Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB s320cdi 2002 tossab musta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere ostsin auto mb s class 320 cdi 145 kw ja ostu eelses kontrollis oli nagu kõik korras peale selle , et sumbutist oldi välja võetud tahma filter ja tagumisest pütist siis ka mingi filter . Auto oli chipitud ja ei näidanud mingit märki sellest ,et tossaks . Lasin chipi maha võtta , et masinat natuke ökonoomsemaks saada ja peale seda hakkas tagant musta välja lööma ?!

Ma nüüd ei saa täpselt aru kas asi nendes filtrites mis summutist puudu või milleski muus .
Enne chippi maha võttu oli nagu asi korras .

Tänud
(08-05-2015, 06:49 PM)danny Kirjutas: [ -> ]Tere ostsin auto mb s class 320 cdi 145 kw ja ostu eelses kontrollis oli nagu kõik korras peale selle , et sumbutist oldi välja võetud tahma filter ja tagumisest pütist siis ka mingi filter . Auto oli chipitud ja ei näidanud mingit märki sellest ,et tossaks . Lasin chipi maha võtta , et masinat natuke ökonoomsemaks saada ja peale seda hakkas tagant musta välja lööma ?!

Ma nüüd ei saa täpselt aru kas asi nendes filtrites mis summutist puudu või milleski muus .
Enne chippi maha võttu oli nagu asi korras .

Tänud

chipitakse ikka selleks et võimsust juurde saada ja seeläbi mõningane kokkuhoid kütuse kulus saavutada.
Kontrolli egr klappi aga ei mõista miks üldse 3,2 cdi oled ostnud kui võimsus ei meeldi.
Kui sul summutis enam filtreid pole, siis ju tossabki. Pole eriline raketiteadus.
Võtad katalüsaatori ära - hakkab haisema. Võtad tahmaka ära - hakkab suitsema.

Musta võib visata ka madal või olematu turborõhk, ehk kusagil võib olla leke.
Aga pigem ikka filtrite asi või EGR lahti.

Chipitud mootor on ökonoomsem/võimsam, seepärast ju seda tehaksegi.
Ja kui filtrid välja füüsiliselt võetud, on vaja ka ajust nad välja kirjutada. Praegusel juhul on sul filtrid välja progemata järelikult.
Om613 DPF tahma filtrit pole, tegu Euro 3 mootoriga, seega tavaliste katalüsaatorite eemaldamine ei muuda midagi kehvemaks, pigem võidad kuna turbomootrile vastusurve ei meeldi ja hingab paremini, samas tõsi teatav hais tekib küll ent mitte silmnähtav must suits, seega otsi viga EGR klapist.
Om648 150kw mootoril on juba DPF ning see vajab ajust välja progemist, kui eemaldatud aga neid mootoreid hakati paigaldama pärast 2003a ja DPF-i said nad 2004 ja edasi kui tuli Euro 4.
Viimases pütis ei käi ühelgi diislil ühtegi filtrit seega ma pakun et sõelad võisid koliseda lihtsalt ja seetõttu on keevitatud, w220 puhul ennegi nähtud seda probleemi.

Tossust saad sa lahti siis kui puhastad EGR klapi ära, eelmise tarkvaraga oli ta ilmselt välja progetud ja probleemi polnud, kuid originaal softiga peab klapp liikuma ilusti vastasel juhul ongi tulemuseks must suits.