate keskpaiga Mercedese kliendi jaoks kindlasti oluline edasiminek ning ma kahtlen kas pisimersu töökindlus VAG-grupi autodele kuidagi alla jääb - Toyotadele ehk küll. Tüüpvead, mida tean: tagasilla tala esimesed puksid; Agility amortisaatorid, mis hakkavad kolksuma; suurematel läbisõitudel rattalaagrid; OM651 pihustiteemad (mis peaks tänaseks kampaania korras olema lahendatud). 4Matic ei tohiks samuti normaalse kasutamise korral olema suur murede allikas.

Kokkuvõtvalt:
Miinused: kehv vedrustusmugavuse-sportlikkuse kompromiss; kitsikus tagaistmel ja pagasiruumis; V6 diisel ja vanemad R4-d ei ole eriti ökonoomsed, OM651 on parem; tuulemüra ja naastrehvi müra tuleb veidi liiga palju sisse
Plussid: üsna kvaliteetselt ehitatud, piisava dünaamikaga, palju mugavuslisasid, pikal teekonnal sõitmine ei väsita (esiistme seljatugi on siiski liiga madal ja ei toeta selja ülaosa piisavalt)
Väga hea oli see teema leida. Endal täpselt sama soov. Sai just W203 maha müüdud, et vahetada uuema vastu. Kuna mõnel karmimal talvel sai W203-ga koduhooviski kinni istutud ja rääkimata karmima vihma korral maakodu teel, siis usun, et 4Matic peaks probleemi lahendama (maastur oleks juba overkill).

Pilk on suunatud saksa suure kolmiku suunas. MB meeldib olemuselt rohkem, aga teised autod ei ole kindlasti välistatud.

Täpsemalt ootan järgmist:
*4vedu
*universaal (ehk pagasiruumi ruumikus, mis on võrreldes maasturitega üldjuhul suurem)
*automaat
*diisel
*Võimalikult uus ja võimalikult väike läbisõit, mis oma rahakoti järgi väljenduks kuskil 2013 aasta autodes, mille läbisõit on alla 30-40-50 tuhande.
*Võimalikult muretud kilomeetrid (Põhjus, miks võimalikult uus ja väikene läbisõit)

Kas kuskilt leiab selle mudeli (W204) hinnakirja ka, et oskaks lisade/pakettide väärtust ja võimalusi hinnata?
Lehti: 1 2